Orion už útlého věku projevuje veškerý zájem od to být co nejdříve králem lví říše jménem Levante.Je nesmírně zvědavý a do všeho se vrhá po hlavě.Je králem lví říši království Levente.Orion je otec Akiry a Kiriha a druh Amari.
Vzhled:Jako mladě se podobá svému synovi Kirihovy,ale nemá na hlavě zrzavý chomáč hřívy.V pubertě se Orion zvětší a na hlavě mu začne růst zrzavá hříva.V dospělosti je Orion lev velké velikosti a postavy,s velkou zrzavou hřívou a chomáčem ocasu.Je mohutně stavěný a na široká ramena.Jeho srst je žlutá,zatímco jeho tlama a podbřišek je bílá.Má žluté a fialové oči,černé vousky a tmavě červený nos.Silně se podobá svému synovi Kirihovy.
Osobnost:Orion je statečný,staný,plný odvahy a laskavosti a dělá vše pro to,aby byl jeho otec hrdý.Je starostlivý otec,rozumný,někdy je přehnaně ochranitelský,velmi se stará o svou rodinu a budoucnost lví říše.Je i tvrdohlavý říká Amara.
Amara je lvice,která vyrůstala společně s Orionem.Její máma byla dobrá přítelkyně/kamarádka,Orionovy matky.Amara je královna lví říše jménem Levenze.Je družka Oriona a matka Akiry a Kiriha.
Vzhled:Amara je dospělá lvice tmavě žlutou srstí,bílou tlamou a podbřiškem.Zluté a světlé modré oči a červený nos.Chomáč ocasu a uvnitř uši světle fialová.Je postavená ponekud užší než Orion a je o něco kratší.Amara má štíhlé hnědě obočí.
Osobnost:Amara je asertivní a odhodlaná,se smyslem pro zodpovědnost.Je sebevědomá a vždy důvěřuje svým blízkým,který jí velmi chválí a povzbuzují.Nikdy neváhá nabídnout svou podporu,vedení a náklonnost,když je potřeba.Pro ní není v jejím životě nic důležitějšího,než aby byla celá jeho rodina šťastná a bezpečí.Je statečná,i když nerada bojuje,ale pokud je to nutné,tak bojuje.Je také klidná a chápavá a je starostlivá matka,která je vždy k dispozici její děti potřebují pomoc a nebo radu.