Shira je samička mandrila a je dcerou Fikiri a Kitenda.Sloužila jako učednice jednoho madrila šamana zatím se neví jak se jmenuje.Později se stala královskou Mjuzi v království vodopádů,je jako šamanka.Žila v království Levente kde žil i Kiriho,než se přestěhoval do království vodopádů tak jako Shira.
Vzhled:Shira je mladá,půvabná mandrilka s modrou srstí pokrývající její tělo a bílím podbřiškem.Směrem k jejím rukám a nohám jsou pruhy světle modré,které jsou delší u jejích rukou.Na krku má žlutou a světle oranžové i na hlavě.Její ruce nohy a tlama jsou ružové.Její oblicej je modrý,oči světle zelené.A pruhy jsou oranžové,nos růžový a nad jejím nose a sahající k čelu je velký světle fialový,který končí těsně před obočím.Její zuby jsou bílé,i když jsou drobné,jsou ostré.
Osobnost:Shira je přátelská,temperamentní,energická a zvědavá mandrilka,která je velmi nadšená z toho,že je jeho učednice.Obdivuje princeznu Akiru a Anuru a přiznala že je hrdá.Díky své nevinné povaze je velmi snadné jí oklamat.Touži se přátelit s každým,koho potká.Snaží se ze všech sil pomoci,jak jen muže,i když se možná bojí nebo není dost zručná.Shira se dost trápí,protože dělá chyby.Když eco pokazí hned svalí vynu na sebe.Když má šanci zkusí opravit chybu,bez ohledu na to jestli to byla její chyba nebo ne.
Lucky postava.