Falkon je přítel/kamarad Redhzy a později druhý velitel Lví hlídky.Žll lvím kralovství tet žije v Stromu života.A jeho zvláštní schopností je jeho rychlost.To proto byl člen lví hlídky,tet je člen noční hlídky.
Osobnost:Falkon je sebevědomý a nezávislý.Dobře si uvědomuje že je nejrychlejší zvíře,a nebojí se to říct.Ačkoliv obvykle nosí sebevědomý úsmě,rychle pochopí závažnost nebezpečných situací.Dokáže se chovat povýšeně a mírně arogantně,ale má dobrý smysl pro logiku a ukazuje se jako loajální a starostlivý přítel/kamarád ,který se hluboce bojí o ty,na kterých mu záleží.Je velmi nezávislý a nejraději loví sam,ale ostatní lví hlídky ho berou jako svou vlastní rodinu.Imí být sarkastický a poměrně vznětlivý,často říká vážně?když se naštve.Zdá se že Falkon mírně rozpačitý,skutečností že lvy vládnou lví zemy.A má rád lvy a respektuje je.Nemá rád vodu,bahno a brouky,a když se mu někdo dotýká,a paviáni.A nesnáší některé pachy,jako je Bennyho smrad.Falkon měl noční můru o pavianech,pronásledovaly ho,to proto paviáni nesnáší.V určitých situacích,když tu není Redhza projevuje pocit pevné autority.Falkon je netrpělivý a nerad čeká.Falkon stejně jako zbytek lví hlídky,se stará o Lví ženy a později Stromu života a dělá,co je jeho silách aby ochránil kruh života.Využívá svůj dar rychlosti k pomoci zvířatům v nouzi a nebude,a nebude vždy čekat až lví hlídka přijde.Je drsný a divoký když jsou tu nepřátelé.Jako teenager Falkon,začal vyvíjet trochu klidnější povahu.Jak Falkon pomáhá Redhzovy,tak díky tomu,proč ho Redhza vybral jako druhého budce lví hlídky.