Az ajtó kivágódott és egy nő rontott be rajta fellökve az ajtóban álló nővért. Jessica! Jutott eszébe Haileynek a lány neve.
- Jess!
A nő, aki berontott az ajtón talpig rongyos volt, ugyanaz az őrület volt a szemeiben, mint a folyosón lévő férfinak az előbb. Hailey maga mögé lökte Oliviát reflexből és felkapott egy szikét a kis asztalról az ágy mellett. Maga sem tudta ugyan még is mit akar vele kezdeni, de jobb volt, mint a puszta kéz. Sportolt ugyan, de azért legyűrni nem tudott volna egy őrültet.
A fertőzött megveszetten vetette magát Jessre, hátraestek mindketten és összegabalyodtak. Jessica sikoltozott félelmében, a nő pedig agresszíven tépte és harapta, ahol érte. Hailey odarohant, hogy lerángassa róla, de képtelen volt megmozdítani a nőt, és ahogy a szikével véletlenül megvágta, mintha meg se érezte volna. Talán tényleg zombik. Futott át a lány agyán, majd el is hessegette a képet, hogy pont jókor jutnak eszébe ekkora marhaságok.
Jess már vérben úszott, Hailey ellépett tőle, nem sokat tehetett érte, odarohant barátnőjéhez, megragadta Olivia karját és húzni kezdte maga után.
A folyosón őrület volt, mindenki sikoltozott, futott valahova vagy valami elől, a fertőzöttek pedig arra vetették rá magukat, akit csak értek.
A lányok végigfutottak az emeleten, majd Olivia belökte a lépcsőház ajtaját, az tűnt logikusnak, ahogyan sajnos sok másik embernek is.
- Csak két emeletet kell megtennünk! Menjünk! – Olivia belépett, de Hailey egy pillanatra tétovázott.
- Meg kellene találnunk Darrent!
- Darren felnőtt férfi, ráadásul kisportolt és erős, szerintem megoldja!
- De...
- Hailey induljunk!
Belevetették magukat a tömegbe. Igazság szerint csak sodródtak az árral, ha akartak volna se tudnak megállni. Mikor kivágódtak az udvarra robbanás rázta meg az épületet, valahol fent valami felrobbant. Törmelékek és üvegszilánkok kezdtek zuhanni az emberekre, a két lány a fejét védve szaladt át a parkolón. Nem messze egy mentőautó volt felborulva, hátuljában egy mentős viaskodott egy talpig véres emberrel, aki hamarosan belemélyesztette a fogait az egyenruhásba. Nem álltak meg, nem volt értelme. Hazáig futottak, de mindenhol ugyanez a káosz fogadta őket az utcán. Bezárkóztak hazaérve, villanyt se kapcsoltak. Némán és kimerülten ültek le a fal tövébe az ajtó mellett. Jó ideig csak ziháltak, mire végül Olivia halkan szipogni kezdett.
- Mi a franc volt ez...?!
- Én... fogalmam sincs, teljesen olyan volt minden, mint Darren béna zombis filmjeiben.
- Zombik? Hailey! Emberek haltak meg!
- Tudom, de nézd...
- Nem! – kelt fel a fekete hajú lány a földről. – Ne beszélj hülyeségeket. Ki kell mennünk segíteni!
Hailey is felpattant a földről;
- Te ne beszélj hülyeségekről! Meghalunk, ha kimegyünk!
Olivia makacsul az ajtó után nyúlt, de mielőtt még elfordíthatta volna a kilincset valami a másik oldalról nekicsapódott.
Mindkét lány megdermedt.
Percekig nem mertek megmozdulni se, nemhogy megszólalni, de az iménti esemény nem ismétlődött meg.
- Talán elment. – suttogta Hailey.
YOU ARE READING
When You're Lost in the Darkness
FanfictionThe Last of Us fanfic :) A sztori évekkel Ellie előtt játszódik, nem sok köze van a játékokhoz, csak a világ ugyanaz, illetve néhány karakter. A főszereplő Hailey Jones, aki nővérként első sorból nézte végig hogyan alakul át a világ egyik napról a m...