adsız bölüm 21

341 13 7
                                    

babanemin justfans parasından dız edecektim ve tamerim'e kendi bilgisayarından bile yüksek maaşlı bir bilgisayar alacaktım. artık vicdanım sızıklamıyordu çünkü. babanem dönüşü olmayan bu bok yolunda cok katetmişti ve ben artık parasını yemekten başka yapabileceğim bir şey kalmamıştıdı.

eve vardıkımda bu sefer kapıyı gümletmemem icab ediyordu. sessiz olacaktım ve bu işi gizlice halledecektim. babanem mutfakta bebek bezi turşusu yapıyordu. yaptığı kirli işleri ve münasebet eylediği kirli kişileri düşündükçe babanemin elinden yemek yeme düşüncesi midemi kalkındırmışdı. biri sakallarımı tutsundu kusacaktım. ah babane you nasty girl.

sessizce babanemin odasına girdim. babanem beni duymuş olsaydı bile o mutfaktan odaya gelene kadar işimi hallettirik eyleyebilirdim. çantasını aradım ama bulamadım. gözümde babanemin çantasını canlandırdım. babanem çanta olarak körüklü bez optikçi çantası takıyordu. şimdi hatırlamışdım. başka biçimde çanta aradığım için bulamamıştım ve bu bana zaman kaybı etmişti. babanem ben burdan tüyemeden buraya varık edebilirdi.

hızlıca çantasını kapptım ve içini açtım. iki deste dolar vardı. bu işte çok para vardıdı. tamerim'e bu işe girmeyi teklif etmeyi düşündüm ama anında vazcaydım. tamerim'i başkalarının izlemesi hiç hoşuma hissettirmezdi. kıskanırdım. çok

bir desteyi hızlıca kemerime sikistirdim ve çantayı bırraktım. tam odadan çıkacaktımdı ki gözümün içine bir şey anımsadı. babanemin çantasında gördüğüm bir şey.

babanemin çantasında aile cüzdanı vardı. babanem epeydir bekarlıktaydı. aile cüzdanısı niye vardırttı ki?

hemen geri döndüm ve aile cüzdanını kaptım. kapağını açtığımda gördüğüm manzara bana şok getirtmişti. aklımı yittirik etmiştim. nasıl bi tepkime göstereceğimi bilememiştidim.

hell boy lucifer ve babanem evlenmişti.

beni düğüne çağırmamıştılar mı?

babanem odaya girdi ve elimdekini gördü.

''angelim açıklayabilirim.'' demişti.

açıklaması hiçbir şeyi telafi etmesdi veya değiştirtmezdi. beni düğünlerine davet etmemişlerdi. o çıkık götlü bolomun davet edildiğine yemin edebilirdim ve ettim "yemin ederim o çıkık götlü bolomu davet ettimiz" hızlıca babanemi ittirik yapıp koşarak tamerim'in evine gitmek niyetiyle koşturuk ettim ve evden ayrıldım.

bana sadece tamerim iyi gelebilirdi onun yanına gidecektim ama yolda dövizci riskli hemşireye uğradım. "doları bozdurt" dedirtim "RİSKLİİ" dedirti . (yatırım tavsiyesi deil)

babanemden dız ettikim para kemerimin arasındaydı. şok getirirken ona sahip çıkmayı ihmal etmemiştim. dövizcinin ardısından starbeks gittirdim. iki gullaym söylettirip tamerimi tuşladım.

tamerime önce benim hatamı telafi edecektim sonra da tamerim'in kaslı mis kokulu kolları arasında teselli bulacaktım.

tssigalko (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin