telefonumu odemeli attirikliginda geri donus ettirikdim. bu kez ç... atmak demektan kacmayi ihmal etmemistimi. sonra ç...kişisi aniden çıkageliyorduç. şu anda ondan başja bir erille başbaşa deyte gittitgiğimi bilseydidi beni fatıka yem ederdi. bu dateden haberdari olmaması geliyordu. bu yüzdwen onun adını zikira ettirikmiyordum.
serseriydi. piskabat pssigalkoydu. şizofrenliydi. ama. beni mutlu etmek icin elinden geleni yaptıını görüş edebiliyordum. ama ben mutlu degildim italyali sarışın siyah saclıydım. bu yuzden onu uzecak birşey yabmama niyetindeidim.
sonunda dıt sesi kesilip beni kaçırttıran kişi konuştukunda düşüncelerimden sıyrık ettim..
??: nabıyon
tamer: hirsen
??: usundan bir sayı tuttur
tamer: 054. 6.. 8. 6.
?: tuttunmu
ta:mer: tuttum
??:tm şindi bırak
tamer: bıraktım
??: ve simdi o kaswar adım at ben ordayum
tamer: tm gelioyom
yazar notu: mentolüm cok kötü. birazdan guzel bi bolym yazacam. rüyamda tamerle tanısıyorduk hikayeyi biz yazdık diyorduk o da tatlıs tatlıs davranıyodu bize basta sasırıyodu normal bii ninsan olmamıza sonra tatlıs tatlıs gulumsuyordu deli gomlekli felan bekliyordu herhalde. o gomlekler guzel de gunluk olarak cok islevsel olmuyor. gece yastığı kafama koyduğum zaman bunlar yaşandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tssigalko (+18)
Fanfictiontssigalkookula giderken bi çocuk gördüm saçı rampalı,kafasında obey cap'li çoook tatlı bi çocuk.