Adsız Bölüm 6

811 40 72
                                    

birkaç hafta sonra

tamerle o günden beri hiç konuşmamış ve karşılaşmamıştık. kafam çok karışıktı. beni kullanmasındı? çünkü kafamı chorbaya çeviriyordu.

aniden çalınan kapıyla irkilip yatağımda hoppladım . artık yutacak dilim kalmamıştı. delikten baktığımda kırmızı saçlar görüyodum gelen belalım bolom olmalıydı. kapıyı açıp bi şey demeden elindeki poşetleri aldım ve içeri girrip kapıyı suratına kapattım. ama suratına iyi kapatamımışımki arkamdan çıktı. turuncumtırak saçları karanlıkta neon balığı gibi parlıyor gözümü kamıştırıyordu.

bolom odama zart diye girip "kurban verenem yemek hazır" dedi aynı zamanda yardımcımızdı. kafam karışıktık çünkü babanem bu dişiye v erecek parayı nerden buluyordu? omuz siklktim.

"çık be tırnaksız" dedim. bu sefer suratına iyi kapattığımdan emin oldum. telefonum bolom'un internetine bağlanmıştı sinsi sinsi tamer'in istegram hesabına girip sayfayı yeniliyordum sürekli. son attığım mesajlara da örül örül görüldü yemiştim yine.

tamerim'in baby face suratını görmek için her gün 20.00ı beklemek çok zordu. derken birkaç haftanın aniden telefonum titreşti. yazan tamerdi.

tamerrer: babanen beni tehtid ediyo guzelim yazma bb

bu neydi şimdi devrelerim yanmıştım


tamer'in bakış açısından:

sıradan bir gündü. yayın sonrası doki doki'de sıvazladığım yastığımı pencerenin pervazına dayamış 3 saattir baygın yatıyordum. bilincim yarı açıktı, uykuya dalmamıştım. üstünde beşiktaş formamın olduğu sandalye hareketlenince şok getirdim. arkasından minik bir teyze çıkmıştı ama bu nasıl mümkün olabilirdi? 

derken teyze üstüme yürüdü. ben de winx perisi gibi şizofrene dönüştüğümü düşündüm. bulutlu kule teuzesi olduğunu düşündüğüm minik varlıksa dönüşümüm esnasında beni sabırla sandalyenin arkasında beklemişti.

uzun süre boş boş bakıştıktan sonra seslice dua okumaya başladım. adrenalin seviyem yükseldikçe dua okuyor dua okudukça sesim katlanarak yükseliyordu. bildiğim tüm dualar bittiğinde panikleyip arapça şarkı söylemeye başladım. 

"semmini aşık mecnun semmini vahat muğra beynitti da annit ği hitti niye tibila hentil il muhim tib kavyay vab kanne ışşib galbek" ancak hiçbiri fayda etmiyordu, hala karşımda duruyordu. derken basma şalvarından silah çıkarttı. önce kendimi cincikledim sonra büyük bir cesaretle teyzeye de cincikledim. teyze "elimde silah var çivit baş!" diye çemkirince korkudan zar zor çıkan sesimle "benden ne istiyorsun?" diyebilmiştim.

"çağrı angelımı bırakmak için kaç para istiyorsun?" demişti. çağrı milflerden mi hoşlanıyordu?!

"siz ne kadar verebilirsiniz?" 


tssigalko (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin