acıdan ve gözyaşlarımı akıttırık etmekten pansiyonumu düşürtmüştüm. baygınlanmıştım. makkas falında baygınlaştığımı görüp 122'yi arattırtmıştı. sağolsundu. gözümü hastahanede açmıştım. ama tekini açtırmıştı. çünkü bir tanesi açılmıyordu. bir süre röntgenlemeye ara vermem icab ediyordu.
bir süre evliliklerime(şeytanlık) de ara verib evde yatış eyleyecektim. psikolojikman ayrı bir faz oluşturup çökelti olmuştum. biraz babanemle vakit geçirmek bana da babaneme de iyi gelecekti. hareket halindeki ambuyansa atladım ve geçerken beni de eve tükürmesini rica ettim.
eve vardığımda kapıcı kızı bolomu ittirik yaptım ve hızlıca merdiven koşuktum. kalan tek gözüm de turumtırak kafasından kamışmıştı. beni bu halde görmemeli, zafer kazandıkını düşünmemeli idi. kapıya geldiğimde kapıyı yumrukumla çaktım. babanem kapıyı açmıyordu. seslice kapıyı gümlettim, içeri girdirttim. babaneme bir şey olmuş olmasındı?
koşaraktan babaneme koşturttum. babanem uyuyakalmık etmişti. seslice horklamasa öldüğünü düşündürtecektim. önünde bilgisayar duruyordu. ama bu bilgisayar bana ait değil idi.
çabukcak bilgisayarı elime aldırık yaptım. hareket edince ekran açıldı. ekranda justfans yazıyordu.
ah babane diye iç geçirttim.
ben ona şeytanlık(türkçe olarak evillik) edip emeklisini yiyiyordum o ise bizi geçindirttirebilmek için vantilatör işine girmişti. kadın da anlının teriyle parasını kazanıyordu. mısta seni görebiliyorum. bakma
bilgisayarı geri bıraktırttım ve odama döndüm. eve vardığıma dair tamerimi bilgilendirmem icab ediyorum. BENİ MERAK EDEBİLİRDİ.
yTAĞIMIN altına sıkıştırdığım telefonları kıntroğl ettim. en sonunda vergisiz almak lazım geldiği için babanemi üniterviseye yazdırıp aldırtımız vesteli çıkrık ettim. onda birkaç kontür kalmış idi.
tamerimin nosunu tuşaldım.
dıııt dıııttt
t: alo kimsin?
ç: benim aşkım angelin. eve vardım. onu demek için arattım.
t: tamam taklım.
ç: aşkım tivirik paranı çıkartiyim. babanem sayfa açmış. justfans adı altında vantilatör işine başlakmış.
t: çağrı babanen vantilatör satmıyo.
yüzümü kapattı.
ah babane
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tssigalko (+18)
Fanfictssigalkookula giderken bi çocuk gördüm saçı rampalı,kafasında obey cap'li çoook tatlı bi çocuk.