bolum

96 5 0
                                    

Çağrı:

Babanemden dızlık ettikim sikkeleri borsaya yollamıştım. Yolladığım bütün borsalar paramı kapmıştı. Ayağımı attığım kurumak eyliyordu.

Elmas şelalesi nick adlı gizli dostum
derhal borsadan denen şıllıktan paralarımı geri almamı ve ona teslim etmemi söylemişti. Başta onun da beni dolanma yapacağını düşündüğüm için yapmicam konusunda diretsem
de bana paramı iki katı yapıp geri vereceğini söyletiginde bunun oldukça karlı bir durum olduğu önverisinde bulunmuştum.

Borsanın bana soktuğundan çıkarabilirdi. Böylelikle
planlarım takur tukur işlemekte bir pas tutmayacaktı.

Bu para ile öncelikle süslü çiçeğime süprüz hazırlamam icab ettirtmişti. Hayattaki bazı vahşi ataklar bizi ayırı düşürmüş beni tamerimin mis çiğköfte isotu kokusundan mahlum
bırakmıştı. BU hayata ne kadar yoğuruk atsam yetersiz bakiyeydi.

Tamerim ilen aramızdaki yanardağı fiştiklemem ve kıvılcım yeniden patlatmam gerek vardı. İlişkimizin ilk zamanları gibi eşsiz ve akışkan dakikaları geçirtmemiz sağlanmalı. icab ediyordu.

Neyseki kahpelere inat var olmaya devamlıyordum ve romantik çağrı özümden bir dakika olsun caymaya cüretkar etmemiştim. Tamerime vermek için hiçbir engel tanımıyordum dünyaları.

ÖNcelikle bu iş için biraz yaverlere ihtiyac edildi. Koşturuktup gazeteyi ilanladım. ''Bana acil yaver lazım geliyor 2 kadar, derhal bana tuşlayın.'' numero yerine de babanemi verdim.
kendi numeromu ek yapsaydım tamer tüm foyama basabilirdi ve dönülemez bir faka çıkardım.

Babanemin vesteli tuşlandığında açtırıp işe aldım. Nazmiye ve Barış adında. Sağ olsundula. Ödemeyi sonra uygulayacam dedimde bana biraz bağırık ettirseler de günün sonunda
anlaşmaya katılmıştık.

Fakat hiçbir lanet olmadan tüm olayı gerçekleştirmeyi başardık. Kokoreç Nazmiye bana bazı bağırtılar arasında bazı önerilerde bulunduruk etmişti. "Ona takmayı düşündürüyorsan önce
gerek onu test etmen' dedi.

Tamerime sonsuzum güven olduğu için biraz anlam kaçırmıştım. Onunla kawgaya tutuşturdum.
Saçlarını öne döküp titrikti. ''Yeterin ya! Burama kadar geldi! Yemin ederim onu da filistinliye verecem seni de filistinliye verecem.'' Benimle nasıl böyle laflardı?

Yeniden ses volimini arttırıp ortamı terk
ettiğinde biraz yaptığımdan çüşmanlık hissettim. Onlardan başka çarem bulunmuyordu.

Sonunda biraz çay ve simit uyguladığımda oldukça sakinleşmişti. İşimize koyduk.

Her şeyi hazır eylemiştik ve yeniden bir kawga istemediğimden mıstayı aradım ve nazmikin planını geçirdim.

Mısta uygularken içim pırıl pırıl ediyordu. Bugün o gündü.

Tamerimin mıstayı sakatladığını öğrendiğim haberi geldiğinde eteklerimden havaya uçmuştum. Benim haşin kaslı kara güllem mıstayı bir lobut gibi devirmişti. Benim içindi.

Sonunda Tamer beni bulup koltuğun altına sıvıştığında dünyaların sahibesi olmuştum.

Ona onun için sağladığım gösterimi ilan ettirikten sonra sahneden çıkış yaptım.

Yavaş adımlarla masaya uzanmış tamere vardım. Benim bu hayattaki en büyük hayalim o idi. Ve birazdan hayalim olana 12'den vuruş yapacaktım.

Kollarımı kusursuz vücut hotlarında dolambaçladım. Birazdan bedenim onun bedeni ile kıskıvrak birleşim geçirecekti.

Vücudum böbreğimin öz bölgesinden epinefrin salgısı bocaladı. Nefesim kesikliyor, titrikliyordum.

''Tuti dillim... Bu an için o kadar sabır taşı düşürdüm ki...'' dedim fısıltı ile nefesim aralığından.

ONa yaklaştıkça yaklaşıyordum. Her şey çok

Tam dudaklarım onun mahremiyle oynaş gerçekleştirecekken bir ses yankılattı. Planda böyle bir ezgi çalma yoktu. Etrafıma bakındırttığımda içeriye polisler tekmeledi.

''Çağrı Angel?'' bu da neyin olurtusuydu? korkutmuştum. tamerin kaslı koluna yapıştım. bunların bir karabasan olması benim şu anki tek umut ekmeğimdi.

''b-benim.''

''bizimle karakola geliyorsunuz.'' deyip bana kelepçe yaptılar.

''Hayır! Bu da nereden vardı! Bu gece kelepçe planlatmamıştım! Çıkartın beni!!!'' diye gözyaşı fışkırttım. Tamerle ilk gecemizde kelepçe fantezisi istemiyordum.

Beni ittiriklediklerinde kapıdan içeri rotinda girdi. içime biraz un serpilmişti. rotinda bu işlerde oldukça tecrübe yapıyordu. yardımlayabilirdi.

ben burada açı içinde kaynarken bir de göreyimdi. tamer ve rotinda gülerek masaya uzanmaya ulaşıyordu.

işte şimdi ampülü yapıştırmıştım. bu bir ihanet idi!

rotinda ve tamer bana oyun uygulamıştı.

bağırtmık ettim. ''ha rotindacim ha. benim odamda benim eşyalarımın oldugu yerde sevgilimle masaya uzaniyorsun sevgilim orda
ORO-''

ve eklettim. "SEN İBLİS VE YANINDAKİ O LUCIFER! SİZE YEMİN ET ÇAĞRI EVİL AGAIN!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

tssigalko (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin