babanemin sardığı sarmaları mideme indiriyordum. tamerim de vakti zamanında bana böyle sarmalamak yapmıştı. her şey bana onu hatırlatıyordu. telefonumdan istegrama girip eski tamerimden mesaj geldi mi diye kıntroğl yapıyordum bir de göreyim? yataktan sıçrayıp şok getirdim. tamer dayanamayıp eve dönüş yolunda attığım mesajlardan sonra beni engellemişti. file teması olmuştum. ama istek kutusunda 1 mesaj vardı. kimse bana mesaj atmazdı? ikinci bir şok getirdim.
tadilattayiz1903: kimsin
cagriangel31: sen kimsiniz ?
tadilattayiz1903: sen kimsin
cagriangel31: ben yazmadım sen bana yazdınız ?
tadilattayiz1903: kanlı labne kutusu gondermissin bana
tadilattayiz1903: ne demek istiyorsun
cagriangel31: tamer sen misin ?
mesajım görüldüde kaldı ve bir anda tadilattayiz1903 mesajlarını silmeye başladı. profiline girdiğimde beni çoktan engellediğini gördüm. kafam aşure olmuştu. hiç bir planım tutmuyordu. kalbim hançerliydi, param ve çorabım kalmamıştı gelen geçen beni engelliyordu. ve sanırım sapık ismet beni pompalamıştı.
şimdi de hayattan ban yiyeyim diyip tavanda asılı duran ipe kafamı geçirttim ancak ip hayallerim gibi kopmuştu. hayattan süresiz ban yedirtmeyi bile başaramamıştım. bunu başarabilecek bir ipim bile yoktu. paramın hiçbiri yoktu.
sorna şaşırtıcı bir şey oldu. tamer engeli kaldırmış ve bana mesaj yollatmıştı.
tamerrer: ne yaptın bilmiyorım ama çalınan hesabımı geri aldım
tamerrer: tşk taklım
ona gönderdiğim kutudan söz etmemişti. hemen sanayide doktor abimi aradım ve durumu sorgulattım. sanayide doktor abim yanlış adrese göndermişti kutuyu. parçalar yerine oturmak yaptı. nasıl becerdi bilmiyorum ama kutuyu eski tamerimin (matmazelimin) hesabını çalan kişiye pompalamıştı ve hesâbı çalan kişi korkup hesâbı geri iade etmişti. "kokulu öpücükler abim" diyip telefonu kapatacaktım ki sordum. "birinin eline verilecekti o noldu abi?"
"ismet eline vermeye gitti"
"kutuyu herhalde?"
"yok"
ben zaten böyle planlamıştım. bolom sapık ismetle fik fik yapıyorken tamerim'de bana geri dönecekti.
yeniden. yandı tüm ışıklar yeniden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tssigalko (+18)
Fanfictssigalkookula giderken bi çocuk gördüm saçı rampalı,kafasında obey cap'li çoook tatlı bi çocuk.