-4-

385 44 12
                                    

Voldemort, Harry'nin ilk görevdeki performansından (her şeyden önce bir banka defterinin 'satın alınması'ndan) uygun bir şekilde memnundu ve bunun sonucunda ruh halindeki nezaket, Harry'ye Planını harekete geçirmesi için cesaret verici bir dürtü sağlamıştı.

"Sana bir soru sorabilir miyim?"

"Kesinlikle." Voldemort dirseklerini masaya dayayıp ellerini birleştirdi. Gözleri Harry'ye odaklanmış durumdaydı ve bu ilgi neredeyse onu korkutacak kadar sinir bozucuydu.

Yutkundu ve “Siyasete girmeye nasıl karar verdin?” dedi. Bu, son derece normal bir şekilde sorulan son derece normal bir soruydu ve o, kucağına bakma dürtüsüne cesurca direnerek son derece normal miktarda göz teması sürdürüyordu.

Voldemort'un yüzündeki boş ifade hiçbir şeyi açığa vurmadı ve Harry hemen düzeltti "Yani, senin büyün - bu - çok şey - daha önce Küre ile yaptığın şey - böyle bir şeyi yapabilecek kimseyi tanımıyorum." Durakladı ve şaşkınlığına inmesi için fazladan bir dakika verdi. "Bakanlıkta masa başında ne yapıyorsun?"

Voldemort çayını yudumladı ve ölçülü bir sesle yanıt vermeden önce koltuğunda öne doğru eğildi: "Konu büyücü türünün geleceğine gelince çok spesifik bir vizyonum var. Müreffeh, gelişen ve görkemli bir şey ve ben bu sonuçlara yalnızca büyülü hünerle ulaşamam. Fikirler çok daha uygulanabilir ve anlamlıdır. Söylem. Kişinin çabalarını sonuna kadar görme inancı. Siyaseti sırf uygun etkiyi uygulayabileceğim ve istenen sonuçları elde etmek için gerekli araçları kullanabileceğim yer olduğu için seçtim.”

Bir kampanya konuşması gibiydi, her kelime ateşli ve kasıtlıydı, alışılmış bir rahatlıkla dökülmüştü, ama aynı zamanda ses tonunda da bir derinlik vardı, odanın içindeki oksijeni dışarı çekiyormuş gibi görünen ve Harry'nin neredeyse başını sallayarak ona eşlik etmesine neden olan anlatılamaz bir şey melodi gibiydi.

Voldemort'un bu kadar fanatik bir takipçi kitlesi toplamasına şaşmamalıydı.

Harry etkilenmemiş görünmek için elinden geleni yaptı, yüzünü tarafını boş boş kaştı. "Bu, olaya bakmanın bir yolu" dedi. Sonra kendine engel olamadığından şunu ekledi: "Sanırım Albus Dumbledore'un yaptığı tek şey otuz yıl boyunca bir okulu yönetmekti ve o , zamanının en güçlü büyücüsüydü."

Voldemort, sözlerini küçümseyen bir "Gerçekten" ile kabul etti ve sol kaşı zar zor seğirdi. Harry zihinsel olarak kendine bir beşlik çaktı ve biraz daha dürttü. "Onu tanıyor musun? Şahsen yani. Hogwarts'a gittiysen tanıyor  olmalısın, değil mi?"

Voldemort çayından bir yudum daha alırken, "Albus Dumbledore'u kişisel olarak tanıma ayrıcalığına sahip değildim, ancak çoğu anlatıma göre o başarılı ve zorlu bir büyücüydü" dedi.

"Ah. Bu çok kötü. Onun harika bir adam olduğunu duydum,” dedi Harry, çoğunlukla doğru olduğu için. "Ama anlamıyorum; birisi bu kadar güce sahip olduğunda, onun daha fazlasını hedefleyeceğini düşünürsün."

“Halkımızın kurtuluşundan daha büyük amaç olabilir mi?” Voldemort  meydan okuyordu. Harry artık Dumbledore hakkında konuşmadıklarından oldukça emindi. "Dünyadaki tüm büyüye rağmen tek bir kişi kitlelere istediklerini yapmalarını emredemez. Bir hareket, tek bir adamın tasarımlarından değil, toplumun ortak gelişme ve daha fazlası olma arzusundan doğar"

Bir filmdeki karaktere fazlasıyla benziyordu. Gerçek hayatta kim böyle konuşurdu?

"Peki sence kurtarmamız gereken şey nedir?" Harry sordu. "Muggle'lar mı?"

"Pek değil," dedi Voldemort, Harry'nin kafa karışıklığına kibarca gülümseyerek. “Tatsız gerçek şu ki kendimizden kurtulmaya ihtiyacımız var.” Sanki dramatik bir etki yaratmak istercesine, keskin bir bakış atarak durakladı ve bir an için doğrudan ruhuna bakıyormuş gibi hissetti. "Zamanla büyücüler kayıtsız hale geldi, bir halk olarak büyümemiz durağanlaştı ve daha fazlası için çabalama dürtüsünden yoksun kaldılar." Büyü telefonunu cebinden çıkardı. “Mesela bu cihaz. Hiç kökenini merak ettin mi?”

DİK ORMANLAR VE SERT KAYALIKLAR //TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin