-10-

295 36 15
                                    

"Siktir!"

Harry başıboş bir taşa takıldı ve  kendini zar zor zamanında yakaladı. Manevra nedeniyle bileğini burktuğundan emindi ama şimdi bunun üzerinde duramazdı.

Hareket etmeye devam etmesi gerekiyordu.    

Uyluğundaki cehennem gibi acı veren kanlı yarığa rağmen, soğuk rüzgarın acımasız dikenlerine rağmen, boğazındaki, ciğerlerindeki ve bacaklarındaki yanmaya rağmen - ve şimdi, ileriye doğru attığı her adıma eşlik eden şiddetli acıya rağmen - koşmaya devam ediyordu.

En azından bu onun iyi olduğu bir şeydi.

Avcılar ile dolu bir çocukluk ve casuslukta uzun yıllara dayanan mesleki deneyim, onu radarın altından geçme konusunda iyi bir şekilde donatmıştı. 

Belirli bir yöne doğru hızla ilerlerken ayaklarının altındaki yaprakların hışırtısı ve baldırlarının acıması, çekişi onu tuhaf bir şekilde rahatlatıyordu. Sadece... uzaktaydı.    

Onunla alay eden ses sonsuza kadar kalamazdı, derinlere, çok derinlere gömecekti. 

Her ne kadar beyaz bayrağı sallamak, elleri yukarıda dışarı çıkmak ve dizlerinin üzerinde merhamet için yalvarmak istese de, artık teslim olamayacak kadar çok şey tehlikedeydi. 

Bu kadar uzağa geldiğinde değildi. 

Titriyordu; derisine acı verici bir şekilde saplanan rüzgârdan - ama çoğunlukla - eğer - ona yetişirse - Voldemort'un ona neler hazırlayabileceğine dair düşüncelerden. 

Belki yeterince uzun süre dayanabilirse bu karmaşadan zarar görmeden çıkmayı başarabilirdi.  

Ama kendini değerlendirdi - hırpalanmış, berelenmiş ve kanıyordu, büyüsü neredeyse kurumuş, av hayvanı gibi dışarı atılmış durumdaydı - ve umutlanmaması gerektiğini biliyordu.

Ne de olsa buraya , muhtemelen ölümden daha kötü bir kaderin eşiğine bu  şekilde gelmişti .

Birkaç dakika sonra nefes almak için durdu ve büyük bir meşe ağacının arkasına saklandı.  Vücudunun tüm uzunluğu boyunca ona bastırdı ve onun kendisini bir bütün olarak yutmasını diledi.  

Burundan iki sayma.

Dört, ağızdan sayma.

Rüzgârdan kurtulmak cennetti, ne kadar geçici olursa olsun ve Harry, çoktan solmuş olan Isınma Büyüsünü yenileme dürtüsüne karşı savaştı. Bu, büyüsünün şu anda karşılayamayacağı pek çok lüksten sadece biriydi.    

Gözlerindeki teri silerek kendini ağaç gövdesinden itti, sadece hafifçe sallanarak yeniden koştu, kayalık ve ışıltılı dereler üzerinden atladı, sık ormanların arasında zikzak çizerek Arnavutluk'un vahşi doğasına doğru giderek daha da uzaklaştı. 

Başka bir durumda, manzarayı takdir etmek için zaman ayırabilirdi; gölgelikteki yaprakların güneş altında köz gibi parlayan canlı kızıllığını, yoğun çalılıklar arasında utangaç bir şekilde parıldayan kozmosun canlı pembe ve altın rengini. 

Ancak beyin hücreleri, ayaklarını diğerinin önünde hareket ettirecek kadar yoğun bir şekilde çalışmaktaydı.

Sol-sağ-sol-sağ-sol-sağ.

Önündeki yüz metre içinde, omzunun yanından vızıldayan bir büyü dalgası geçti ve bağlantı olmamasına rağmen büyünün ağırlığı o kadar güçlü bir şekilde yankılandı ki Harry bunu dişlerinde hissedebildi. Bu onun tamamen rakipsiz olduğu gerçeğinin acımasız ve gereksiz bir hatırlatıcısıydı.

DİK ORMANLAR VE SERT KAYALIKLAR //TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin