-14-

236 31 6
                                    

Harry'nin hayatının gerçek olup olmadığını merak ettiği zamanlar vardı.

İster dokunaçlı beyinlerin onu Bakanlık koridorlarında kovalaması olsun, ister onu arkadan kucaklayan karanlık bir lordun şiddetli sıcaklığıyla uyanması olsun ya da—

ya da eski patronu akıl hocasını kesip, diğer eski patronu rüyalarındaki erkek arkadaşını tutuklamak-kaçırmak için zaten planlanmamış olan dairesine zorla girsin—

şu soruya her zaman aynı gerçeküstü, neredeyse metafiziksel şaşkınlık eşlik ediyordu: Bunlar nasıl onun başına gelmeye devam ediyordu?

Daha önce gelen ani ziyaretçi akınından dolayı hâlâ birkaç derece çarpık bir halde kanepeye çökmüştü ve sanki Ashton Kutcher içeri dalabilirmiş gibi göz ucuyla yarı beklentiyle ön kapıyı izliyordu.

Keşke.

Ya da belki daha uygun olanı, beyaz önlüklü, ellerinde panoları olan, Harry'nin görünüşe göre keşfetmeyi başardığı yeni delilik sınıfını kataloglamaya hazır ve istekli bir grup adam olurdu.

Çünkü tüm bunlara verilecek normal ve mantıklı tepkinin sevinçten zıplamak olması gerektiğinden emindi. Ya da en azından, evrenin bir kez olsun onun karşısına çıkmasının, hayatındaki sorunların toplamını tek bir şaşırtıcı darbede silmek için yıldızların ve gezegenlerin tuhaf bir birleşimini düzenlemesinin önemli fırsatını takdir etmeliydi.

Her açıdan kutlama için bir neden vardı.

Ancak tünelin diğer ucunda onu karşılayan şey rahatlama, mutluluk, şükran ya da bunlarla uzaktan yakından ilişkili herhangi bir insani duygu değildi.

Bunun yerine kendini hasta hissediyordu.

Sanki karnına sert bir yumruk yemiş gibi diyaframından boğazına kadar baskıcı bir mide bulantısı yükseliyor ve Voldemort'un yüzünün görüntüsü -ve onu saran şok ve inançsızlık- zihninin ön saflarında kalıyordu. Alay ediyor, üzüyordu ve tamamen adaletsizdi.

Harry yanlış bir şey bile yapmamıştı.

Rob hem ona hem de Voldemort'a oynamıştı; ikisinin de haberi olmadan öldürücü atış için satranç taşlarını tahtanın üzerinde ustalıkla bir araya getirmişti.

Ancak bu Harry'nin her şeyden dolayı kendini suçlu hissetmesini engellemiyordu.

Tanrım.

Onun nesi vardı?

Kendini suçlamanın bilindik ağırlığı rahatsız edici bir şekilde midesine çöktü ve kafasında amansız bir hızla ateşlenen bir "ya olsaydı" ve "neden olmasınlar" yağmuru başladı. Ne olabileceğine dair daha lezzetli resimler çiziyordu. Ne olabilirdi?

Televizyonun sesini  Friends'in yeniden gösteriminin kahkaha sesi kulaklarını acıtmaya başlayıncaya kadar açtı. Ekranda, Rachel ve Chandler bir komşunun kapısının eşiğinden peynirli kek çalma sürecindelerdi - ve bakın, bu insanların kendini kötü hissetmesi gereken türden bir şeydi, oturma odasında meydana gelen her türlü olay değildi .

Üstelik Voldemort bunun geleceğini tahmin etmişti.

Ticari bir jingle'ın iğrenç gürültüsünün arasında, yedek olanı öldürmenin yankıları, on yıldan fazla bir süre önce olduğu kadar açık bir şekilde zihninde yankılanıyor ve Harry kendi kendine, kinci ve acı bir şekilde, hak ettiği şeyin bu olduğunu söylüyordu.

Ama göğsünde bir çekme vardı. Deniz yatağındaki bir çapa gibi sürükleniyor ve derisinin derinliklerinde huzursuzca titreşerek kaşınıyor, ağrıyor ve yanıyordu.

DİK ORMANLAR VE SERT KAYALIKLAR //TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin