-3-

455 44 42
                                    

Harry önümüzdeki dokuz günü Bakanlık gözetiminde geçirecekti.

Aynı şişman muhafız her gün yemeklerini bırakıyor ve Harry'nin varlığını zar zor kabul ediyordu. Müsteşarla konuşma yönündeki tüm talepleri gibi, herhangi bir görüşme girişimi de anında reddedilmişti.

Bu arada Harry hücre duvarlarının dışında neler olabileceğini, kısa veya uzun vadede geleceğin ona neler sunabileceğini düşünmemeye çalışıyordu. Anlaşılması zor çok fazla değişken, çok fazla bilinmeyen vardı.

Sayısız olasılıktan çok fazlası tam bir felaketle sonuçlanırdı.

Rob'u düşünmemeye çalışıyordu. Veya ihaneti. Veya yüzlerce nedeni.

Adam nazik değildi ama büyük ölçüde cesaret vericiydi. Harry'nin büyülü yetişkinlik dönemindeki tüm başarıları için önemli bir katalizördü.

Rob, Harry gibi birine akıl hocalığı yapmaya çok iyi bir şekilde dönüşen tüm pratik duyarlılığıyla ona Profesör Lupin'i hatırlatmıştı ve işyerindeki tanıdıkların profesyonel saygısının çok ötesine geçen kolay bir ilişki kurmuşlardı.

Ama görünen o ki bunların hiçbiri Rob'un Harry'yi takip eden katliama terk ederken -ne yani dört önde gelen politik şahsiyete suikast düzenlemesi mi?- planlarında bir etken olmamıştı.

Mide bulandırıcı, sefil ve acı vericiydi . Bu... üzerinde oyalanmamak daha iyiydi.

En azından Harry'nin nasıl iyi yapılacağını bildiği bir şey varsa, o da bölümlere ayırmaktı.

Bunun yerine, yemek aralarındaki zamanı meditasyon yaparak, hafıza sarayının koridorlarında dolaşarak geçiriyordu.

Yıllar geçmişti ama çevresinde beliren kale - taş , taret kule - ona bir şekilde o zamandan beri yaşadığı her yerden daha tanıdık geliyordu. Elinde hayali bir Çapulcu Haritası boyunca bir yol çizerek okulun tamamı boyunca yürüdü ve hatırladı.

Merdivenlerin gürlemesi, Bayan Norris'in öfkeli çığlığı, zindanların rutubeti, Astronomi Kulesi'nin berrak gece yarısı havası. Onu hem dışarıdan hem de içeriden çevreliyor ve yıllardır hissetmediği güçlü bir nostalji dalgasıyla kaplıyordu.

Öğrenciler sınıftan sınıfa koşuşturuyor, okul cüppelerinin kumaşı hafifçe hışırdıyor, Hogsmeade'deki hafta sonu planlarının hareketli gevezeliği  koridorları dolduruyordu.

Çok genç görünüyorlardı.

Harry, Hermione'nin ERDD'den etkilenip etkilenmediğini merak ediyordu.  Ya Ron, TCC Lig sıralamasında zirveye çıkmasını kutlayabildiyse. Ya Fred ve George Hogsmeade'deki Zonko'yu satın aldıysa. Ya Malfoy her konuşmasında babasının adını ağzına almaktan vazgeçtiyse. Gerçi bu muhtemelen Lucius'un hala hapiste olup olmamasına bağlıydı.

Harry zihninin daha az keşfedilmiş derinliklerine doğru ilerledikçe, hayatının nasıl olabileceğini de merak ediyordu.

---

Voldemort nihayet geldiğinde uyuyordu.

Doğal olarak Karanlık Lord'un uykuda bile hissedilebilen boğucu ve ezici varlığını hissetmişti. Yara izi kaşındı; protezin altında çok fazla ter birikmiş gibi ya da Voldemort'un ondan üç metre uzakta durması gibi.

Muhtemelen her ikisi de.

İç saatinin ona söylediğine göre günün geç bir saati olmalıydı ama Voldemort'un cübbesi hâlâ tertemiz ütülenmiş ve saçları hâlâ zarif bir şekilde şekillendirilmiş, bir tel bile yerinden çıkmamıştı. Aniden kendi kirli giysilerinin ve cildinin pisliğinin bilincine varan Harry, ayakta dururken en azından kırışıklıkları düzeltmek için gömleğinin eteğini çekiştirdi.

DİK ORMANLAR VE SERT KAYALIKLAR //TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin