Harry, Cho'yla oturdukları köşe masada oturuyordu.
Uzaktan tanıdık pembe fırfırlar ve fiyonklar duvarları süslüyor ve çıplak melekler yukarıdan kalp şeklinde konfeti yağdırıyordu. Kafenin boş sessizliği kulaklarında garip bir şekilde çınladı ve rahat bir uyuşukluk onu sararak üzerine bal gibi aktı.
Sıfır yerçekimli sakin bir alanda asılı kalmış durumdaydı.
Dışarıdaki caddenin görüntüsü penceredeki sis yüzünden neredeyse tamamen kararmıştı. Onun yerine Harry kendisini camda gördü, uzun zamandır görmediği bir şekilde görünüyordu - yuvarlak gözlüklerin arkasındaki parlak yeşil gözlerle, saçlarıyla ve altından dışarı bakan çirkin, sivri uçlu bir yara iziyle.
Kahvesini yudumladı, önüne dönmeden önce yansımasının burnuna özensiz bir çizgi çizmesine izin verdi.
Şu anda masanın karşısında oturan Voldemort, Harry'nin aksine her zamanki gibi kusursuz bakımlı ve Glamour görünüyordu.
“Şey. Merhaba," dedi Harry, paniğe kapılmaması gerektiğini düşünerek soğukkanlı davranıyordu . Ancak bu endişe çoğunlukla bastırılmıştı ve aslında her şeyden çok, inkar etmekte her zaman çaresiz kaldığı adamın kaçınılmaz çekiciliğine kapılmıştı.
"Harry."
Voldemort'un sesi her zamanki gibi sıcak ve bıktırıcıydı. Harry'nin aklına yıllar önce Jason Evans rolünü üstlendiğinden beri adamın -aslında herhangi birisinin- gerçek adını söylediğini ilk kez duyduğunu geç de olsa fark etti.
Görünmenin verdiği tatmin duygusu içinde kabarırken , bunu özlediğini fark etti.
Voldemort yanağını avuçlamak için uzandı, alışılmış bir hareketle başparmağını çenesine dokundurdu ve Harry içgüdüsel olarak ona doğru eğildi.
Oturduğu sandalyenin yumuşaklığından, elindeki kupanın pürüzsüz seramiğinden daha gerçek ve daha sağlam bir his veriyordu. Ve her zaman olduğu gibi, bu yaygın arzu nabız yüzeyinin hemen altında atıyor, gerçeküstü ortam tarafından biraz bastırılıyordu.
"Neredesin?"
İki metre ötede oturan birine sormak için tuhaf bir soruydu.
"Ben tam buradayım?" Harry yarım yamalak cevap verdi.
Voldemort gülümsedi ve yüzünü bırakıp onun yerine Harry'nin elini tuttu.
"Neredesin Harry?" tekrar etti.
Harry başını eğdi ve boşta kalan elini diğer adamın önünde salladıktan sonra yanıt verdi: "Tom, buradayım."
Elindeki tutuş sıkılaştı. "Acı verici olmalı," diye düşündü Harry ama algıladığı tek şey künt bir baskıydı.
"Bana nerede olduğunu söyle." Artık sesinde bir keskinlik vardı ve yavaş yavaş Thomas Gaunt'un çekici yüzü, yeni bir ışık dalgası altında ortaya çıkan holografik bir görüntü gibi değişmeye başladı. Kahverengi irisler kırmızıya döndü, açık ten giderek soluklaşarak kemik beyazına döndü ve klasik burun düzleşti, onun yerine sürüngen yarıklar geldi.
Harry asasını yastığının altında yakalayarak derin nefesler alarak uyandı.
Karanlık Lord'un lanetli yüzü, gözlerini her kapattığında tehditkar bir şekilde parladı. Harry bunun yalnızca bilinçaltının oyunu olduğunu kendine söyleme zahmetine bile girmedi.
Yara izindeki -Voldemort'un ruhunun oradaki parçasındaki- karıncalanma ona rüyanın ne anlama gelebileceği hakkında bilmesi gereken her şeyi anlatıyordu.