Çocuk muhteşemdi.
Gerçi artık bir oğlan çocuğu değildi elbette. Harry Potter, Voldemort'un huysuz, asi çocuğa dair uzak anılarını gerçek anlamda aşmıştı. Gençliğin uysallığı ve acizliği gitmişti, onların yerini sulandırılmamış güç derinliği ve sınırsız potansiyel almıştı.
Potter olağanüstü bir büyücü olmuştu... gerçekten kendisine eşit olduğunu düşünebileceği bir büyücüydü.
Okyanuslar ve kıtalar arasında avlanmak ve ustalaştığı en karanlık, en ezoterik arayış ritüellerini uygulamakla ilgili yıllarca süren asılsız söylentiler ve asılsız gözlemlerden sonra tesadüfen karşılaşma ne kadar fantastikti.
Ve başarısız oluyordu.
Voldemort sonunda bu çabaları askıya almıştı; tek mantıklı sonuç çocuğun çoktan ölmüş olması ve dünyanın bilinmeyen bir köşesinde çürümeye yüz tutmasıydı.
Sonra Potter kendi isteğiyle geri dönmüştü, o kadar kolay, o kadar uysal ve o kadar canlı bir şekildeydi ki, sanki sıradan biriymiş gibi Konferans Odası C'ye yerleşmişti. Sanki tek bir bakışta ayırt edilemeyecekmiş gibi, sanki Voldemort o iyimser dudakları, o ince kavisli kaşları, sayısız geceler boyunca rüyalarına giren o narin, kırılabilir elmacık kemiklerini hemen tanıyamayacakmış gibi.
Potter alnındaki yara izini gizlemek için bir miktar önlem almıştı , ayrıca gözlerinin ve saçlarının rengini de değiştirmişti. Ama bu yüzeysel kılık değiştirmelerin Karanlık Lord kadar anlayışlı bir adamı kandırmaya yeteceğini düşünecek kadar saf mıydı?
Ancak Voldemort, kendisine Zihin-Büyü eğitimi veren kişinin bunu takdire şayan bir şekilde yaptığını kabul etmişti ve hangi Amerikalı Usta Potter'ın onu eğitmeye ikna edebileceğini ve bunu nasıl yapabileceğini düşünmüştü. Severus, çocuğun zihin sanatlarındaki beceriksizliğinin benzeri görülmemiş olduğu konusunda kararlıydı, ancak açıkça yanlış bilgilendirilmişti.
Elbette her şey oldukça anlamsızdı. Çocuğun her düşüncesini dayanılmaz ayrıntılarla yüzüne yansıtma eğilimi vardı.
Katılımcı listesine beklenmedik bir şekilde eklenmesine rağmen, Bell'in ayarladığı gibi ilerlemek için istifa etmişti. Voldemort doğal olarak kendi tesadüfi ayarlamalarını yapmıştı ama bunların hiçbiri Potter'la ilgili değildi. Kasıtsız bir buluşma olsun ya da olmasın, Sağ Kalan Çocuk o noktada kaçınılmaz bir sonuçtu, halledilmesi gereken önemsiz bir yarım kalmış işti. Bu , Birleşik Krallık-ABD ticaret zirvesine yapılan tarif edilemez derecede trajik saldırının talihsiz kayıplarından sadece bir tanesi olacaktı.
Devam eden Muggle çatışmasının kaosunu güçlendiren ve kaderindeki düşmanını bir anda ortadan kaldıran, özellikle verimli bir süreç olmalıydı.
Sonra Potter sihrini kullanmıştı.
Ve muhteşemdi. Görkemli ve muazzamdı.
Yıkıcıydı .
Voldemort bunu istemişti. Onu elleriyle kavramak ve parlaklığını görmek, ışık titreyip sönene kadar onu ezmek ve boğmak istemişti.
Yani silahı devre dışı bırakarak yeniden kalibre etmişti. Geriye dönüp bakınca konuyu bu kadar çabuk ele aldığına pişman olmuştu ve Potter'ın onu daha ne kadar uzak tutabileceğini merak etmişti.
Ve sanki büyünün kendisi tüm olaylar dizisini Voldemort'un lehine koordine etmiş, Harry Potter'ı ayaklarının dibinde diz çöktürmüş ve onun, yani Karanlık Lord'un, tüm niyet ve amaçlarla ona sahip olmasını sağlamıştı . Bell acı verici derecede tahmin edilebilir bir şekilde karşılık vermiş, kendi olayını örtbas etmesi için menajerini kurtların önüne atmıştı ve zavallı, çaresiz Potter'ın yardım için Voldemort'a yalvarmaktan başka çaresi kalmamıştı.