-5-

321 41 13
                                    

Rehin yükümlülüklerinin doğasını belirleyen kurallar, hiçbir kuralın bulunmamasıydı.

Öte yandan yeminler basitti. Karşılanması gereken şartları, uyulması gereken koşulları ve kazanılacak veya kaybedilecek menfaatleri açıkça belirten sözler ve hükümler vardı. Aslında çoğu ülkede uygun tanıklar ve beraberindeki evraklar olmadan bir Yemin hazırlamak yasalara aykırıydı. Aksi takdirde, çok daha fazla sihirbaz, en hafif belirsiz lafların bile anlaşmanın orijinal doğasına aykırı olan şüpheli teknik ayrıntılara ve saçmalıklara yol açacağı Maymun Pençesi benzeri durumlarla karşı karşıya kalırdı. Bir nevi X-Files'ın Mulder'ın dünya barışı dilediği ve dünyadaki herkesin ortadan kaybolduğu cinlerle ilgili bölümü gibi.

Ancak taahhütlerin tamamen kendilerine ait bir öz farkındalığı var gibi görünüyordu. Mektuba değil, olaya karışanların niyetine, ruhuna ve iradesine uyuyorlardı ve yerde açıkça işaretlenmiş hiçbir bayrak yoktu, ne burada ne de daha ötede . 

Bu, Harry'nin görevlerini nasıl yerine getireceği ve hatta bazı parametreleri ne kadar geri çekebileceği konusunda yüksek derecede özerkliği koruyabildiği anlamına gelirken, aynı zamanda toplanıp da gidemeyeceği anlamına da geliyordu. en azından Taahhüt yerine getirilmiş sayılana kadar (bu ne gerektiriyorsa). 

Oops. Yapabilirdi .   

Eğer gerçekten isteseydi diye düşünüyordu -ölecek ya da sihrini ya da korkunç derecede geri dönüşü olmayan herhangi bir şeyi kaybedecek değildi- ama mesele sadece pazarlığın kendi üzerine düşen kısmını yerine getirmek, sözlere sadık kalmak yönündeki ısrarlı dürtü meselesi vardı. Kendini Voldemort'a adadığında söylemişti. Bunu düşünürse, düşünmeyi düşünürse - vazgeçip kaçarsa - derisinin altındaki kaşıntının sanki azarlamak  istercesine sinsice ilerlediğini hissetmeye başlayabilirdi . Cesaret ederse kaşıntı , gribe yakalanmadan hemen önce hissettiğiniz gibi her şeyi kapsayan bir rahatsızlığa dönüşürdü.   

Peki bütün bu olup bitenler, görünüşe bakılırsa kendisi için bir arayış içinde miydi? Rehin büyüsünün hayali sınırlarının nerede çizildiğini tam olarak anlayamıyordu; emin olduğu tek şey, bunu görmezden gelemeyeceği ve en iyisini umamayacağı ve bu büyüyü öylece bırakamayacağıydı.  Bu dırdırcı baskı her zaman oradaydı ve onu devam etmeye ve sadece bunu yapmaya teşvik ediyordu .  

Kendini Voldemort'a bu kadar onarılamaz bir şekilde bağlamış olması mide bulandırıcıydı, sanki aralarında  daha fazla büyünün dolaşmasına ihtiyacı varmış gibi.

Tüm bunların güzel yanı, Voldemort'un Harry Potter'la değil , Jason Evans'la anlaşmaya aracılık etmesiydi . Bu nedenle, yeni görevde belirtilen açık talimatlara rağmen, sihir aslında Harry'yi teslim olmaya zorlamıyordu. 

Dolayısıyla yapması gereken tek şey, işini yapmak ile 'işini yapmak' arasındaki hassas dengeyi bulmaktı.

---

Bu dünyanın sonu değildi.

Harry Potter dosyasının yüzde doksan sekizi elbette saçmalıktı. Ama görünen oydu ki Voldemort, Harry Potter'ı bile aramıyordu, zaten önemli olan bir şekilde de, o daha uzun boylu birini arıyordu.   

Aslına bakılırsa, Harry'nin bu 'benzeriyle' ortak olan tek yanı, ikisinin de siyah saçları ve kafalarında bir yara izi olmasıydı (gerçi bu özelliklerin hiçbiri on yılı aşkın bir süredir gerçek Harry Potter hakkında doğru değildi). Ve kapak sayfasındaki fotoğraf dışında -Harry, Gryffindor Quidditch forması içinde- onun 'resimleri' hiç de onun resmi değil gibiydi. 

Ve iddia edilen 'faaliyetleri'ne gelince, bunlar aslında oldukça uysaldı. Devletin düşmanı olarak adlandırılmayı ilk kez okuduğunda neredeyse yıkılacaktı , ancak sahte Potter daha çok Britanya Bakanlığı politikacılarına rüşvet vermekle ve devlet politikalarını manipüle etmekle ilgileniyor gibi görünüyordu. Sanki Harry'nin kendisi de o arenadaki satranç oyunları için doğru türden -her türden- idari anlayışa sahip olacakmış gibi.

DİK ORMANLAR VE SERT KAYALIKLAR //TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin