Sabah gözlerimi soğuk terler içinde ve nefes nefese kalmış olarak açtım.Kabus görmüştüm mattheo gözlerimin önünde astronomi kulesinden assağıya atlıyordu.Biraz ayilip sonrasında kalkıp duşa girdim.Dustan çıkıp üstümü giyindim,cubbemide takip ortak salona indim.
Mattheoda ordaydi koşup ona sarılmıştım.Bunu kimse beklemiyordu sanırım barıştığımizdan haberleri yoktu.
Mattheo: günaydın birtanem
Sadece daha sıkı sarılmıştım, sanırım hâlâ rüyanın etkisindeydim ona birşey olmasından korkuyordum.
Draco:siz baristiniz mı?
Blaise:draco mal mısın aq barismasalar niye sarılsın kız şizofren miDraco ve blaise her zamanki atışmalarını yapıyordu.
Tom: hayırlı olsun
Pansy: hayırlı olsuunOnlara gülümseyip koltuğa oturduk.
Mattheonun eli sürekli bacağımdaydı (temas bağımlısi rizz) bacağımı okşuyor, sıkıyordu.Yalan yok hoşuma gidiyordu.
Mattheo kulağıma doğru eğilip "Rahatsız oluyor musun"
Diana:hayır, devam et
Mattheo dediğime sırıtıp devam etmeye başladı.
Sarah:ee dianacım ilişkiniz nasıl
İmlayarak sormuştu.Gerizekalı.
Diana:Gayet iyi SarahCİM.
Sarahin bana gıcık olduğu her şekilde belliydi.
Sarah: Şey senin için matt ile fazla yakın olmamız sıkıntı olmaz demi çünkü mattheo kardeşim gibidir.
Diana: Sorun eder, sevgilisi olduğunu bildiğin için biraz Mattheo'ya karşı mesafeli olsan iyi edersin SarahCİM.
Mattheoyu kıskanmam hoşuna gitmişti, güldüğünü belli etmese de gülüyordu.
Sarah:Aaa ama biz theo ve Tom ile bebeklikten beri tanışıyoruz tatlım.Herseyimizi biliriz onu üzen beni üzmüştür beni üzen onu hatta Tom küçükken benden hoşlanıyordu mattheo ise ayh gülücem şimdi, mattheo senle tanışmadan önce nerdeyse tüm kızlarla ilişki yaşamıştır az tutmadım mattheoyu kızlardan o yüzden kendini yüksekte görmene gerek yok kuzum sende onlardan birisin.
Mattheo, Sarah'a dik dik bakıyordu.Pansy sinirden tırnak etlerini yiyor Tom da aynı şekilde dik dik Sarah'a bakıyordu.Ben ise fazlasıyla sinirlenmistim ki amacı ise buydu bizi tekrardan ayırıp Mattheo'ya yavsamak orospu işte.
Karşımda salak salak sırıtması daha da sinirimi bozuyordu, sinirimi kontrol edip tam mattheo söze atlicakken ben konuştum.
Diana: Sonuçta benle tanışmadan önce mattheonun geçmişi beni ilgilendirmez (ilgilendirir) hem ben o kızlardan değilim çünkü siz beyin yoksullari anlayamaz mattheonun bana olan aşkını ayrıca Mattheo bana ait tatlım üzerimde severimde şimdi ilişkimize burnunu sokmazsan sevinirim kuzuuummm.
Pansy ortak salondan hızla çıktı tom da peşinden çıktı muhtemelen kavga ediceklerdi.Sarah ise karşımda sinirden kendini yiyordu ama belli etmemeye çalışıyordu, mattheo farketmeden Sarah'a olan sinirden bacağımı sıkıyordu.
Yavaşça mattheonun kulağına sorun olmadığını söyledim, sakinlesmisti.
***
Pansy:Tom defol git peşimden.
Tom:beni dinliceksin bu kadar kolay bitemez
Pansy:NEYİ DİNLİCEM TOM O KIZLA SİZİN EVİNİZDE NASIL EGLENDİGİNİZİ FALAN Mİ YA DA KÜÇÜKLÜKTEN BU ZAMANA KADAR DAYANAN MÜKEMMEL AŞKINIZI Mİ HANGİSİNİ?
Tom:O KIZA KÜÇÜKKEN GERÇEKTEN AŞIK DEĞİLDİM SEVGİLİ OLMAK İCİN OLDUM SEVMİYORDUM HEM BENİM ELİMDE OLSA ONUNLA İKİ DAKİKA AYNİ ORTAMDA KALMAM KİZİM İNANSANA BANA
Pansy:NEDEN İNANİYİM TOM
Tom:PANSY BEN SANA AŞIĞIM BAŞKA KİMSE UMRUMDA DEĞİL TAMAM Mİ ANLA ŞUNU
Pansy:YALANİN GÖTÜ-Tom, pansy lafını bitirmeden dudaklarına yapışmış dirememesi için kollarını kavramisti.
Nefesleri kesilene kadar öpüştüler.
Pansy:sana aşığım Tom.
Tom: biliyorum güzelim ama sana aşık olduğumu senin de bilmen gerek.Pansy gülümsemiş toma sıkıca sarılmıştı.Tom hiç çekinmeden karşılık verip pansynin boynuna kafasını gömmüş kokusunu içine çekmişti.
****
©:Onları ayırmak istiyor musun?
®: Fazlasıyla
©:Bana katıl
®: Memnuniyetle :)NABİONUUZZ LOOOĞ, BÖLÜM ATTİM AMA ECUK KISA OLDU EHEHEHE NEYSE EKRANDA YİNE BENİM GÖZÜM VAR 💅🏻💅🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MATTHEO RİDDLE <3
FanfictionZorbama mı aşık olmuştum? Hayır Black kendine gel, Mattheo'ya aşık olamazsın o sadece fazla çekici ve yakışıklı.