-Kardeşler-

772 29 15
                                    

Hogwarst uzun süreliğine acil bir şekilde herkesi evine yollamıştı sanırım bı sorun vardı ve bunu hiçbirimiz bilmiyorduk.Tatil boyunca sürekli mattheo ile buluşuyor, konuşuyor evlerimize gidip geliyorduk.

Bize fazlasıyla yaramıştı.Hermione ve Ron da aynı şekilde aslında herkes mutluydu.Tek sıkıntı Sarah çok sessizdi.

Normalde matt ve bize rahat vermeyen kız tüm tatil boyunca malikaneden çıkmadı.

En sonunda hogwarsta gelme günümüz gelmişti.

Diana:HARRY SANA BİR UÇARIM KENDİNE GELEMEZSİN HE
Harry:resmen tehtid ediliyorum💅🏻💅🏻
Diana:YA OĞLUM SİZOFREN MİSİN VERSENE FOTOĞRAFİMİ
Harry:ya sus be bıyıklı, küçükkende ne bıyıkliymissin SLSNXLSBGDKSBDKDND doğru söyle kız Kürt musun sen hayırdır bu kıl genleri nerden geliyor
Diana:neden acaba gerizekali küçükken her çocuğun kılı çıkar birkere ve ben kıllı değilim AYRİCA BABAM BİR KÖPEK!

Tam bunu söylediğim an Sirius içeri girmiş ben ve Harrye sorgulayıcı bakışlar atıyordu.

Harry:nc nc nc sirius görüyor musun köpek diyor sana püü bu nesil nereye gidiyor bugün köpek diyen yarın döverde.

Harry bana sinsi bir gülüş atıp odasına doğru çıkmisti.

Diana:Harry saçmalıyor o anlamda demedim baba.

Sirius biraz sessiz kalıp ortamı iyice germisti.Ardindan gülerek "o anlamda demedigini biliyorum".

Gülüşmustuk.

Peterlarla bu tatilde iyi vakit geçirmiştik.Onlari birgün bir şekilde hogwarsta götürmek istiyordum.

Akşama doğru valizleri alıp, Siriusla  vedalaşıp hogwarst expressine gittik.

Harry:Yine başlıyoruz.
Diana:Evet

Harryle birlikte expresse binmiş bir kompartmana geçmiştik.

Hermione ve Ron yanımıza gelmişti.

Hermione:nabersiniz bakalım
Diana:neden bilmiyorum ama sanki 1. Sınıf öğrencisi gibi bir heyecan var içimde
Ron:dua et kız geçer
Harry:yavv
Diana: sağolun hocam SNSKXNDKSK

Yol boyu sohbet edip hogwarsta varmayı bekledik.En sonunda varmıştık hagridi görünce gülümsemiştim onu seviyordum Harry, hermione ve Ron hagridin yanına gitmişti.Bende tam onlarla gitcektim ki benimkileri gördüm.

Koşarak Mattheonun boynuna sarılmıştım.Sanirim oda beni fazlasıyla özlemişti beni kucağında döndürüyor ve boynumu öpüyordu.

Mattheo:çok özledim seni
Diana:bendee
Pansy:evvet hazirmiyiz bakalım tekrardan bir döneme (tatile girdikleri zaman dönem tatili ile yakındı yani ikiside içinde oldu.Ve hogwarsta dönem tatili yok sanırım ama söz var sayın.)

Draco: şahsen ben hazır değilim
Blaise: kızlar varsa hazırım ben agaa
Tom:tam yavsak bunlar
Mattheo:harbi lan varya bunlar benide geçti olm

Mattheo öyle diyince koluna vurmuştum.

Diana:"eski sen" den hizlilar
Mattheo:evet askim aa kızma

Gülüşüp hogwarsta girmiştik herkes Cübbelerini giymiş ve büyük salona inmişti.Herkes kendi masasına geçmiş dumbledoreun konuşmasını bekliyordu.

Blaise:Bu ihtiyarda bı konuşmadı hâlâ aq
Draco: açız aç konuş artık, harbi uyuşuk he

Sanırım dumbledore onları duymuştu.

Dumbledore:Slytherinden -50 puan.

Blaise ve draco ağızları açık dumbledore bakıyorlardı.

Pansy:salaklar

MATTHEO RİDDLE <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin