Draco:Mattheo olm ne yakışıklı çocuksun lan valla he, seni üreten sperme kurban ol-
Mattheo:LA SUS
Blaise: draco sen biraz daha böyle gay gay davran kızlar bana kalsın aslanım devam bu yoldan
Tom:Draco, mattheoya mi yürüyon lan? Valla çocuk bak evlenmeden olmaz
Mattheo:hayy
Blaise:BDLDNSLXNXOBSUXBSKXN
Tom:AOSNXKSNJDBSUSBZXİSB
Draco:ne alakası var olm-Mcgonagall: Beyler derste konuştuğunuza göre hepiniz yanıma gelin.
Tom:sizin yüzünüzden bende yandım aq
Tom ve diğerleri mcgonagall'in yanına geçerler.
Tom ve diğerlerinin önünde teker teker böcekler vardır.
Mcgonagall:Madem konuşuyorsunuz derside dinlemiş olmanız gerekiyor değilmi çocuklar? Ee, o zaman hadi önünüzde ki bu böcekleri bir kase veya bir topa dönüştürün.Size kalmış..
Draco:lmmobulus
Draconun önünde ki örümcek dönüşmek yerine buz kesmiş gibi etkisiz hale gelmişti.Mcgonagall birşeyler fısıldayarak örümceği eski haline getirdi.
Mcgonagall:DRACO YERİNE GEÇ, SIFIR.
Draco yerine ilerlerken sinirlendiği ve utandığı belliydi.Sira gelmişti diğer haylazlara
Blaise:Leğviosa (leviosa)
Blaisenin önündeki örümceğe hicbirsey olmamıştı.Mcgonagall "sıfır." Dedi.
Öyle öyle sıra matt ve toma gelmişti.Onlarda aynı şekilde draco ve blaise gibi büyüleri karıştırıp sınıfa hem rezil olup hemde sıfır almışlardı.
***
Diana ve mattheo birbirleriyle uğraşıyor gülüşüyorlardı.
Ders bittikten sonra hep birlikte bahçeye inmiş oturmuş sohbet ediyorduk.Ardindan Sarah ve Jasper yanımıza geldiler tabi Sarah direk mattheo ve toma sirnasarak bana ve pansye dik dik bakıyordu.
*Pansy kulağına yaklaşır*
Pansy:Avada kadavra bı cekcem gorcek ebesini
Diana:Tom'un karısı olduğunu bu kadar belli etme yaa
Pansy:ne sandın kizziimPansye gülümseyip tekrardan gözümü Jasper ve saraha çevirdim.
Jasper: Dışardan o kadar ezik gorunuyordunuz ki ne yapıyorsunuz diye bir yanınıza ugrayalim dedik
Jasper pis pis sırıtıp genel olarak bana bakarak söylemişti.
Hermione:burda siz ikiniz dışında bir ezik yok Jasper
Sarah:sana soran oldu mu ucube
Diana:laflarına dikkat etDraco hepimizin yükseldiğini anlayınca ortamı gevşetmek için ortaya atladı.
Draco:hadi Sarah sonra gelirsin yanımıza hadi
Jasper draconun sözünü kesmişti. "Ahh.. neden ama bizim canımız sizlerle uğraşmak istiyor" dudaklarını büzmüş bize bakıyordu.
Diana:Sorunlu musun oğlum sen? Az önce ne güzel sohbet ediyorduk noldu bı anda.
Jasper:dianacim o gecmisteydi kimse sana geçmişin geçmişte kaldığını söylemedi mi? Ah.. yazık canıma
Mattheo: Sikerim seni lan
*Mattheo bir anda jasperi yumruklamaya başlamıştı.Ben onları ayırmaya çalışırken diğerleri hiç yardım bile etmiyorlardı."
Diana:Tom! Yardım et
Tom ellerini teslim olmuş gibi kaldırıp konuştu. "Kardeşime güveniyorum merak etme oldurmicek"
İç çekip önüme döndüm mattheoyu Jasperdan ayirmama sadece birkaç ravenclaw öğrencisi gelmişti.
Mattheo en sonunda jasperi bırakıp geri sendeledi ve yanımdan hızla geçip gitti.
Jaspera baktigimda yerde neredeyse baygınca yatıyordu.Sarah onun başında ona yardımcı olmaya çalışıyordu ardından kardeşi Carl geldi.Birşey demeden uzaklaşıp hogwarstta mattheoyu aramaya başladım.
****
Sarah:JASPER İYİ MİSİN!?
Carl:siktir! Noluyor? Jasper..Jasper öksüre öksüre yavaşça ayağa kalkmaya çalışir.
Jasper:iyiyim ben
Carl:Jasper noldugunu söyle
Jasper:CARL İYİYİMSarah carl' bakıp kas göz işareti yapar.Ve Carl yanlarından hızla ayrılır.
Sarah: bebeğim iyi misin?
Jasper:Sarah siktir git başımdan
Sarah:ne..
Jasper:duymuyor musun kızım? Siktir git.Sarah sinirden elini yumruk yapmış birşey demeden yanından uzaklaşır.
****
Tom ve diğerleri draconun odasında toplanır.
Mattheo yumruğunu sıkmış, sabit bir noktaya bakıyordur.Tom duvara yaşlanmış ve kollarını birleştirmiş mattheoya bakıyordu..
Digerleride jamesi ve sarahi konuşurken içeri sen girersin ve herkes sana bakar.
Diana:matt.. heryerde seni aradım burdaymissinn
Mattheo sabitlendigi noktadan sana bakar ve hicbirsey demez.
Harry kulağına yaklaşıp konuşur." Çok sinirli üstüne gitme bence Diana".
Harry nin lafını aldırmayıp mattheonun karşısina geçersin.
Diana:Mattheo ben birşey yapmadım neden böyle davraniyorsun?
Mattheo ayağa kalkıp sana iyice yaklaşır.
Mattheo:Sana ne Diana! Pardon Diana "canım" işine baksana sen.
Diana: Mattheo ortada benlik birşey yok o aptal jasperin suçu kendine gel bı bence sen
Mattheo sinirden güler gibi gülmeye başlamıştı.
Mattheo:derste gayet iyi anlaşıyor mussunuz ama diana? Neden o yakın arkadaşın belki arkadaştan da ileride olan jaspercigina bakmaya gidebilirsin.
Diana:ne saçmalıyorsun matt
*Geçmiş*
(Matt jasperi yumruklarken, Jasper mattheoya fısıldar)
Jasper:derste bana olan bakışları ve ilgisi çok iyiydi mattheo görmen lazım, zaten aşırı güzel bir kız değil mi? Hatta ona iksir dersi vermemi istedi.Belki istediği sadece iyi bir iksir dersi değil daha güzel şeylerdir (Jasper yumruklanmaktan kan gölü olmuş yüzü ile sırıtır)
Mattheo: öldürürüm lan seni
*Şimdiki Zaman*
Harry kolumdan tutmuş beni dışarı çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MATTHEO RİDDLE <3
FanfictionZorbama mı aşık olmuştum? Hayır Black kendine gel, Mattheo'ya aşık olamazsın o sadece fazla çekici ve yakışıklı.