Uzun süre sonra bölüm atiyorum özür dilerim sürekli instada vakit ayırıyordum ama artık buraya ve diğer uygulamalara yoneliceeem💗
Sabah saatlerinde uyanmıştım bugün dersler yoktu o yüzden biraz rahattım, bugün quidditch maçı vardı.
Aynanın karşına geçtim biraz yüzümü ve vücudumu inceledim,uzun süredir bunu yapmıyordum.
Sonrasında birkaç işimi görüp giyindim ve hafif makyaj yapıp büyük salona indim.
Herkes kendi masasına oturmuştu tam mattheonun yanına oturcakken Richard eliyle kendi yanını gösterdi, Richardın dedikleri aklıma geldi o yüzden mecbur bir şekilde Richardın yanına oturdum o esnada mattheo kaşlarını çatmış bize bakıyordu,sinirli olduğu çok belliydi.
Diana: günaydın
Pansy: günaydın, Diana yemekten sonra seninle bir konuşalım mı?
Diana:olur
Blaise: günaydın yengeğğMattheo hızla dirseğiyle blaise koluna vurdu.Neden böyle yaptı ki sonuçta sevgiliydik ve onun yengesi oluyordum.
Draco: günaydın bücür
Tom:gunaydin dianaHerkes yemek yiyip sohbet ediyordu. Gözüm Mattheo'ya kaydı gözlerimiz buluşmuştu, gözlerimizi kaçırmıyorduk sanki içimizde kavuşamayan birşeyler var gibi hasretle bakıyorduk birbirimize.
Richard: Dianacım bugün maçımızı izlemeye geliceksin demi? Bak gelmezsen çok üzülürüm.
Richard yüzünü üzgün gibi yapmış bana bakıyordu, aptal çocuk.
Diana: gelicem Richard.
Mattheo bir sinirle ayağa kalkıp kolumdan tuttu.
Diana: mattheo napiyorsun
Mattheo:ogrenceksin
Diana:kolumu acitiyorsun
Richard: bıraksana lan kızın kolunu
Mattheo: oğlum bak seni burda öldürürüm işine bak
Tom: Mattheo noluyo
Blaise: oğlum bı sakın olsana
Harry: noluyo lan
Richard: öldürsene lan sıkıyorsaMattheo beni hızla ittirdi ve Richardın yüzüne büyük bir yumruk geçirdi, yakasından tutup ardı ardına yumruk atıyordu Tom, blaise,draco,Harry,Ron hepsi araya gidip durdurdular.
O esnada mattheonun beni ittirmesiyle yere düştüm dizim biraz acımıştı pansy kolumdan tutup beni ayağa kaldırdı.
Mattheo beni gördüğünde hepsinin gözleri bana dönmüştü.
Harry:Diana gel güzelim
Harry kolumdan tuttu nazikçe, büyük salondan çıktık.
Harry:Diana noluyor?
Diana:matt kıskandı sanırım
Harry: sanırım ha, sanırım. Kızım delirdin mi kardeşin olmama rağmen ben bile Richardla seni kıskanıyorum birde Mattheo sevgilin yani.
Diana:off napcam ben Harry üç gün boyunca dediklerini yapmam lazım bugün ikinci gün ve şimdiden kargaşa olmaya başladı.
Harry: amacı o zaten matt ile aranı bozup senle olmak
Diana:mattla aramı bozamaz
Harry: sanmıyorum Diana sanki başarıyor gibi
Diana:off harbi off*Quidditch maçı*
Maçtan önce Richard yanıma geldi.
Richard:Diana maçta beni destekliceksin yoksa o fotoğrafları tüm hogwarsta yayarim, herkes senin iki kişiyle oynayan bir kaşar olduğunu düşünür güzelim
Diana:tamam birşey yapma sakın dediğini yapicam
Richard: güzel
Richard maça gitmişti gitmeden öncede bana bir poster verdi "RİCHARD YAPABİLİRSİN,SEN BİZİM KAHRAMANİMİZSİN"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MATTHEO RİDDLE <3
Fiksi PenggemarZorbama mı aşık olmuştum? Hayır Black kendine gel, Mattheo'ya aşık olamazsın o sadece fazla çekici ve yakışıklı.