V

473 29 19
                                    

Harry: Diana iyi misin?
Diana:Harry.. gerçekten sadece sohbet ettik mattheonun ima ettiği gibi hicbirsey olmadı aramizda olmadi.

Gözlerim dolu dolu Harry' e bakıyordum.
Harry yüzümü iki elinin arasına almıştı.

Harry:Diana bu hogwarstta geldiğinden veya bilmiyorum aşık olduğundan beri çok değiştin kızım, o eski dianam nerde benim? Güçlü,inatçı,cesur,ağlamayan
Dianam nerde? Nerdeyse söyle alıp gelicem çünkü ben o dianayi çok özledim.Artik kendini toparla! Sen güçlü bir kızsın şu gözyaşlarını sil ve kendine gel. Benim, bizim sana ihtiyacımiz var. Hogwarst gerçek dianayi görsün.

Gözyaşlarımi silip harrye gülümsedim.Harry gözlerimde ki onayı alınca yanaklarımdan öpüp geri çekildi.Kolunu sırtıma atıp büyük salona indik.

****

Sadece odada Tom,matt ve draco vardı.

Draco:Dianaya söylediğin şeyler fazla saçmaydı mattheo.Oyle birşey yapmaz, eminim.

Mattheo bir anda ayağa kalkıp draconun önüne dikilmişti.

Mattheo:niye bu kadar eminsin draco.Hayirdir çok mu tanıyorsun sen dianayi.Ne bu samimiyet birşey mi va-

Draco: saçmalamayi kes lan artık.

Draco, mattheoyu sinirlendiği için ittirir.Matty ise bir anda dracoya yumruk atar.✨Yumruklasmaya başlarlar✨

Tom:DURUN LAN

Tom, draco ve mattheonun arasına girip onları ayırmıştı.Draco sinirden odadan çıkıp kapıyı sertçe örttü.

Tom,mattheonun yakasından tutup, "NAPMAYA ÇALIŞIYORSUN LAN! AMACİN NE LAN SENİN SÖYLE BENDE BİLEYİM." Dedi.Mattheo tomu ittirerek, "AMACİM O OROPSU CLCUGUN KATİLİ OLMAK DUYDUN MU? DİANA HAKKİNDA DEDİGİ HER KELİME HER LAF KCİN O AGZİNİ YIRTMAK İSTİYORUM"

Tom:bunu çevrendekileri üzerek ve zarar vererek mi yapicaksin lan!
Mattheo:aynen öyle

****
(Telefondan mesajlaşmaa)

PeterClm_:Diana bence Harrynin dedikleri fazlası ile doğru herkese gerçekten sen olduğun halini göster.

Diana.Black:Yapicam Peter ve sanırım Hogwarsti birakicam.

PeterClm_:Diana sakın, sakın böyle birşey yapma.Hogwarstti birakamazsin.

Diana.Black:Neden

PeterClm_: kaplumbağa deden. Ya kızım nedeni mi var saçmalama Hogwarst hayalin senin ve saçma bir olay için birakamazsin.

Diana.Black:tamamm
Diana.Black:Şimdi gitmem lazım görüşuruzz

PeterClm_:Görüşuruzz

**

Hermione:kafanı telefondan kaldırdın şükür
Diana:arkadaşımla konuşuyordum kizzimmm
Hermione:iyi be
Ron:Oh! Sanırım karnım gurulduyor..
Harry:Ron daha az önce yemek yedin
Diana: SBDKXNSKNXKX
Hermione:gel Ron birşeyler alalım sana da mizmizlanirsin şimdi
Ron:siz ne anlarsınız be açlıktan

Ron ve hermione çıkarlar.

Harry: Güzelim iyi misin?
Diana:iyiyimm harryy hadi bahçeye inelimm.
Harry:hadi inelimm

Harry ile birlikte bahçeye inmiştik.James,Carl ve Sarah ordaydı.Jamesin yüzünde yaralar vardı ve Sarah onun etrafında dolanıyordu.Carl bizi görünce yanımıza doğru geldi.

Carl: Selam Diana, Selam Harry
Diana-harry:selam Carl
Carl:kardeşimin yarattığı kargaşa yüzünden özür dilemek istedim.
Diana:sorun yok, mattheo'nun adına ben özür dilerim.
Carl:Sorun yok canım, görüşürüz

Carl'la gülümsedim ardından yanımızdan gitti.Gozlerim sürekli sinirli olsam bile mattehoyu arıyordu.Tom ve draco'lar aşağıya inmişti, sadece o yoktu.

Harry'ler birşeyler konuşuyordu ama benim bedenim onların yanında ruhum sanki en hızlı şekilde matteoyu arıyordu.Odaklanamıyordum, aklımdan çıkmıyordu aşktı bu.Biliyordum ama daha önce aşkı böyle yaşamamıştım.

Diana:Odamda asam kalmış alıp geliceem
Harry: tamamdirr

Harry'lerin yanından ayrılıp hızla hogwartstın içine girdim.Gozlerim sürekli etrafı izliyordu.Tabikide odama gitmek bahaneydi mattheo'yu görecektim.

**
Sonunda onu buldum.Astranomi kulesinde sigarasını yakmış duvara yaslanarak dışarıya bakıyordu.Yanina gittim, ikimizde konusmuyorduk ama biliyordum ruhlarımız delicesine kavga ediyordu.

Uzun sessizliği o bozdu.

Matteo:Neden geldin?

Cevap vermedim, konuşmak istemiyordum.

Matteo:Sana neden geldin dedim.

Sesi bu sefer kararlı ve öfkeli çıkmıştı.

Diana:Seni görmek istedim
Matteo:Neden
Diana:Neden mi? Bilmiyorum istedim sadece, yok bir nedeni.
Matteo:James ile aran nasıl? Ah yoksa onun ağzını burnunu dağıttığım için o güzel aranız açılmadı değil mii..

Bunu alay ederek ve sanki üzülüyormuş gibi yaparak söyledi ama alay ettiği belliydi zaten cümlesini tamamladıktan sonra eski sinirli haline geri dönmüştü.

Mattheo'ya bakmadan konuşuyordum,sesim sinirden titreyerek çıkıyordu.

Diana:James benim hicbirşeyim değil Matteo, olayları tek taraftan dinleyeceğine baştan banada sorsaydin anlardin,ukela.

Matteo son kelimeme kaşlarını çattı ve sigara dumanını dışarıya üfleyerek bana döndü.

Matteo:Ukela mi?
Diana:Evet,ukela

Matteo sırıtmişti sanki hoşuna giden onu övücek birşey söylemişim gibi.

Diana:komik mi?
Matteo: fazlasıyla, *kulağıma yaklaşıp fısıldamaya başladı* "Senin ukela dediğin çocukla yatmak için nelerini veren kızlar var güzelim ama zaafım sensin.Unutma seni dinleseydim de dinlemeseydim de o çocuğun yüzünü dağıtıcaktım." Dedi.Ve içine çektiği sigara dumanını yüzüme üfleyip yanımdan gitti.Hala ne olduğunun şokunu yaşıyordum.Giderken sadece arkasından baktım.Amaci neydi? Ne istiyordu bilmiyordum ama bu oyunu kurallarına göre oynayacaktım.Onun gibi..

DUYDUM Kİİ KİTABİMİ VE TABİKİ MÜKEMMEL YAZARİNİZİ OZLEYENLER OLMUŞŞ AYAYA SİLMİŞTİM WATTPADİ AMA SONRA İÇİM BİR KOTU OLDU DEDİM BELO SAÇMALAMA YÜKLE YAZ İNSANLARI PERİŞAN ETTİN.Neyse wolf bakışlarında hayat bulduklarım sizleri seviyorumm, iyi ki varsınız muaaah<33 OY ATİVERİN BEE

MATTHEO RİDDLE &lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin