"Bizden olmazmış"

921 37 22
                                    

Sabah gözlerimi güneşin ışıklarıyla açtım geceden kalan kiyafetlerimle uyudugumu farkedince duş alıp üstümü ve cübbemi giydim.Büyük salona doğru ilerliyordum.

Hermionelere gülümseyip kendi masama geçtim.Pansy karşımda durmuş bana tripli gibi görünüyordu aslında o olaydan sonra bana mesafeli gibiydi.

"Günaydın." Yüzüme bakmadan günaydınima günaydın demişti.Cidden mattheoyu haklı mı buluyordu.Aptal şizofren.

Draco tüm slytherin kızlarıyla aynı anda flortlesmeye çalışıyordu tabi blaise'te ona yardımcı oluyordu.

Mattheo'ya gözüm kaymıştı, yemeğiyle oynuyor sanki birşeyler düşünüyormuş gibi duruyordu tam gözlerimi çekeceğim an oda bana bakmıştı, gözlerimiz buluşmuştu sanki biz değilde gözlerimiz isyan ediyordu birbirimize.

Gözlerimi çekip önüme döndüm.

****

Tüm derslere girmiştik.Hepimiz bahçede oturuyor sohbet ediyorduk (mattheolar ve dianalar ayrı ayrı oturuyorlar)

Mattheonun yanına slytherin,ravenclaw hufflepuff birazda gryffindor kızları dolmuştu.

Mattheo sanki beni kıskandırmaya çalışıyor gibi kızlarla ilgileniyordu.gülüyordu.

Diana: Beni kıskandırmaya çalışıyor
Hermione:yaaaaniii
Diana: Görür o kıskandırmayı

Oliverı görmüştüm.İcimden umarım hâlâ benden hoşlanıyordur duaları geçiyordu.

Diana: Selaaam
Oliver:selam Diana birşey mi oldu??
Diana:Aaa oliveer senle konuşmam için birşey mi olması gerekiyor.

Oliver hoşuna gitmiş gibi siritiyordu.

Oliver: Bilmem uzun süredir konusmuyorduk.
Diana: Konuşalım o zaman

Olivera yaklaşmış kollarimı boynuna dolamiştım,olivera gülüyor cilve yapıyordum resmen.Oliver ise benim cilveme ithafen ellerini belime koymuş okşuyordu.

Oliver:Diana çok güzelsin
Diana:hmm
  Oliverin elinin biri belimde diğeri yüzümü okşuyordu.

Oliver:hep bana böyle yaklasmani istedim.

Mattheonun sinirle yanımızdan geçtiğini görünce oliverdan ayrıldım.
Oliver:birşey mi oldu
Diana: dumbledore beni çağırmıştı şimdi aklıma geldi ona bir bakiyim

Oliverin yanında uzaklaştığını an hermione koşarak yanıma geldi.Dumbledore ile hiçbir işim yoktu sadece ondan kurtulmak için küçük bir yalan uydurmuştum.

Hermione:Çok fena kiskandiiii
Diana: gerçekten miii
Hermione:eveet
Diana:ayayaya

Koridorda öylesine yürürken draconun beni çağırır gibi kaş göz yaptığını fark ettim.Hermioneye bir isim olduğunu birazdan geleceğimi söyledim o harrylerin yanına bende draconun yanına gelmiştim.

Diana:noldu draco
Draco:yenge şimdi şöyle
Diana:ohm ohm
Draco: şey Diana şimdi şöyle benimle acil gelmen gerekiyor.
Diana: Neden ki?
Draco:ya ablam gel işte aaa
Diana:tamam be

Draco beni kütüphanenin önüne doğru getirmişti.

Diana:ne işimiz var burda draco
Draco:Diana üzgünüm
Diana:Ne!

Draco hızla kapıyı açıp,elimden asami alıp beni kütüphaneye itmişti.Ardindan yüzüme kapıyı kitledi.Kapiya vurmaya başlamıştım.

Diana:DRACO KAPIYI AÇ
Draco: KALIN ORDADA GÖRÜN GÜNÜNÜZÜ
Diana:ne benden başka biri mi va-

Dicekken Mattheoyu gördüm.Bu sefer kapıyı yumruklamiyir tekmeliyordum büyük ihtimalle mattheo bu halime gülüyordu şuan

Diana:DRACO SİKERİM BELANİ AÇ ŞU KAPIYI.

Dracodan ses gelmemişti, gitmişti.Pislik.

Kütüphane boştu sadece mattheo ve ben vardık.

Geçip bir sandalyeye oturdum ayaklarımıda masaya uzatmıştım.

Diana:Senin işin mi bu?
Mattheo:Ne benim işim mi?
Diana:ikimizide kütüphaneye kilitlemeleri,senin aklından mi çıktı bu fikir? Senmi yaptırdın?
Mattheo:benimde haberim yoktu
Diana:aynen

****Draco ve mattheo yarım saat önce***

Mattheo:Lan draco bak açık vermiyorsun aslanım, bende hicbirseyden haberim yokmuş mazlum gibi davrancam kimseye demek yok.
Draco:ne dicem olum siz barışın yeter be
Mattheo: kardeşim ya

Mattheo dracoya sarılmış ve dracoyu dianayı beklemesi için koridora yollamıştı.

***Şuan ki an*****

Mattheo duvara yaslanmış, kollarınıda birbirine dolamış karşımda beni izliyordu.

Diana:ne bakıyorsun öyle
Mattheo:bakamaz mıyım
Diana: bakmazsın kardeşim rahatsız oluyorum belki
Mattheo:rahatsız oluyor musun?

Mattheo bunu sorarken gözlerimin içine bakıyordu.Olmuyordum ama ona söyleyemezdim.Sessiz kalıp yeri izlemeye başladım.

Mattheo:Diana özür dilerim
Diana:Sebeb?
Mattheo:Seni dinlemeden kafamda ki şeylere inandım,diğerlerinin dediklerine kandım, sana kötü şeyler söyledim.

Sinirle gülmeye başlamıştım.Ciddi ciddi gülüyordum karşısında.

Diana:Sence dediklerin sadece kötü muydu mattheo? Sanırım ne dediğini hatırlamıyorsun, dur ben sana hatırlatayım."Senin gibi aptal bir blackle çıktığım ve kullanıldığım için kendimden iğreniyorum","aptal bir blacksin","senin gibi bir o" , orospu... Devamını getirememistin demi?

Mattheo yüzüme bakamiyordu.

Diana:Bana aşık olduğunu söylediğin zaman sana başta birşey diyememistim ve seni üzmüştüm hatırlıyor musun? Ben sana cevap veremedim,umut verir gibi hissettirdigim için sen beni affedene kadar uyuyamadım lan ama sen gelmiş senin gibi aptal bir blackle çıktığım için pişmanım diyorsun

Mattheo:sinirle söyledim Diana yoksa öyle düşünmüyorum gerçekten
Diana: mattheo biliyor musun? Bizden olmazmış.

Mattheo:Oliver ile aranda birşey mi var?
Diana:Seni ilgilendirmez
Mattheo:Diana var mı? Yok mu?
Diana:Daha hicbirsey bilmeden sevgili yapan sensin "biricik elizan" hani güzelin vardı ya.
Mattheo:o benim sevgilim falan değil
Diana:aynen
Mattheo:değil diyorum kızım
Diana:beni ilgilendirmiyor

Mattheo biraz beklemiş sonra konuşmaya başlamıştı.

Mattheo:Balo gecesini hatırlıyor musun?
Diana:nolmus balo gecesi??
Mattheo: içip içip yanıma geldin seni unutamıyorum falan birşeyler demiştin.

Mattheo hoşuna gitmiş gibi siritiyordu, o esnada ben yüzümün yandığını hissedebiliyordum.

Diana: Yok öyle birşey
Mattheo:Diana olsun olmasın sana hâlâ aşığım

Yutkunmustum, onu seviyordum ama unutmam gerekti, canımı çok yakmıştı fazlasıyla.

Diana:sen şu kapıyı açsana benim çıkmam gerek
Mattheo: nasıl açım ben
Diana: aç işte bir şekilde
Mattheo:tamam bekle

Mattheo kapının koluna birşeyler yapmış ve açılmıştı mattheonun yanından sıyrılıp kütüphaneden çıkmıştım.

Mattheo telefonunu açıp blaise aramaya başladı.

Mattheo:Blaise, draco ve sen şu olivera kütüphaneye getirin.

YENİ BÖLÜMCÜK ATTİM BENİ GAZLADİGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİMMM<333

MATTHEO RİDDLE &lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin