O günün ardından birkaç gün geçmişti.Yine hogwarts,yine kavga dövüş ve bolca sihirin olduğu bir güne uyanmıştım.
Telefonuma bir göz atmak istedim, Açtığımda ekranda yazan "James Makaron'dan bir mesajınız var."
Yazısı vardı.Meraklanmadım değil.Bildirimin üstüne tıkladığımda direkt mesajı açmıştı.
**
James Makaron: Günaydın Luna, nasıl olduğunu sormak istedim bu aralar biraz durgun gibisin.Eger konuşmak istersen birazdan kahvaltıda yanıma oturmanı isterim:)İçimden hiçbir şey yazmak gelmedi.Sadece mesajı beğendim.Ardindan hazırlanmak için üstüme birşeyler seçmeye başladım.
(Çanta, kulaklık, gözlük dışında kombin böyle begenmediyseniz değiştirebilirsiniz) (KOMBİNİ EFE SECTİ VALLA SUCUM YOK)
hazırlandıktan sonra aşşağıya büyük salona indim.Girer girmez zaten direkt Matteo'nun götünden ayrılmayan orospulari görmem bir oldu.Umursamamaya çalışarak James'in yanına geçtim.Bana gülümsedi.
James: Birşey yazmayınca istemezsin diye düşünmüştüm..
Diana: Neden istemeyeyim ki?
James:Ne bileyim geçenki olanlardan olabilir belki.
Diana:onlar geçti gitti.James, dediğim üzerine gülümseyip önüne dönmüştü göz ucu ile Matteoya baktığımda tek bir hamleyi beklermiş gibi jamese bakıyordu.Benim baktığımı farkedince gözlerini kaçırmıştı.
Draco:YENGEĞ YENGEĞ
Tom: ağzına sicicam draco buraya gel
Draco:DİANAĞ YENGEĞ YARDİM ETSENE BEDraco ya baktığımda tomdan kaçıyor gibi görünüyordu aslında gibi değil direkt canını kurtarmak istermişcesine kaçıyordu.Draconun bana yenge deme şokunu bir kenara bırakıp dracoya seslendim.
Diana:noluyor bee
Draco:SELAM OKUNACAK DİYORUM NOLUTOR DİYORSYN KOCACİM MATTEOCUM HAYATİM BİR EL Mİ ATSAN HANİ? YARDIM ETSENE OKUZDikkatimi matteoya baktığımda draconun dedikleri çok işlememiş hatta tek bana kitlenmis bakıyordu.
Tom:SANA AVADA CEKMEZSEN RAHAT UYUYAMAM OĞLUM GEL BURAYA
Tom ve Draco koşuştururken biz Matteo ile birbirimizin gözlerine odaklanmış sanki tüm dünya durmuş gibi bakıyorduk.Sanki sadece ikimiz vardık.
Dumbledore sesi ile bu bakisma kesilmişti.Dumbledore gene aynı şeyleri geveleyip yemekleri başlatmıştı.
****
İlk iki derse girip çıktıktan sonra Ron kendini ortak salondaki koltuğa atmış horlayarak uyuyordu.
Diana:Ya siz gece bu çocuğa beşik mi sallattiniz? BUNE BE BEYNİM AGRİDİ
hermione:Ron her horladiginda beynimde ki hücreler yok olmaya başlıyor öldürücem şimdi bak az kaldı.
Harry:burnunu kapatsam nolur ki..Harry ronun burnunu kapattığı an Ron nefessiz kalıp biraz çırpındı ve hemen uyandı.Harry'nin Ron'a, Ron'un Harry'e bakışları çok komikti hermonie ile ufak bir kişnedik.
Ardından hep birlikte aşşağıya inerken Carl yanımıza gelmiş ve elinde bir kutu vardı.
Carl: Hogwartstaki en iyi arkadaşlarıma kek yapmak istedimm
Carl'la başta baktığımda çocuk heyecani vardı.Kek için heyecanlaniyordu.Ona gülümsedim.
Diana:Ellerine sağlık neden zahmet ettin kii
Hermione:Evet ne gerekti bizi çok mutlu ettin teşekkür ederiz
Ron:kek neyli?Hermione ve benim Rona karşı olan ufak çaplı iki saniyelik ölümcül sinir depolayan bakışlarımızı hemen geri çekip Carla gülümsedik ve keki aldık.Bahceye doğru full Carl ile güle oyanaya gidiyorduk resmen, bahçeye indiğimizde James, Carl'a karşı nefret içeren bakışlar atıyordu.Gozlerinde duygu yoktu.Sadece kin varmış gibiydi.Bir insan niye kardeşine böyle bakar ki?
Carl'a baktığımda onun bakışlarını farketmiş ama umursamıyor gibi görünüyordu.
James'e tekrar bakmak istediğimde orda yoktu.Hangi ara nere gitti bu.
**
Hermione:Carl ve Diana ben diğerlerini alıp Dumbledore'un yanına kaçıyorum birazdan gelirizz.
Diana: Tamamdır görüşürüzzz
Carl:hızlı gelinnHermione, Carla gülümseyip diğerleri ile birlikte içeri girip gözden kaybolmuşlardi.Herkes gitmiş Carl ile tekken bir cesaretle konuşmaya başladım.
Diana:Carl
Carl:Efendim diana
Diana: Bugün bahçeye girerken James in sana olan bakışlarını gördüm de birbirinizi çok sevmiyorsunuz sanırım, Geldiğiniz ilk gün böyle değildi.Birsey mi oldu?Carl derin bir nefes almış ve yüzü düşmüştü.
Carl:Diana..Sende gördün değil mi? Gözlerinde ki o nefreti,kini.Geçenlerde bir kavga ettik.Bizim ailede soylu bir anlayış olduğu için ailede bir dakika bile büyün olan babadan sonra ailede baş olur.Babam geçenlerde bunu Jamesin yüzüne vurunca bana ağzına geleni saydı.Birde şu Matteo olayi..Matteodan dayak yediği günün akşamı onunla kavga ettim Sarahta yanımızdaydı.Ona neden böyle birşey yaptığını sordum.Senden ne istediğini,seninle neden oynadığını sordum.
Carl'in son dediği kaşlarımı çatmama neden olmuştu.Oynamak mi?
Diana:Oynamak derken?
Carl:Diana bak, Jamesin sana bu kadar iyi davranması seni elde edip bedenini kullanmak veya sende değerli gördüğü dıştan gelen şeyler varsa onlardır.James böyle ve hep böyle olucak.Jamesin gerçek yüzünü görsen onunla bir dakika gecirmezsin.Ona bunu yüzüne vurunca bana sinirinden cam kavonozu kırıp kolumu çizdi,bak.Kolunu açmış bana göstermişti ve evet uzun ve derin bir kesik vardı.
Diana:Diyecek birşey bulamıyorum bulmak istemiyorum.Neden?Neden yapıyor bunu?
Carl:Dediğim gibi ya bir amacı var ya da senin güzelliğini görünce kullanmak istedi.O gerçekten aşık olamaz Diana onun duyguları yok.Bir kalbi yok.Vicdani yok.
Carl'in dediklerinin ardına başımı öne eğmiş sadece düşünüyordum.Jamesten hoşlanmıyorum ama bana davranışlarını düşündükçe böyle olması biraz acıtmısti.
YA COK GEREKSİZ BİR BOLUM OLDU AMA YİNEDE TASLAKTA DURMASİN DİYE ATMAK İSTEDİM.CANİKOLARİM ELZEMLERİM BİRTEKLERİM GUZELLERİM YAKİSİKLİLARİM(erkek okuyucu var mı be) NEYSE AY LAV YU HAYDE GORUSRUZ KENDİNİZE DİKKAT EDİN KALIN GİYİNİN HAVALAR SOĞUDU HAYDE BAY BAY
Bu arada Matteo bana dediki bunu okuyanların hepsinin gece uyurken yanağından opcem...
Belos-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MATTHEO RİDDLE <3
FanfictionZorbama mı aşık olmuştum? Hayır Black kendine gel, Mattheo'ya aşık olamazsın o sadece fazla çekici ve yakışıklı.