Marabalaaarrr. Uzun süre oldu yb yazamadım. Telefonum bozuldu cart curt. Neyse bu arada fici asiri uzun tutmayı dusunmuyorum. 20 bolum falan.İYİ OKUMALAR😘
...
Gece saat 5.43'dü. Gece gördüğüm kabus nedeniyle sıçrayarak uyanmıştım ve sonrasında da ne yazik ki uyumak pek mümkün olmamıştı. İçimde adlandıramadığım bir huzursuzluk vardı. Her ne kadar akşam yatağa yatarken mutlu ve huzurlu olsam da şuan gördüğüm kabus nedeniyle asla böyle hissedemiyordum.
Sessiz adımlarla yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim. Elimi yüzümü yıkasam iyi olacaktı. Kapımı açar açmaz Jimini görmemle yüreğim ağzıma gelmişti. O da korkmuş olacak ki ufak bir çığlık bırakmıştı.
"Yah jungkook ödümü kopardın. Hem sen bu saatte neden uyanıksın."
"Jimin-ah sen de benim ödümü kopardın. Ve şey kabus gördüm de o yüzden uyandım. Sen niye uyanıksın"
"Beni de uyku tutmadı. İçime bir sıkıntı çöktü gelip sana bakmak istedim."
"Benim de içimde bir huzursuzluk var jimin."
"Neden ki"
"Bilmiyorum."
"Neyse geçer herhalde ayrıca bu saatten sonra siksen uyuyamam sende uyumayacaksan gel film falan izleyelim."
"Olur jiminsshi belki kafamı dağıtır biraz"
...Saat sabah çoktan 7.45 olmuştu. Bu saate kadar bir sürü film izlemiştik. İçimden keşke uyusaydım diye geçirmeden edememiştim. Tanrım çok uykum vardı.
"Jungkook saat 8.40 da ders var. Hadi hazırlanalım. Uykusuz da kaldık zaten."
'Tamam jiminsshi"
Ayaklanarak odama doğru yürümeye başladım. Odama geldiğim de hemencecik yatağımı toplamıştım. Ardından kısa bir duşa girmenin iyi olacağını düşünerek odamın içindeki varlığını unuttuğum banyoya adımladım.
Ilık bir duş gerçekten iyi gelmişti. Saate baktığımda saattin 8 olduğunu görmemle hareketlerimi hızlandırdım. Altıma bol yırtmaçlı mavi pantolonum ve üstüme de mor sweatimi giyindim. Saçlarıma hiçbir şey yapmadan kendi halinde bıraktım.
Üstüme ceket almak için dolabın karşısına geçtiğim de eteklerimi görmüştüm. Yurtta kalırken tek kaldığım için giyinip bir sürü güzel fotoğraflar çekinirdim. Feminen giyinmeyi gerçekten seviyordum ama bu baskıcı toplumda birilerinin yanında böyle giyinmek... Nasıl denir. Ölüm gibi bir şey sanırım.
Bunları jiminin görme ihtimali aklıma gelirken eteklerimi ve croplarımı dolabın en arka görünmeyen kısımlarına koydum.
"Jungkook hadi geç kalıcaz. Napıyosun orda"
Jiminin sesini duyar duymaz panikle dolabın kapağını kapattım. Bu haraketime karşı Jiminin tek kaşı havaya kalktı.
"Aaa hadi gideim geç kalıcaz evet"
Jiminde fazla sorgulamak istememiş olmalı ki kafa sallayıp ikimizde odadan çıktık.
...
Okula vardığımızda aç olmadığımı söylediğim de birazcık sinirlenmiş kolumdan tutarak beni sürüklemek suretiyle kantine getirmişti. Kantine geldiğimzde karşımızda ki masada Taehyung ve Yoongi oturuyordu. Gözlerimiz kesişmişti. Hızla kafamı jiminden tarafa çevirdim ama sanki karşı tarafın bakışları hala üstümde gibiydi.
O sıra jimin kolumu bırakıp tost alacağını söyleyleyerek gitmişti. Kafamı tekrar ondan tarafa çevirdiğimde ise hala bana bakıyor olduğunu gördüm. Ama gözlerinden dehşet akıyordu,fazla sinirli bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret | Taekook
Teen FictionJungkook'un herkesten sakladığı bir sırrı vardı ve bu sırrı sadece zorbası Taehyung biliyordu. Ukekook Semetae Yan ship Yoonmin ve Namjin