7

589 35 5
                                    

S.A. gençleeer belgeler alındı mı?  Karne hediyesi olarak yb yazayım dedim. Neyseeem arkadassaklar iyi okumalarss.

...

İlk 2 dersimiz boştu ama yine de erken gelmiştik. Okul yarıyıl tatiline gireceği için sınıfta pek kişi yoktu.Sınıfta olanlar da ders boş olduğu için dışarı çıkmışlardı. Son hafta olmasına rağmen hâlâ ders işleyen kıl hocalar vardı. Hepsi kurşuna dizilmelik. Dersimiz boş olduğu için jimin'le oturmuş instagramda milleti stalklıyorduk. Sınıfta sadece jimin ve ben vardım. Bu yüzden rahat rahat konuşabiliyorduk.

"Jungoo la sıkıldım ben"

"He ya bende sıkıldım. Ne yapalım"

"Dışarı çıkalım dicem de götümüz donar aq"

"Bence de siktir et dışarıyı"

Sınıfa yoongi ve taehyung girmişti. Yavaş adımlarla gelip arkamıza,sıralarına oturdular.

"Jungkook seri fikir üret sıkıntıdan patlicam"

"Bilmiyorum ki."

"Jungkook siktir et gel evimize gidek. Bizi deli sikmedi zaten kimse yok sınıfta"

Bir yandan haklıydı lakin devamsızlıklarımızı böyle kullanırsak 2.dönem sonu tıpış tıpış okula gelmek zorunda kalırdık.

"Olmaz jimin. Devamsızlığı boşa kullanmayalım."

"O da var demi. Doğruu."

Sıranım üzerinde ki kahve ve çikolata çöpünü atmak için çöpün yanına doğru adımladım. Çöpü atıp tam kapatacağım sıra yoongi seslendi

"Jungkook kapatma 2 dakika."

Elinde ki içecek kutusunu buruşturup oturduğu yerden hafif doğrularak

"İyi izle Tae. Tekte nasıl atıyorum."

"He yoongi en iyi basketçi sensin tamam."

"Sus be kirve"

Cümlesini tamamladıktan sonra elinde ki çöpü ayarlayıp çöpe doğru atmıştı. Çok sürmeden içecek kutusu direkt çöpün içine girmişti. Woah. Ben olsam dibimde ki kutuya bile böyle atamazdım. Basketbol da oldukça iyiydi sanırım.

"Taehyung uno kartlarım yanımda la oynayak mı?"

"İki kişi mi oynicaz amk"

Yoongi biraz düşündükten sonra

"Pişt. Ufaklık"

Jimin arkasına dönüp eliyle kendisini göstererek.

"Bana mı dedin"

"Yani bi sen kısa olduğuna göre. Evet sensin"

Jimin yalandan gülerek

"Diyene bak amına koyim sanırsın 1.90"

"Bu senden uzun olduğumu değiştirmiyor ufaklık"

Jimin sinirli bir şekilde

"Ya kes be alt tarafı 1-2 santim uzunsun. Götüme bak"

Yoongi dediğine gülerek

"Ufaklık uno oynar mısınız"

Çoktan yerime gelip oturmuş yoongi ile jimin'in atışmasını izliyordum. Dehşet yakışıyorlardı. Arkamı dönerek

"Oynarız"

Jimin de kafasını sallayıp ikimizde arkaya dönerek oturduk. Ben daha rahat etmek için bacaklarımı sıranın demir kısmından geçirmiştim. Bacağım kolaylıkla girmişti.

Secret | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin