Baba geldi baba... selamunaleyküm dostlar. Ana avrat sövdünüz belki yb atmadım diye affola. Neyse bundan sonra işsiz avelin teki olduğum için adam akıllı yb atmayı umut ediyorum. Her neyse iyi okumalar🫡
...
(Kısaca bilgilendirme yaz tatiline girdiler)
Azar ne azmaktan falan mı geliyo
Yoongi;
Sayın kurul toplanın lanJimin;
Böyle grup mu vardı amkYoongi;
Kral çok sağol yaJungkook;
Bu grup duruyomuymus halaTaehyung;
Ben bunu silmemiş miyim awYoongi;
Vay aq tatile girdik diye unuttunuz muJungkook;
HeTaehyung;
Olm biz arkadas mıydıkYoongi;
Tek kahpe bizans değilmisJungkook;
Biz arkadas mıyız ki unutmayalımYoongi;
Hacı tasak mi geciyonuz grubun amacı o ya zatenJimin;
Neyse abiler sıktı gidiyomTaehyung;
Üst +1Jungkook;
AynenYoongi;
Tek cabalayan ben miymisin yıkıldım
Siktirin gidin amk...
"Jimin sence de çok garip değil mi"
Jimin elindeki kahveleri masaya bırakıp yanıma oturdu
"Neymiş garip olan"
"Taehyungun bir anda bana yakın olması. Sence de garip değil mi"
"Haklısın bende son zamanlarda düşünüyodum bunu. Yoongi bu hödükle takılsa bile arkadaş canlısı onun yakınlaşmasını bir nevi anlayabiliyorum ama taehyungun bu kadar şerefsizliğinden sonra yakınlaşması saçma geliyor"
"Jimin bilmiyorum belki de kafamda kuruyorum ama bir işin peşinde olmasın"
"Nasıl yani"
"Yani taehyung bu benden asla haz etmez sevmez beni kötülemekten keyif alır bilirsin bir anda bu kadar yakınlaşması nedense bir işler karıştırıyormuş gibime geldi bilmiyorum dediğim gibi ben belki kafamda kuruyordum ama"
"Okul kapalı onun dışında zaten görüşmüyoruz ne yapabilir ki"
"İnan bilmiyorum jim neyse zamanla çıkar kokusu"
"Aynen"
Jiminle evde oturmaktan sıkıldığımız için sahile gelmiştik. Altıma siyah şortum üstüne de basit siyah tisortüm ve ceketimi giymiştim. Havalar iyice ısınsa da akşamları serin oluyordu.
Jimin elindeki biraları bana uzatırken kumlara oturmuştu. İçimde gerçekten çok büyük bir huzursuzluk vardı. Kesinlikle iyi hissetmiyordum.
"Jungkook neyi düşünüyorsun bu kadar"
"Evde konuştuk ya taehyung mevzusu o çok kafama takıldı"
"En fazla ne yapabilirki"
"Fotoğraflarımı yayabilir"
"Ne fotoğrafı?"
"Ah sana bunu demeye cesaret edememiştim başlarda ama söylemeliyim sanırım"
Elimdeki telefondan bazı fotoğraflarımı açıp jimine gösterdim.
"Bunlar işte hani hatırlıyor musun okul çıkışı seokjin hyungun yanına gidicektik bende telefonumu sınıfta unutmuştum onu almaya gittiĝimde telefon taehyungdaydı. Bu fotoğraflsrı görmüş sonra beni tehtit etti istediklerimi yapmazsan bunları yayarım diye"
"Orospu çocuğuna bak sen. İlk olarak jungkook nasıl olduğun nasıl giyindiğin beni ilgilendirmez sen özgür bir insansın kendi kararın ve tercihin laf söylmek asla haddim değil bu konuda için rahat olsun. İkinci olarak bu piç taehyung da götü yerse yaysın ha yayarsa o zaman günsh benden gider"
"Teşekkür ederim jimin. Bana sahip çıktığın için. Kimsesizliğime son verdiğin beni sevip arkadaşım olduğun için ve en önemlisi beni koruduğun için çok teşekkür ederim. Kısaca her şey için."
"Teşekkür etmene gerek yok. Sen benim dostumsun. Dostunu satan pezevenk olsun amına koyayım"
Kahkahamı tutamayarak ortaya bırakmıştım. Jiminle kaçıncı birayı içmiştik inanın ki bilmiyordum. Sabaha kadar dertleşip konuşmuştuk. O kadar iyi gelmişti ki yanan bir yere su dökmek gibiydi. Başında çok harladı ama sonunda sönmüştü bir şekilde.
Biriyle sırdaş olmak ve sırrının güvende olması sevilip sayılmak ve korunmak bunları dostun tarafından hissedilmesi çok minnettardı. Kısa sürede kardeşim diyeceĝim birinin olması tek şansım olmalıydı.
...
Arkadaar biliyorum çok kısa bir bölüm. Ama cb olarak uzatmadım. Yaşam belirtisiydi sadece. Asıl olayları daha iyi ve güzel şekilde diğer bölümlerde okuyacaksınız. Şimdilik bu kadar Allaha emanetsiniz🫡
(Oyatmayıunutmayın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret | Taekook
Teen FictionJungkook'un herkesten sakladığı bir sırrı vardı ve bu sırrı sadece zorbası Taehyung biliyordu. Ukekook Semetae Yan ship Yoonmin ve Namjin