Marabayım. Aklımda dehset bi yeni kurgu varr. Onu yazmayı dusunuyorumm. Ama önceliğim bu fic. 1kya az kaldı bu bolümle olur mu😘😉😚. NEYSE. İyi okumalarrr.
...
Gene Jimin yüzünden okula geç kalmıştık. Kahvaltı etmeden evden çıktık. Mecbur gene kantinin tostuna kalmıştık. 20 dakikada okula gelmiştik. Ders başlayalı 10 dakika oluyordu bu yüzden kahvaltı işini teneffüse bırakmıştık.
"Böyle hayatın ecdadını sikeyim"
Merdivenleri çıkarken bi yandan da yakına yakına söyleniyordum.
"Usta ders fizik hoca babamızı sikicek"
Jiminin dediğine karşılık güldüm.
"Niye babamız amına koyim"
"Analar kutsaldır olum anaya sövülmez"
"Haklısın agam. Yanlız sen bu hızla çıkarsan hoca babayı değil bizi sikicek."
Hızlıca merdivenleri çıkıp sınıfın önüne gelmiştik.
"Jungkook kapıyı ben çalayım sen konuş"
"Ben niye konuşuyom aq. Sen konuş"
"Siksen konuşmam"
"Hay. Neyse tamam ben konuşurum"
Jimin hunharca kapıyı tıklatmıştı.
"Yuh jimin kırsaydın amına koyim"
Oyalanmadan kapıyı açıp içeri girdik. Hoca gene tersinden kalkmış belliydi. Hoş ne zaman düz tarafından kalkmıştı ki. Jimin'in koluma dokunuşuyla konuştum.
"Hocam geç kaldığımız için özür dileriz."
"Siz derse gelir miydiniz. Zahmet etmişsiniz."
"Abart amına koduğumun karısı abart"
Jimin'in sessizce dediği şeye karşı kahkaha atmak istesem de hoca olduğu için sessiz kalmıştım.
"Özür dileriz hocam bir daha olmaz"
Jimin'in konuşmasıyla hoca yerimize geçmemizi söyleyerek yerime oturmuştuk.
"Ulan jimin yarın sabah 6 da kalkmazsan götünü pompalıyla deşerim."
"Kıyamazsın bence"
"Derste olmasak suratına karşı dolu bi nah çekmek isterdim"
"Yuh lan agalık bitmiş."
"3 muzlu süte okeyiz o zaman"
"Dolandırıcı pezevenk"
Konuşmayı bitirip dersi dinlemeye başladık. Ne kadar anladığımız şüphliydi ama.
Teneffüs zili çalınca kantine inmiştik. Cüzdanımı unuttuğumu fark ederek sınıfa geri çıkmıştım. Sınıfa girdiğimde sadece yan sınıftan woojin vardı. Burda ne işi vardı ki. Sırama yaklaştığım sıra arkamdan gelip bir hışımla beni duvara yasladı.
"Woojin ne yapıyorsun. Çekilir misin"
Dediğime karşılık daha da yakınlaşmıştı. Ellerimle ittirsem bile fazla uzaklaştıramamıştım.
"Ne o güzelim gücün yetmedi mi beni itmeye."
"Güzelim deme bana"
Cümlemi bitirdikten sonra tüm gücümle ittirdim. Bu sefer ittirmeyi başarsam bile tekrar yakınlaşması bir olmuştu.
"Woojin sıkıntın ne. Uzaklaşır mısın. Rahatsız oluyorum"
"Ben olmuyorum ama. Hem bence güzel bir öpücük aldığında sen de rahatsız olmazsın hm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret | Taekook
Teen FictionJungkook'un herkesten sakladığı bir sırrı vardı ve bu sırrı sadece zorbası Taehyung biliyordu. Ukekook Semetae Yan ship Yoonmin ve Namjin