" Paralardan haber ver, paralardan hâlâ birşey çıkmadı mı ? "
" Maalesef başkomiserim. Paralardan da henüz birşey çıkmadı. Üzerlerinde parmak izi filan da yok. "
" Tamam. Mert hariç, hepsini serbest bırakacağız. Emre o iş sende. Mert' i de sorgu odasına al. "
" Emredersiniz başkomiserim. "
Deyip elindeki dosyayı masanın üzerine bırakıp çıktı. Bizde İpek ile beraber, benim odama geçtik.
" Başkomiserim Mert' in yanında başka biri daha mı vardı acaba. Ama yok ya, görgü şahidi teyze bir kişi gördüğünü söylemişti. "
" Kızım onunda ne gördüğü ne bildiği belli değil ki. Kadına soruyoruz hangisini evden çıkarken gördün diye. Bizim memurları gösteriyor, Emre' yi işaret ediyor. O ikinci kişiyi bulacağız ama. "
" Mert' in arkadaşlarından biri mi ? "
" Yok. Mert sevdiği kızı başka biri ile daha beraber olmasına izin verecek bir genç değil. Bu işin içinde başka bir iş var, ama ne ? "
" Acaba diyorum başkomiserim. Hani bu Mesut Usta, kızını Mert'e, Mert' in zengin olmadığı için vermedi ya. Bu sebebten dolayı kavga etti ya, bu paralarıda bir mesaj vermek için mi koydu ? "
" Bakıyorum sen de, Emre gibi çocuğa katil diyorsun. Ama atkadığın birşey var. Mert, Ayfer' i seviyordu. Niye öldürsün ki, sevdiği kızı ?"
" Ne bileyim başkomiserim. Bu devirde artık herkes her şeyi yapabiliyor. "
Delil torbasındaki paraları gösterdim.
" Bir şu paralar hakkında birşey bulamadık. Kafayı yiyeceğim. Bunları mesaj vermek için kullandığı belli katilin. "
" Ama ne gibi bir mesaj vermek istedi. "
" Bilmiyorum. Bu paralar yanlış hatırlamıyorsam, 2000 yılına ait paralar öyle değil mi ? "
Delil torbasını alıp, paraları inceledi.
" Doğru söylüyorsun başkomiserim. 2000 yılına aitler. Yanlış hatırlamıyorsam, 2005 ya da 2006 yılında kaldırılmıştı. "
" Bizim ki Mesut Usta' yı araştırıyordu, yeni birşey bulamadı mı hâlâ ? "
Diye sorarken Emre odamın kapısını çalıp içeiye girdi.
" Hâlâ araştırıyorum başkomiserim. "
" Elini çabuk tut oğlum. Araştırırken bak bakalım, bu Mesut' un borcu filan var mıymış birilerine. Borcu olan biri belki de öldürdü kızını, bu paraları da o yüzden, mesaj vermek için kullandı. "
" Emredersiniz başkomiserim. "
" Ben ne yapayım başkomiserim ? "
Bizimkilerin görev aşklarına bayılıyorum. İkisi de birşeyler ile uğraşmayı seviyorlar. İkisinin de enerjileri çok iyi.
" Sen de, 2000 yılından, 2006 yılına kadar, bu tür işlenen cinayetlerin dosyalarını bul getir. Bakalım belki birşeyler buluruz. "
" Emredersiniz başkomiserim. "
Dediler ve görevlerinin başına döndüler. Ben de sorgu odasına gittim. Sorgu odasına girip, Mert'in karşısına oturdum.
" Komiserim beni niye hâlâ burada tutuyorsunuz ya ? Bırakın artık ben gideyim. Ben suçauzum. "
" Sen doğruları söyleyip bize yardımcı olduğunda gidip gitmemene izin vereceğim koçum. "
" Ben zaten size ne biliyorsam her şeyi anlattım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başkomiser Yavuz "Kanlı İntikam"
Ficción GeneralBaşkomiser Yavuz' un maceraları kaldığı yerden devam ediyor. Serinin ikinci kitabı. Başkomiser Yavuz, bir intikam uğruna öldürülen genç bir kızın cinayetini çözmeye çalışıyor.