15. kapitola

1 0 0
                                    

Prah školskej jedálne prekročím s obavami, že ma Dany stihol vyhlásiť za najväčšiu štetku pod slnkom, preto mám hlavu zaborenú do vlastnej hrude.

          Prejdem pol miestnosti a nepočujem žiadne verzie toho slova či posmešky. Zdvihnem hlavu.

          Pozerám, čo všetci robia také zaujímavé, že si nevšimli príchod prostitútky. Čítajú, píšu, jedia, pozerajú do mobilov.

          Bozkávajú sa.

          Keď sa bozkávajúci párik od seba odtiahne, zastaví sa mi dych, srdce sa mi stratilo niekde v útrobách tela.

          Po náruživom bozku sa Caroline odtiahla od Jasona a vopchala mu do úst toast.

          Sama neviem, ani to vedieť nechcem, ako sa moje nohy pobrali do prostriedku jedálne, kde sedel môj viac než jasný cieľ, Dany.

          Keď som dorazila na miesto určenia, odohnala som jeho hárem ako kŕdeľ nenažratých vtákov a na nič som nečakala , keď som mala Danyho priamo pred sebou.

          Chňapla som jeho hlavu do mojich dlaní, pritiahla som si ho bližšie k sebe a bez varovania, či prípravy oboch strán, som sa na neho vrhla a začala som ho bozkávať tak náruživo, ako keby nám ostávala minúta do konca zeme a on je jediný človek, v ktorého náručí chcem zomrieť. Taká blbosť!

          Musela som uznať, že sa bozkával uznania hodne, aj keď na nás zrak upierala nepochybne celá škola. Prekvapila som samú seba tým, že mi to očividne tiež vôbec neprekážalo.

          Keď už som nevládala chytiť dych, odtiahla som sa a sadla si mu na kolená. Na jeho tvári bol pobavený aj prekvapený úsmev.

          ,,To bol nasledujúci krok toho, čo si mi minule oznámila?" spýtal sa. Snažil sa to pochopiť.

          Zahryzla som si do pery a provokatívne som pokrútila hlavou.

          ,,Za ten alkohol?" vyzvedal.

          Usmiala som sa nad jeho nechápavým výrazom. ,,Nie, za seba." ladne som predniesla.

          Zamračil sa. ,,Nevravela si, že so mnou nechceš mať nič spoločné?"           

          Zaškerila som sa. ,,I've change my mind." Dala som mu nežnú pusu na pery.

          Túto romantickú chvíľku ako z kina, možno sme mali aj viac pozretí ako video na Youtube, prerušilo odkašľanie.

          ,,Ja. Ariana Grande. Pink Champagne. Carr." Caroline.

          Postavila som sa na rovne nohy, schmatla som Danyho za ruku a zamierila som ku Caroline.

          ,,Zas duo? Ok, veď na mňa nemáte ani šiesti!" zvýskla.

          Usmiala som sa. ,,Duo si môžeš dať tak akurát ty so svojím odrazom v zrkadle, moja. Ja, my, spievať nejdeme."

          ,,Prečo? Bojíš sa ma?" vychvaľovala sa.

          Zasmiala som sa. ,,I don't feel like it. A tiež je to stupídna hra, alebo ako to voláš, takže si nájdi niečo, čo robia kultivovaný ľudia a nie kradneš hry deťom zo škôlky."

          Úsmev jej zvädol. Stále držiac Danyho za ruku, som svojim plecom vrazila do toho Carolininho, čo malo za následok stratu jej rovnováhy na tých desať centimetrových topánočkách.

Life is death (Život je smrÅ¥) (SK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat