Have a fan. Je to kus nereánlejšie táto čať v určitých pasážach, ale aj tak sa zasmejete.
_____________________________________________________________________________
,,Mňa tam nedostaneš!“ skríkla som, keď som nevedela nájsť dôvod na absenciu školy. ,,Na Georgii už vôbec a to, že mi bude otec za pätami ani nestojí za zmienku.“
Mama zmĺkla, keď si uvedomila, čo je vo veci.
,,Fajn. Zavolám ocovi, že... že si chorá.“ ustúpi.
,,To myslíš vážne?!“ Poteším sa. Zrazu neverím tomu, čo som chcela dosiahnuť.
Mama odíde z izby, nahradí ju Kelly oblečená celá do modra so zrkadlom v ruke.
,,Ty čo robíš? Nepáčiš sa Nickovi?“ ironizujem.
Zazrie na mňa. ,,Pozriem do zrkadla a láska na celý život.“ Odloží zrkadlo. ,,A vyzerám tak dobre, že sa dám vypchať!“ uškrnie sa a zapózuje.
,,Vážne? Veď vyzeráš ako šmolko.“ zasmejem sa.
,,Carrie, sú len dva názory: ten môj a ten nesprávny.“ Zdvihne nos.
,,Neviem, čo sa s tebou deje, ale je to dobré, lebo problém mám s ľuďmi bez názoru, sú to nuly.“ priznám sa jej.
,,Problém nie je problém. Problém je tvoj postoj k problému.“ filozofuje. Čo sa to s ňou deje?!
,,Je ľahké poúčať, ak tie problémy nie sú tvoje.“ zapojím sa do jej hry.
,,Carr, nahoď úsmev. Nikdy nevieš, kedy ti vypadnú zuby.“ zazubí sa.
,,Kell, chceš mať ploché bruško? Používaj kondómy.“ zazubím sa ja.
Otočí sa na odchod. ,,Dôvera je ako papier. Ak ho raz pokrčíš, nikdy nebude dokonalý.“ Na čo mieri?
,,Nie, John!... Zabudni, že ju vystavím tomu riziku!...V horúčke nikde nepôjde a ty ak odmietaš prísť sem sa na ňu pozrieť, tak si vyhoď z hlavy, že ju pošlem na verejnosť... Myslíš, že to je dobrý nápad, aby si prišiel?... Nie! Nikto ti nezakazuje sa s ňou stret... Nik ti nič nezabraňuje! Je to tvoja vina!“ rozčuľovala sa mama pri rozhovore s ocom. Krik išiel z kúpelne. Zúfalo sa hodím dozadu, ležím chrbtom na posteli s nohami v tureckom sede.
,,Čo sa stalo?“ Po chvíli stála mama v izbe.
,,Okrem toho, že trval na tom, aby si išla do školy, obvinil ma z rozmaznávania a zo zamedzovania stretávania, nič.“ povzbudzujúco sa usmiala. ,,Máš horúčku. A mimochodom, dnes idem pozrieť dom. Vyzerá dobre. Zvládneš to tu sama?“ opýta sa, pokým sa obúva. Prikývnem.
Kelly je doma zo školy a onedlho sa ozve zvonček. Kelly nadšene vyskočí, čaká mamu ako na ihlách.
,,Jéj, ahoj Jason.“ pozdraví návštevu a jeho meno vysloví hlasnejšie. Viem, čo mi tým naznačila. Uprav sa!
Odhodila som knihu, prstami som si rozčesala vlasy, pretrela som si očné vačky, upravila som si pyžamo.
,,Ahoj, Carrie.“ usmial sa tým odzbrojujúcim úsmevom, premeral si ma a úsmev sa zmenil na úškrn.
Do riti! Do riti! Uvedomila som si, že nemám podprsenku a pyžamo, čo ma zahaľuje je takmer tenšie než záclona. Do riti!
ČTEŠ
Life is death (Život je smrť) (SK)
Teen FictionCarrie stretne zahadného chlapca... Aká bude jej reakcia na tragickú skutočnosť? Ako sa zmení jej správanie k nemu? Čo sa stane s ich priateľstvom? Ako sa zmení jej život po odhalení pravdy? Dokážu opraviť most dôvery, vernosti a priateľstva?