13. kapitola

13 0 0
                                    

Našla som si nový obľúbený typ úsmevu na mojej tvári- a lá feťák.

Cestou do hotela sa po mne všetci obzerali, ale bolo mi to jedno asi tak, ako fakt, že som Caroline strápnila.

Stále som rozmýšľala nad Danyho úsmevom, buchnutím, ale aj nad Jasonovým prenikavým pohľadom, ktorý ma vyprevádzal von z jedálne.

Čo keby som sa na Jasa vykašľala, nech je s Caroline a ja by som sa zamerala na Danyho? Očividne ide po mne- som jeho nový cieľ, do ktorého musí dobehnúť.

,,Carrie! Carr!“ niekto na mňa kričal. Neotáčala som sa. ,,Sakra, Carrie!“ vyzeralo to, že to nepočká.

Otočila som sa a začudovane som pozrela na červený Peugeot, ktorý ma prenasledoval. ,,Mami?!“

,,Jump in!“ Hneď som naskočila.

,,Čo ty tu robíš?“ vyzvedala som.

,,Mala som sa ísť pozrieť na dom, no preložila som to, pretože mi volali zo školy. Tušíš, čo chceli?“ Ojoj!

,,Um... Neviem... To si bola v škole?“ odvetím záhadne. Čo to má byť?

,,Uhm... Kvôli tebe.“ Sústredí sa na cestu.

Vedela som, že keď jej neodpoviem ani sa nič nespýtam, čoskoro vybuchne, čo síce nie je najlepšie v danej situácii, ale aspoň sa rýchlejšie dozviem, čo som vyviedla.

,,Vysvetli mi, prečo, dofrasa, si vynadala Kongovej!“ zhúkne až mnou trhne.

Zamyslím sa. ,,Kong? Nemyslíš King?“

,,Není to jedno?“ zapichne do mňa pohľad.

,,Nevynadala som je, len...“

Skočí mi do rečí. ,,A čo teda?!“

,,Necháš ma to vysvetliť?“ Zmĺkne. ,,Caroline King je namyslené decko. Dnešok v jedálni bol ako z muzikálu. Keď je niekto zaujímavejší, z nejakého dôvodu si ho všímajú viac ako ju, ako mňa dnes, začne spievať a na koho po skončení pesničky ukáže, musí zaspievať. Zastala som sa Nancy a rozpútala som tým menší spevácky súboj.“ hovorím potichu, bojím sa jej reakcie.

,,Mi chceš povedať, že ťa riaditeľ chce vylúčiť len pre spev v jedálni?“ neverí.

Vtedy mi dôjde, že nevie malú, podstatnú informáciu. ,,Pokiaľ je tým riaditeľom Carolinin otec...“

Vyvalí na mňa oči, akoby som jej povedala, že som tehotná. Zvyšok cesty mlčíme.

,,Chcú ma vylúčiť?“ spýtam sa s malou dušičkou.

Prikývne. ,,Do konca týždňa tam ešte chodíš.“

Cítim sa hrozne.

,,Chcú ťa vylúčiť? Za čo?!“ spýtala sa Nancy potichu, keď som jej to vyrozprávala, aby nás žiaci na chodbách, ktorí po mne čumeli, akoby som Caroline zabila, nepočuli. To znamená, že som ju skoro nepočula ani ja.

Prudko som zabočila na toalety po mojej pravej strane a na pár sekúnd som sa Nanc striasla.

,,Tu si! Zabudla som sa ti včera poďakovať za zachránenie. Ja a spev, to je ako mačka a myš.“ poďakovala, keď sa jej podarilo nájsť ma.

Prikývla som.

,,Ako sa ti páčila vďaka za pieseň, ktorú si mi včera venovala?“ Caroline... Naskočili mi zimomriavky. Jej hlas sa mi v ušiach pretransformoval a znel ako ťahanie nechtov po tabuli.

Life is death (Život je smrÅ¥) (SK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat