למי שאולי תרצה את מלכת האריות מודפס!(:

325 21 33
                                    

אני מתכננת להגשים חלום!
להדפיס ספר משלי סתם ככה לעצמי🥳
אז אם יש מישהי שאולי מעוניינת לרכוש גם ספר מודפס מוזמנת להמשיך לקרוא(:
אצטרך לדעת כמה רוצות כי ככל שאני מדפיסה יותר, ככה העלות לכל עותק פוחתת.
ככה שמי שממש מעוניינת להמשיך לקרוא את הספר עד הסוף מוזמנת בשמחה ליצור איתי קשר בפרטי ואעדכן אותה כמה יעלה (זה הרי לפי כמות של קוראות שירצו:)
מי שלא יודעת איך כותבים בפרטי שתרשום בתגובות שהיא לא יודעת איך לכתוב בפרטי בוואטפד ואני אשלח לה הודעה.

אני עושה קבוצת וואטצפ לכל המתעניינות (כמובן שמי שלא תרצה ספציפית להיכנס לקבוצה גם לא חייבת, אפשר רק להזמין מודפס גם בלי להיות בקבוצה) סתם פשוט יותר נוח ותוכלו להיות יותר חלק (ככל שיהיו יותר בקבוצת וואטצפ תהיה יותר יכולת לדעת כמה יש וזה יעזור להוריד עלויות)

סתם בשביל שיהיה לכן מושג כמה בערך העלות לעותקים לפי כמות הם-
10 ספרים- בערך 50 ש''ח לעותק.
20 ספרים- בערך 40-45 ש''ח לעותק.
30 ספרים- בערך 30 ש''ח לעותק.

(כמובן זה יהיה המחיר שעולה לי, לא מחפשת להרוויח פה מזה. יכול מאוד להיות שהמחיר יהיה טיפה פחות.)

מנסה פשוט להשיג את ההצעת מחיר הכי טובה.
(המחיר הוא ללא משלוח, משלוח הוא תוספת של עוד כמה שקלים תלוי כמה יעלה, למי שתרצה. וכמובן תמיד מוזמנים אליי הביתה למרות שאני גרה בחור;)

מי שעד עכשיו דיברה איתי בפרטי שהיא רוצה את הספר מודפס אז שלא תדאג אני אצור איתה קשר, יש כמה שכתבו לי בפרטי כבר אז שתדעו אני זוכרת אתכן(-;

למי שמתלבטת, מעדכנת מראש רק שאני מזמינה מהדפוס באזור סוף מרץ, אולי אח''כ תלוי כמה זמן זה לוקח להדפיס...
עד אז אפשר להחליט כדי שאדע כמה בדיוק להזמין, ואם מישהי החליטה שכן גם אחר כך מוזמנת להגיד לי בשמחה בכל מקרה, למקרה שתהיה עוד קבוצה של הזמנה או שיישארו לי עודפים.
אבל אומרת מראש שלא מבטיחה במאה אחוז שתהיה כי הפעם השניה אני לא אזמין כל עוד זה לא משתלם לי המאמץ, תלוי כמה ירצו בפעם השניה, (בקבוצה הראשונה כן כי גם ככה זה סתם מוריד לי את העלות לעותק שלי אז ממש לא משנה לי גם אם זה שתיים שלוש קוראות...) חוץ מזה כדאי בקבוצה הראשונה כי כנראה שם יהיה יותר זול כי יהיו יותר מזמינות.

בכל אופן, גם אם תרצו וגם אם לא, מודה לכן על שקראתן עד לכאן, מחילה שאני לא ממשיכה פה יותר את הספר הזה (באמת שבהתחלה לא חשבתי על זה בכלל שאעשה את זה, רק לקראת הסוף הגעתי להחלטה שאני מגשימה לעצמי את זה)

אני אולי אעשה את זה לעוד ספרים שלי (להדפיס לעצמי בשבילי, ועל הדרך מי שתרצה תוכל גם להזמין) אז אם מישהי רוצה ספר אחר/בנוסף מוזמנת גם לכתוב לי בפרטי איזה ספר כן הייתה רוצה (כמובן, אם יהיו הרבה שירצו הוא גם ישוכתב באופן רציני)

פשוט, ביננו, אין כמו ספרים מודפסים... אני מיושנת מאוד ומעריכה ספרים עם דפים וכריכה פי כמה וכמה מספרים דיגיטליים.

אז תודה רבה לכן!
אוהבת💞❤️

~מלכת האריות~Where stories live. Discover now