Bildiğiniz gibi Hekate aslında bir titan ama olimposta illa zeustan ilk başta bahsetmek zorunda değiliz.Biz öncelikle sislerin arkasına gizlenmiş bu gizemli olimposlunun bir gününü kendi ağzından dinleyeceğiz :
Evet dışarıdan oldukça sakin gözüksem bile (bağırarak ) BANA YOKMUŞUM GİBİ DAVRANMALARINDA NEFRET EDİYORUM . Yani olimposun ben önemli toplantılarının ortasında herkesin fikrinin sorulduğunda ve beni es geçtiklerinde HEY DOSTUM! BENDE BURADAYIM !! diye bağırmak istiyorum .
Şu küçük Poseidon melezini bile benden daha çok önemsiyorlar ama sakin durabiliyorum . Neden mi ??
Çünkü olimposluların birçoğundan daha güçlü olduğumu bliyorum .
Ve şunuda biliyorum bu bir günümüzü anlatmamız için verilmiş bir günlük .Ama
hiçbir olimposlunun böyle yapmıycağını da biliyorum (yüce ben aşkına Athena bu yazım yanlışlarına görze delirirdi B-). ) Ben buraya tüm olimposlular hakkındaki düşüncelerimi yazıcam .
HESTİA:
Hestia oldukça nazik biri diğer olimposlulara kıyasla ama ne yazık ki olimposta bi tahtı yok ve zeus un ablası olması na rağmen zeus sürekli ona emir veriyor ve buda beni delirtiyor ama o yinede bunu hoş görüyor nasıl diye sormayın bende anlamış değilim
DEMETER: Demeter ise ...tahıla acayip kafayı takmış durumda bide o kaprisleri yüzünden insanlık iki kere açlıktan yok olacaktı az daha.Tamam kızını bulmak için yardım ettim ama bu onu sevdiğim anlamına gelmez.!!!
HERA:Hera yı hiç sormayın olimposun kraliçesi olmadan önce zaten yeterince beterdi bide olimposun kraliçesi oldu , eğer ölümsüz olmasam onun çenesi yüzünden mutlaka ölürdüm.Ha bide Hera nin insanları delirtme ve onları olimposta aşağı atma gibi bi huyu var .Ha bide kıskançlık bilmişlik ve egoislik olmasa gayet iyi biri ve unutmadan kindarlığı ve... Neyse bu kadar yeter hepsini anlatmaya kalksam liste dünyayı iki kez turlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİMPOS GÜNLÜĞÜ
Fiksi PenggemarHer zaman onlardan ve melezlerinden bahsettik. Şimdi sıra onlara geldi... Olimposlulardan kendi yaşamlarını dinleyeceğiz...