Bilgeliğin yolunda ilerlemeye ve onun sizlere hazırladığı süprizleri görmeye hazırsanız başlayalım;
Beni tanıdığını sananlar kesinlikle yanılıyorlar . Neden mi ? Ben buraya kendi günümü değil o gün hissetdiklerimi yazacağım.
Herkes bilir ben bilge olanım ama bu konuda ne mi hissediyorum ...NEFRET EDİYORUM doğru duydunuz bazen o kadar sıkılıyorum ki saçmalamak istiyorum kızım annabeth i her gördüğümde ona sarılıp doya doya ağlamak ve özür dilemek istiyorum ne için mi , herşey için romalı halimde onu üzdüğüm katıldığı hiç bir savaşta ona sözlü olarak bile destek veremediğim için .
Evet ben olimposun en bilgesiyim ama bazen bunu bırakıp ailemin annabeth in yanına dönüp ölümlüler gibi yaşamak istiyorum.Ama olmaz neden mi ? Olimposta birinin sorumlu olması gerekir yoksa ilk günde yanar iki güne kalmaz da parçalanır üç güne de dünya savaş alanına döner .
Ben size özellikle sorulan soruları cevaplayacagim
1- annabeth heykelini bulduğunda en gurul . Olimposlu oldum
2- isime duygularımı karıştırmadan durabilsem bile annabeth ve percy denen şu melezin birlikte olmasını onaylamiyorum sırf bunun için bile kaç kere o melezin ölmesi için oylama yaptırdım ama nafile
3- evet ben bakireyim ama ben zihinsel olarak aşık olurum bu yüzden teknik olarak evlenmem ve cocuklarimda birer düşüncedir
4- en nefret ettiğim Olimposlu ise zeus tamam babam olabilir yada kral ama kararları kesinlikle yanlış ona güven olmaz babam olmasa posedion ve hadesle anlaşıp onu devirir ardından da o ikisini hapseder ve tahta gecerdim ama neyse daha fazla sorumluluk istemiyorum . zeus beni çağırıyor ayakkabılarını bağlamak için ahhhh ben olmasammm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİMPOS GÜNLÜĞÜ
FanfictionHer zaman onlardan ve melezlerinden bahsettik. Şimdi sıra onlara geldi... Olimposlulardan kendi yaşamlarını dinleyeceğiz...