OLİMPOSTA KÜÇÜK BİR KARMAŞA

54 4 0
                                    

NOT:Şimdi yazarken aklıma geldi de hey bende ve hikayemde hala iş var ve gelecek bu hikaye için devam edecek yani kemerlerinizi bağlayın çünkü birkaç arkadaş yeni hikayeleri ile bu sayfalara geri dönecek...

En son kaldğımız yerden itibaren hatırlayın bir bakalım. En son şu yeni damgasını şimdiden yemiş olan ve  bize geçtiğimiz günlerde kendinden bahseden pek sevimli ve bir o kadar hırçın melezemiz Olimposun o renkli ailesi tarafından çağırılmıştı. Eh minik ve yok edilmesi konusunda oldukça fazla konuşulan bir melez ve bizim acısıyla tatlısıyla tanıdığımız ve sizlere bağlı olarak da tanımaya devam edeceğimiz ama haklı olarak da yükseklerde bulunan egosundan tutun da aile sorunları nedeniyle şikayetlerde bulunan duygusal karakterlerimiz ve en başta bahsettiğimiz bu ufak ve bir o kadar da önemsiz ki bunun sebebi annesini biraz gözarda etmeleri olan melez yan yana geldiklerinde ne gibi olaylar yaşanacak hadi hep beraber görelim. Ama uyarmadı demeyin bu Zeus'un taç giyme töreninden beri geçen en hareketli Olimpos macerası.

Hey milllet, beni bilir misiniz bilmem ama şimdi öğreniyorsunuz. Bendeniz Olimpos'un yazıcısıyım. Havalı ve şaşalı bir ismim yok o yüzden bilmeniz gereken her şey bu. Bunca zamandır günlükte yazanlar benim tarafımdan kaleme alınmıştı, yani tamam bütün bunları yazmamı büyük tahtları olan patronlar istemiş ve ben ancak onların dediği şeyleri yazmıştım. Bir düşünün hangi Oliposlu bununla vakit harcar ki? Neyse buraya benden konuşmaya gelmedik. Bu hikayeye tarafsız bir bakış açısı kazandırailmek için yeni melezin burada teste girmesini ben kaleme alacağım. Neyse konuya dönersek size küçük bir özet geçeyim, Kym'ın kızının eğer kontrol altında tutulmaza veya buradakilerin deyimiyle icabına bakılmazsa büyük bir yıkıma sebep olacağı düşünülüyordu ama Kym kızı ondan beklenmeyecek bir dikkatle korudu ve buv yaşına kadar büyümesini sağladı. Ama şimdi kızın aurası saklanamayacak kadar artmış durumdaydı ve Olimpos halkının eski endişesi geri geldi. Bu durumda kıza iki seçenek sunulmuştu ; ya kendisi teslim olacaktı ya da zor yolla. Ama tüm bu süre içinde çok şey gelişmiş ve iki kampın da kahraman ve liderleri melez hakları konusunda daha ısrarcı olmuşlardı. Tabi Kym melezi de bu haklara sahipti o yüzden anne kız en iyi çözümün melez kampı içerisinde kontrollu bir eğitim süreci olduğuna karar verdiler, hem kampta bulunan Posedion oğlu da onlar için büyük bir bonus sayılırdı. Plan her ne kadar mantıklı da olsa büyük adamların hala şüpheleri vardı bu yüzden Athena herkesin içinin rahat etmesi adına çocuk için Olimpos sınılaı içerisinde olacak olan bir yeterlilik testi düzenlemeyi teklif etti. Zeus bunu kabul edince çocuk korku dolu sinema efektleri eşliğindeki bir rüya ile Olimpos'a çağırıldı. Melez fazla dikkat çekme olasılığı nedeniyle rüyayı gördüğü gece üzerine düşen beklenmedik bir yıldırım servisiyle Olimpos'a ışınlandı ve şu an oturma odasında ayılması bekleniyor. Şu ana kadar melezin neden ve nasıl Olimpos gibi büyük bir yaygaranın ortasına geldiğini öğrendiniz kız uyanınca asıl testler başlayacak ve Olimpos ufak bir dalgalanma yaşayacak ama o zamana kadar beklemede kalın sevgili okurlar...


                                                                          DEVAM EDECEK...

OLİMPOS GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin