Başlamadan önce herzamanki gibi ufak bir not : süprüzli melezimizi sevdiniz mi? Umarım sevmişsinizdir çünkü eminim daha pek çok küçük Olimposlu olanlardan sonra kendini kanıtlayan melez kampına daha çok kahraman adayı gönderme konusunda heveslidir. Asıl soru şu siz yeni kahramanlar görmek ister misiniz? Çünkü dürüst olmak gerekirse farklı yetneklerdeki birçok kişiliği ben görmek isterim , bunun cevabını ve yeni melez hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim iyi seyirler...
Şimdi tanıtmakta olduğum hastalıklı kişiliği az çok hepiniz tanıyorsunuzdur eminim. Yani kendisiyle daha yeni tanıştığımız sıralarda sevgili kahramanımızı bi evcil hayvana daha da kötüsü bir kemirgene, labaratuvar deneği yapan kişiyi kim unutabilir?-ben unutmadım bu arada- Neyse kötü şeyler yazmak pek istemem açıkça çünkü bu tanıtımda bazı haklı gerçekleri göze almak ve sizlere onu en objektif şekilde-olabildiğince- tanıtmak benim işim, eğer ben işimi yapmasaydım ve kontrolü onlara bıraksaydım muhtemelen herkes kendini övmeye çalışırken Olimpos çökebilirdi ki bunu kimse istemez- özellikle Annabeth yeniden tasarlamak zorunda kalacağı için tatilini bölmemize eminim sinirlenirdi-. Neyse konumuza dönelim bu kişilik kendi sahilinde kumsalda gezmeye bayılıyor, gündüzleri kendi spasında eğlenirken geceleri intikam planları ve insanları fareye çevirecek iksirler yapmak onun hobisi bu da mı yetmedi bu hanımefendi aynı zamanda büyük büyü gücüne sahip ve bir nevi Artemis gibi kendi için büyücü ve yardımsever kızlar toplamak boş zamanlarında yaptığı en keyifli iş. Size tanıttığı bu adalar kraliçesi aynı zamanda Hekate'nin en güçlü çocuğu ve gerçekten hatırı sayılır bir güce sahip ki bu düşmanlarının korkudan fare deliklerine girmesini sağlarken yardımcılarının da kendi adalarında huzur içinde spa keyfi yaşamalarına sebep oluyor, ki bana sorarsanız kendilerine kabalık yapan kişilere dersini vermek nefsi müdafaya gireceği için onu pek suçlayamam ya. Karşınızda güçlü ve bir o kadar güzel büyücülerin korkunç efendisi KİRKE,
Evet evet ben güçlüyüm, harikayım , muhteşemim falan eğer daha fazla devam edersem veya ederseniz Apollon'nun şöhretini çalmaktan korkuyorum diyebilirim. Bütün bunları bir kenara koymak gerekirse size ufak bir tavsiye benden korkun. Ama tabiki benim burda tehtidler savurmama izin verileceğini sanmıyorum. Doğrusunu söylemek gerekirse buraya ne yazabileceğimi de bilmiyorum çünkü siz de tahmin edersiniz ki halkla ilişkiler konusunda ağzım Hermes kadar laf yapmıyor. Yani hadi ama adam sizi gözü kapalı soyar ama siz gene de farkından olmadan sizinle dostmuş gibi konuşmaya devam eder ve arada ineklerinizi mideye indirir. Gerçi şu asırlık inek mevzusu Apollon'un sersemliği yani bir düşünün uykusunda nişan alabilen biri nasıl olurda koca bir sürünün çalındığının farkına varmaz ki? Ah sanırım farkında olmadan anlatacak bir şey buldum, spada en çok yapılan ve muhtemelen de en eğlenceli şey dedikodu ve siz bu büyücünün neler bildiğini bilmiyorsunuz.Sıradan başlayalım, siz bu ortaya çıkan felaketlerin hep biz kötüler diye adlandırılan yüzünden olduğuna inanıyorsunuz ama bir daha düşünün derim. 2.Titan Savaşı: yok efendim Kronos uyandı her şey onun suçu falan, peki bütün bunlar olurken şu kendini gücüyle övünen kral bozuntusu ne yapıyordu, hani şu babasını parçalayarak tahtan indiren ve kardeşlerinin kahramanı olan Zeus neden aynını Kronos insan formunda zayıfken yapamamıştı. Ben size söyleyeyim Zeus tahtında oturup yağ bağlarken kendisi melezlere tehlikeli bir savaşın sorumluluğunu vermekte tereddüt etmedi. Bu yüzden kendi hakları için savaştığını zanneden zavallı melezlere kızamıyorum. Ama Kronos'un yaptığı hata duygusal bir melez seçmiş olmasıydı ve aynı zamanda iradesi de tahmin ettiğinden güçlü çıkmıştı yani madem Olimpos'u ele geçirmeye çalışıyorsun biraz öz geçmiş araştırması yapması gerektiğini düşünmeliydi. Size neler yapılması gerektiğini anlatayım eğer gerçekten Olimpos'a karşı kazanmak istiyorsan melezleri yok etmelisin aksi taktirde asla kazanamazsın çünkü onlarda insanların sahip olduğu ve ne kadar karanlık olsa da onları ayakta tutan umut var, zavallı Pandora herhalde bunları öngördü de bir tek umudu kaçırmamayı başardı akıllı küçük işte. Neyseki ben düşmanları değilim de yeni kurduğum adamda ve farelerimle mutlu olmayı başarabiliyorum bi büyücü daha ne isteyebilir ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİMPOS GÜNLÜĞÜ
FanfikceHer zaman onlardan ve melezlerinden bahsettik. Şimdi sıra onlara geldi... Olimposlulardan kendi yaşamlarını dinleyeceğiz...