AMELTHEİA

45 5 1
                                    

Şimdi size ufak bir soru yeni melezimiz hakkında ufak bir hikaye duymak ister misiniz ? Veya ufak bir Potter bölümü veya Dünya üzerindeki en hızlı adam ile bizim kampımız arasında ufak bir karşılaşma, ya da durun yeşil kıyafetleriyle şehirde bir çatıdan diğer çatıya zıplayan çakma Robin Hood'u? Bunlar en sevdiğim kitap ve diziler diyebilirim ve bazen bütün bunlar birbiriyle karşılaşsa ne olur diye merak ediyorum ve artık yazacak çok az Olimposlu kaldı veya ben bulamıyorum- işte bu yüzden size de soruyorum kim olsun sıradaki diye?-  böyle ufak karşılaşmaların olduğu ufak bölümler yayımlamanın eğlenceli olacağını düşünüyorum sizce?(yorumlarınızı esirgemeyin iyi seyirler...)

Şimdi size burada tanıtılan kişilerin lütfen seçkin Olimpos üyeleri olduğunu düşünmeyin çünkü sizin de bildiğiniz üzere bu muntazan ve mütevazı günlüğe Olimpos Kralından tutun da bildiğimiz evrenin hakimi olmaya çalışan ve bu uğurda çok bonkör davranan saatçi amcaların bile o parçalanmış eli değdi, o yüzden şimdi size tanıtacağım sıradaki kişinin ne olduğuna veya garipliğinin boyutuna bakmamanızı tercih ederek başlıyorum bu hayvansever dostumuzun girişine. Biliriz ki bizler ırk dil din ve renk ayrımı yapmayız , iyi kötü, kahraman düşman ve hatta insan keçi diye bile ayırmayız. Evet yanlış duymadınız ve okumadınız keçi.  Bu günlüğe yazarak ve bizi onurlandıran bir başka isim bir keçi ama öyle bildiğiniz keçilerden değil. Bu keçi muhteşem kral(!) Zeus'un süt annesi ve aynı zamanda zamanında melezlere yol göstermiş bir arkadaş. Dağlarda gezmek , ot yemek ve "me"lemek gibi garip alışkanlıklarını bir kenara bırakırsak aslında gayet de kraliyet üyesi diye sayabileceğimiz ve en harika ölümsüz bakıcı keçi olan-aslında tek-  Orta boylarda beyaz kürküyle boynuzlu ve toynaklı AMELTHEİAAAA;

MEEEE mmee meee mee meeeee mee ...... LÜTFEN BİR TERCUMAN ALABİLİR MİYİZ?!

Evet sanırım böylesi daha iyi şimdi nerde kalmıştım. Biraz daha saman ve taze ot alabilir miyim? Bu da hallolduğuna göre sıra bana geçebiliriz sanırım. Ben yukarda tanıtılan şu meşhur ölümsüz keçiyim. Şimdi şunu açıklığa kavuşturalım toynaklarımla yazmıyorum, benim yerime lezzetli kağıdınızı dolduran orman perilerim var. Size veya pek çok kişiye Zeus'u büyüten ve besleyenin bir keçi olması garip ve saçma geliyor olabilir ama keçi sütünün faydalarını azımsamayın derim ben. Sonuçta Zeus 'un kral olması veya Kronos'u tahttan indirmesi hep keçi sütü yüzünden size bunu garanti edebilirim hatta Zeus aylık olarak hala benden sipariş alıyor. Tabi siz bunu bilmiyorsunuz çünkü kimse ufak bir teşekkür edecek bir vakit bile bulamıyor yani Zeus o kişilik bölünmeleri sırasında yaşadığı baş ağrılarını bu sütle yapılan dondurmalar sayesinde atlattı ama ne benden ne de bu müthiş içeceğin faydalarını ağzına aldı veya bahsetti. Darılmıyorum veya üzülmüyorum sanıyor hatta belki de bu kadarını bile düşünemediğimi  zannediyor ama koca bebek beni nasıl üzdüğünün farkında bile değil. Ama onu suçlayamam sonuçta hangi insan bu konuda duyarlı ki yani çoğu hayvanların duyguları olmadığını hatta vahşi yaratıklar olduğunu düşünüyor ama aslında suçu onlarda değil  kendilerinde aramaları gerektiğini nedense bir türlü hatırlayamıyorlar. Ah ben neler gördüm bir bilseler, yani kim sizi bıraksa bile yıllar sonra onu gördüğünüzde yanına koşar kocaman sarılır ve onu asla yanlız bırakmaz ve hayatı pahasına korur, kim size yaptığı kötülüklere karşı bu kadar affedici olabilir ? Sokakta gezen hayvanlara baktığımda çoğu hala sahipleri olan insanların onları gelip alacağı umuduyla her gün yaşamak için yemek buluyorlar. Siz insanlar onları sırf sizden fiziksel anlamda güçlü olduğu için gerçekte onların da duyguları olduğunu unutuyorsunuz ama onlar aslında o kadar kırılgan ki tıpkı bebek gibi duygusal tıpkı sizin kendinizi sevdiği gibi hatta belki de daha çok sizi seven ve sadık canlılar ve her birinin varoluşunda bir sebep var. Zavallıcıklar, sahibi öldüğünde haberi yoksa onu her gün asla bıkmadan bekleyen bilse bile mezarı başında o insanın hiçbir arkadaşı ağlamasa bile her gün orada ağlayan köpekler biliyorum ve siz insanlar yalnızca onların ufak bir kendini koruma anında verdiği tepki yüzünden bütün bunları göz arda edebilecek kadar nankör oluyorsunuz bazen. Neyseki bütün insanlar böyle değil ve onlar bir fark yaratabilmek için uğraşıyor ama ne yazıkki sesleri onca kavga ve acı yüzünden yutuluyor ama benim isteğim asla vazgeçmeyin, küçük çocukların yoldan geçerken gördüğü sokak hayvanlarına baktıkları şefkatle bakmalarını umarım her insanın hem aynaya hem diğer insanlar hem de hayvanlara çünkü şefkat sayesinde ormanların kralı aslan bile diz çökerken insanların canavar diye adlandırdığı canlılara karşı ancak şefkat kılıcı başarılı olabilir.                                                                                                   Benim size tavsiyem her şeye önce şefkat gözüyle bakın sonra da bol bol süt için.

Aslında böyle yazmak aklımda yoktu ama bir şekilde buna dikkat çekmek istiyorum ne videolar gördüm gerçekten ağlattı ve içimde hayvanlarına bu tür davranan insanlara(!) karşı bir öfke birikti. Daha yeni bir hayvan arabanın arkasına bağlanmış sürüklenerek götürüldüğüne dair haberler çıktı ve bu daha iyi örneklerden o yüzden eğer hayvan almayı düşünüyorsanız sahiplenin ve lütfen bakabilecekseniz alın. Çünkü o canlar her terk edildiğinde sanki bir bebek terk edilmiş gibi hissediyor insan ve bu konuda duyarlı olun, kim okursa okusun kaç kişi okursa okusun sadece buna dikkat etmelerini ve anlamalarını istiyorum iyi seyirler teşekkürler...


OLİMPOS GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin