- 5 - [Z]

136 2 1
                                    

" မ်ိဳးရိုးက ေျဗာင္်ဖစ္ၿပီး နာမည္ကေတာ့ ဘတ္ဟြၽန္းပါ အေဖနာမည္က ေျဗာင္ဝူေဒါ့ လြန္ခဲ့တဲ့၅ႏွစ္၀န္းက်င္က ကားအက္ဆီးဒန့္ေၾကာင့္ အခင္းေနရာမွာတင္ ပြဲခ်င္းၿပီးေသဆုံးသြားပါတယ္ အေမနာမည္က ကင္မ္ခ်ာဟြန္းျဖစ္ၿပီး အဲ့မေတာ္တဆမႈေၾကာင့္ပဲ အခုအျမင္အာ႐ုံဆုံးရႈံးသြားပါတယ္.. အေမလုပ္သူက မ်က္ၾကည္လႊာအစားထိုးကုသမႈခံယူခဲ့ပါတယ္ လအနည္းငယ္ပဲ အဆင္ေျပခဲ့ၿပီး မ်က္သားတိမ္တြယ္တာေၾကာင့္ မ်က္မျမင္ဘ၀ကိုထပ္ေရာက္သြားရတယ္လို႔သိရပါတယ္.. လက္ရွိမွာမိခင္နဲ႕အတူ ေနထိုင္တဲ့ေျဗာင္ဘတ္ဟြၽန္းက ေမြးခ်င္းမရွိတဲ့တစ္ဦးတည္းေသာသားျဖစ္ၿပီး အသက္က ၂၄ႏွစ္အ႐ြယ္ပါ ပညာအရည္အခ်င္းက အထက္တန္းၿပီးကတည္းက ေက်ာင္းဆက္မတက္ေတာ့ဘဲ အခု ရသမွ်အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္ေတြအကုန္၀င္လုပ္ေနတယ္လို႔စုံစမ္းသိထားပါတယ္ အာ... ေျဗာင္ဘတ္ဟြၽန္းရဲ႕ေသြးအမ်ိဳးအစားက O ေသြး...အရပ္က 174cm..ကိုယ္အေလးခ်ိန္က..."

ဒုန္း!

ခ်န္းေယာလ္ စိတ္မရွည္စြာ ကိုယ့္ေရွ႕က စားပြဲခုံကို ထုရိုက္ခ်လိဳက္တာနဲ႕ အစီရင္ခံတင္ျပေနတဲ့ လက္ေထာက္လီရွင္းရဲ႕အသံဟာလည္း တိခနဲ ရပ္သြား၏။ လက္ထဲဖိုင္တြဲတစ္ခုကိုင္ထားၿပီးဖတ္ျပေနခဲ့တဲ့လီရွင္းက သူ႕ကို မ်က္လုံးေလး၀င့္ၾကည့္လာလ်က္..

"ဘာ ဘာျဖစ္လို႔ပါလဲ ေခါင္းေဆာင္ပတ္ခ္ "

ေမးခြန္းထုတ္လာေသးတဲ့ လီရွင္းကို ခ်န္းေယာလ္ ဘုၾကည့္ျပန္စိုက္ၾကည့္ေပးလိုက္ေတာ့.. မ်က္လုံးေလးကလယ္ကလယ္ျဖစ္ေနတဲ့ ဒီလူသားေကာင္ဟာ ခ်န္းေယာလ္မ်က္လုံးထဲျမင္ရတာ ကန႔္လန႔္ျဖင့္..ေဆာင့္ကန္ပစ္ခ်င္စရာေလး ျဖစ္လာ၏။

" က်စ္* လီရွင္း! မင္းကို ေျဗာင္ဘတ္ဟြၽန္းအေၾကာင္းစုံစမ္းခိုင္းလိုက္တာ ဘာေတြ စုံစမ္းလာတာလဲကြ "

" အမ္ "

ေခါင္းေဆာင္ပတ္ခ္ရဲ႕စကားမွာ လီရွင္းတို႔ ေၾကာင္ထြက္သြားတာပဲ။ သူဘာမ်ားမွားယြင္းစုံစမ္းေပးမိလို႔လဲ ။ အခု႐ြတ္ျပေနတာေတြအကုန္ေျဗာင္ဘတ္ဟြၽန္းနဲ႕ပတ္သက္တဲ့အေၾကာင္းအရာေတြခ်ည္းေလ။ ဒါေတြကို ညတြင္းခ်င္းစုံစမ္းရွာေဖြလိုက္ရလို႔ လီရွင္းမွာ အခုထိေတာင္ မ်က္တြင္းေဟာက္ပက္နဲ႕ျဖစ္ေနရတာ ေခါင္းေဆာင္ပတ္ခ္ကမျမင္ေလသလား။ ေျပာရက္လိုက္ေလျခင္း။

My Boyfriend is a Mafia Boss Where stories live. Discover now