𝙆𝙖𝙧𝙖𝙣𝙡𝙞𝙠

53 9 8
                                    

𝒀𝒂𝒍𝒏𝒊𝒛𝒄𝒂 𝒌𝒂𝒓𝒂𝒏𝒍𝒊𝒌;çıplak bedeni karanlık bir boşlukta süzülüyordu karanlık bir boşlukta süzülüyordu âdeta. Bundan utanmıyordu çünkü utanacağı kimse yoktu yapayalnızdı.
Ölüm bu muydu? Hiç acıtmamıştı. Söylenenlerden daha sıcaktı ölüm. Belki daha samimi ama buna sevinmemişti. Dünyada ki dertleri yoktu artık;yalnızca kendisi vardı. Düşünceleri bomboştu, saftı, zihni tertemizdi. Ruhu, bir ağırlık olan bedeninden sıyrılmıştı. Cildi pürüzsüzdü tertemiz ve hafifti. Bedeni ışık saçıyordu. Cennet miydi mi burası yoksa Cehennem mi? Cennetse melekler nerdeydi? Cehennemse zebaniler neredeydi? Ölmüşmüydü gerçekten yoksa uyanmak istemediği bir rüya mı. Ölüm bu kadar tatlı mıydı aslında? En büyük korkusu bir karamelli sıcak sütlü kahve(canım çekti)
kadar güzel miydimi yani? Hiç böyle tahmin etmemişti. Neler olduğunu hatırlamıyordu. Hayatını, ismini, kimliğini... Konuşmaya çalıştı ama ağzından ses yerine baloncuklar ve bir uğultu çıkmıştı. Duyun içerisinde miydi yoksa? Hayır, vücudu kupkuruydu. Yavaşça kolunu kaldırdı ve elini elinin üzerine kapattı bunu refleks ile yapmıştı hiç bir anlamı yoktu yada açıklaması. Birkaç dakika sonra elini açtı aniden çünkü bir canlılık hissetti ve ince parmaklarının arasından küçük, kanatlı bir yaratık belirdi. O'da ışıklar saçıyordu. Önce parmak uçlarına kondu peri, ardından kanatlarını çırptı ve ardında parıltılı tozlar bıraktı süzüldü, gitti. Gittiği yöne baktığında perinin, küçük bir ışık hizm eşinde kaybolduğunu gördüğümden. Kendiside o ışığa doğru sürükleniyordu ama o, bunu istemiyordu "𝙆𝙖𝙧𝙣𝙡𝙞𝙜𝙞𝙣 𝙨𝙞𝙘𝙖𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙨𝙚𝙫𝙢𝙞𝙨𝙠𝙚𝙣 𝙖𝙮𝙙𝙞𝙣𝙡𝙞𝙠 𝙤𝙣𝙖 𝙘𝙤𝙠 𝙨𝙤𝙜𝙪𝙠 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪"

Gözleri son bir kez karanlıkla buluştu, ardından güçlü bir ışık gözlerini yaktı ve bir ruh halindeki bedeni ağırlaşarak hissizleşti..

Selam minik yarasalarım bölüm bu kadardı aslında ben bu yazıyı bir kitapta görüp biraz değiştirip yazmıştım defterime cehennemse zebaniler nerde yeri manifestlemişim gibi oldu her gün yeni bölüm yazmayı denicem bu ilk kitabım acemi yazarım sonuçta yalnışım falan olabilir olursada kusura bakmayın gt yapıyorum demeniz önemli.
Sizi seviyorum takip etmeyi unutmayın görüşürüz🖤🖤.

𝐙𝐞𝐛𝐚𝐧𝐢 𝐄𝐟𝐞 𝐗 𝐘𝐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin