⁰⁷

1.3K 64 49
                                    

a wine girl

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

a wine girl

Boynumda boylu boyuna gezinen sıcak ve ıslak bir dil. Vücudumun her yerinde hissettiğim bir çift el ve karnımdan aşağı inen sıcak his. Gözlerimi açamıyordum, tek gördüğüm şey karanlıktı ancak bana bunu yapanın kim olduğunun farkındaydım.

Bunu istiyordum.

Boynumdaki dili yavaşça aşağı inerek göğüslerime geldi. Dili göğüs ucumda tam tur atarken tam kadınlığımda baskı uygulayıp hareket eden dizi yüzünden odaklanamıyordum.

Aldığım zevkle yerimde kıpırdanmaya başladım ancak varlığını en başta farketmediğim boynumdaki elini sıkarak beni sabitledi ve dizini hızlandırmaya başladı

Her yerimdeydi, bana o kadar iyi hissettiriyordu ki kapalı gözlerimin ardında göz bebeklerim yukarı kayıyordu. Sıcaktı, sıcak ve ıslak.

Göğsümün ucunu dudaklarıyla emerek çekiştirdiğinde belim yukarı doğru kıvrıldı. Boynumdaki eli daha da baskı uygulayıp beni nefessiz bıraktığında ellerimi de hareket ettiremediğimi farkettim. Ellerim arkamda, hemen belimde birbirine kenetli duruyordu. Sanki bir iple bağlanmıştı.

İnlememek için dudaklarımı ısırdım ancak bunu engelledi. Bacaklarımın arasındaki dizini hizlandirdiginda zevkle inledim. "Melissa."

Ter içerisinde gözlerimi açtığımda panikliydim. Hala bir gövdeye sarılıyordum ve gördüğüm rüyanın hemen ardından onu görmek bana iyi gelmeyecekti. Yine de göğsünden kafamı kaldırdım ve yüzüne baktım. Tek kolunu başının arkasına koymuş bir şekilde hâlâ mışıl mışıl uyuyordu, onu uyandırmadığıma sevinerek hafifçe doğruldum.

Rüya yüzünden bacaklarım titriyordu, saçlarım birbirine girmişti ve çok sıcaktı. Dilim damağım kurumuştu. Bacaklarımı yataktan aşağı sarkıttım ve Melissa'yı uyandırmamaya çalışarak titreyen bacaklarımla odamdan çıktım. Nefeslerim hala düzensizdi, aklıma rüyamdaki dil ve o diz geldikçe daha da kötü oluyordum. Karanlık evin içerisinde görebildiğim kadarıyla mutfağa girdim.

Hala parmak ucunda yürüyordum ve ışığı yakarsam onu uyandırma ihtimalim yüksekti.

Hızlıca salonu aşıp mutfağa geçtim ve önümü daha rahat görebilmek için davlumbazın ışığını açtım. Onun üzerimde olan bir etkisi vardı, o bana karşı böyle hissediyor muydu bilmiyordum ancak ben büyük bir cinsel çekim hissediyordum. Spor salonunda olanlar, dans edişimiz ve şimdi onu rüyamda o şekilde görmem beni tetikliyordu. Her ne kadar yüzünü göremesemde rüyamdaki o dilin, boynumdaki elin ve tam olarak orada sürtünen dizin sahibinin o olduğunu biliyordum.

Ben onu bu kadar arzularken o benimle aynı hissediyor gibi değildi. Bacaklarımın arasındaki sızı kendini yeniden belli ettiğinde bacaklarımı birbirine bastırdım. Biri hakkında ıslak rüya ergenliğimden beri görmemiştim ve şimdi bu yeniden ergen gibi hissettiriyordu.

meftun, melissa vargasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin