¹⁵

769 76 28
                                    

bir kac yorum birakmayi unutmayin lutfeen♡

keyifli okumalaar

keyifli okumalaar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

breakdown


önceki zaman.

Havlumu omzuma asarak salonun çıkışına yöneldim, hemen arkamda yeni takımım gülüşe gülüşe geliyorlardı. Onları sevmiştim gerçekten, hepsi çok iyi insanlardı ve birbirleriyle de iyi anlaşıyorlardı. Tijana bize yemek ısmarlayacağı için ekstra mutluyduk ancak Tijana'nın pek işine gelmemiş olmalı ki somurtuyordu.

Soyunma odasına gitmek için yönelmiştik ancak karşımdaki Gizem'le durdum. En önde ben ve Tijana olduğu için biz durduğumuz gibi takımın kalanı da durmuştu. Gizem'in neden burada olduğunu anlamadım, burada olduğumu nerden biliyordu bilmiyordum. Ancak panikli duruyordu, yüzündeki ciddi bakış ve soğuktan kızarmış yanakları kaşlarımı çatmama sebep oldu.

"Gizem? Ne yapıyorsun burada?" Arkamdaki topluluğa kısa bir bakış attı, onlar da farklı takımdan birinin burada olduğunu farkedince sohbet etmeyi bırakıp sessizliğe bürünmüşlerdi. "Arzu'dan öğrendim burada olduğunu, konuşmamız lazım." Tijana dönüp bana baktı, bende ona döndüğümde gitmelerini belirten bir bakış attım. Bununla birlikte Tijana yeniden ilerlemeye başladı ve takımda sessizce onu takip etti. Sonunda salondan çıktıklarında yandaki yedek koltuklarına geçtim. O da direkt olarak karşımda yerini aldığında dirseklerimi dizlerime yasladım.

"Bir şey mi oldu? Beni korkutuyorsun." Bir dizini titreterek etrafına bakındı, salonun içi bomboştu ancak yine de kontrol etti. Bu daha da gerilmemi sağlarken omzumda beni daha da sıcaklatan havluyu yanımdaki koltuğa bıraktım.

"Bak.. Ben bir şeyler öğrendim." Cümlesi biter bitmez yeniden sessizliğe büründü, zorlanıyormuş gibi derin bir nefes verdi. Taksit taksit söylemesi sinirlerimi bozsa da yine sordum. "Ne gibi?"

"Melissa'yla alakalı." Şimdi tüm ilgimi üzerine çekmişti işte. Oturduğum yerde dikleştim ve onunla göz göze geldim. "Söylesene."

"O senden bilgi almak için seninle." Ne demeye çalıştığını anlamadım. "Ne?"

Derin bir nefes bıraktı. "Sana yaklaşması, yan dairende oturması, spor salonlarının birleşmesi ve peşinden ayrılmaması, hepsi senden bilgi koparmak içindi Mahperi." Kanım dondu, gerçekten. Az önce yorgunluktan ve terden yanan bedenim parmak uçlarıma dek buz gibi olduğunda dudaklarım aralık bir şekilde ona bakıyordum.

Son 1 haftadır hissettiğim tüm mutluluk tepetaklak oldu. Sonunda hayatımı yoluna koydum, mutluyum derken duyduğum şeyler hoş değildi.

Melissa'ya güvenmişken bunun olması adil değildi.

"Sen.. Bunu nereden öğrendin?" Bana inanamazcasına baktı, muhtemelen ona inanmadığımı düşünüyordu. "Kulüp başkanı arkadaş olduğumuzu öğrenmiş, bana da bilgi almamı teklif etti."

meftun, melissa vargasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin