KAMP

74 4 0
                                    

Arkadaşlar bölümü geciktirdim. İnternetle ilgili sorunlar oldu. Bölümü en kısa sürede yazmaya çalışacağım. Teşekkürler :)

Hemen elimdeki telefonu anneme verdim. Hiç düşünmeden çıktım. Annem ise bu halime şaşkın görünüyordu. Kesin eve gelidğimde soracaktı. Her neyse koşmaya başladım. O an bir el koluma uzandı. Beni kendine doğru çekti. Hemen o kişiyi ittim. Kim olduğunu zaten biliyordum. Keremden başka kim olabilirdi .

''Hey, sen benim gizli hayranım falan mısın ? '' dedi sırıtarak Kerem. Aptal. Bu durum sanki çok komikti.

''Evet . Bayılıyorum ya sana. Bu durum çok mu komik ? '' dedim sinirlenerek.

''Uff çok sıkıcısın. Neyse yarın kampta bunları çokkk ayrıntılı bir şekilde konuşuruz. '' dedi. Sırıtması daha da çoğalmaya başladı. Ne ? O da mı gelecek ? O gelirse ben gelmem. Onunla bir gün geçirmek mi ? O gün ölüm günü olur.

''Ben hayatta gelmem sen varsan '' dedim.

''Zaten kamp bile görmemişsindir sen '' Beni iyice sinirlendiriyordu. Boşver Selin . O bir güne dayanmak zorundasın .

''Sen öyle san! Bende geleceğim.'' dedim gaza gelerek. Kerem umursamazca konuştu.

''Görüşmemek dileğiyle.''

''Aynen '' dedim bende umursamayarak. Ardından hemen evime gittim.

Eve girdiğimde bir misafir ayakkabısı gördüm. Merakla odama girdim. Bu kişi Görkemdi. Eski okulumdan en yakın arkadaşımdı. Düz ve uzun saçlarıyla çok hoş görünüyordu. Ona doya doya sarıldım.

''Eee okulun nasıl ? Hoş çocuklar var mı ?'' dedi sevinerek.

''Ne demezsin.Hele Kerem varya o kadar kibar ve centilmen ki anlatamam sana. '' dedim imalı imalı. Görkem bu halime sessizce güldü.

''Yine hangi maceraları yaşadın ? '' dedi.

Ona okula geldiğim günden bugüne kadar her şeyi anlattım.

''Ooo bu çocuk takmış kafayı sana '' dedi güzel bir gülümsemeyle.

''Evet taktı '' dedim iç çekerek.

''Hayır başka anlamda '' deyince meraklandım.

''Nasıl ? Ne demek istiyorsun ? ''

''Senden hoşlanıyor tabiki '' deyince sesli bir kahkaha attım. Hala gülmeye devam ediyordum. Görkem meraklandı.

''Neye gülüyorsun ? Seni okuldan gönderemiyorum demiş. Herhalde gücü yetmediğinden değil. Sana karşı bir şeyler hissettiği için '' dedi ciddi bir şekilde. Artık gülmeyi kesmiştim. Bana yağtığı iyi şeyler de vardı. Ama kötü şeyler iyi şeylerin üzerini örtüyordu. 'Tıpkı siyah bir gölge gibi.'

''Daldın Selin '' dedi Görkem gülerek.

''Ne ? '' dedim şaşırarak.

''Ona mı aşıksın yoksa ? '' dedi gülümseyerek.

''Günümüzde aşk mı kaldı ? Yapma Görki '' dedim gözlerimi devirerek. Ama haklıydım değil mi ?

''Onu bunu boşver de yarın kampta iyi şanslar sana. '' dedi gülerek.

''Çok yardımcı oluyorsun ''

''Kızım ne yapayım ? Bir kere gideceğim demişsin . Hem yanında arkadaşında olmayacak mı ? '' dedi ciddice.

''Evet '' dedim umutsuzca.

''Eee o zaman ? '' dedi sorgular bir şekilde.

''Ne bileyim işte '' dedim saçımla oynayarak.

SİYAH GÖLGELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin