ÖZÜR DİLERİM

48 3 2
                                    

    Yaşadığım öfkeyle şaşkınlık birbirleriyle yarışıyordu resmen. Bana emir vermesinden nefret ediyorum. Tabi hayat ona güzel. Yakışıklı,zengin ve istediği her şeyi elde eden şımarık biri. Fakat bana istediği her şeyi yaptıramaz. Asla!

Kerem'e tam bir şey diyecekken yanımdan ayrıldı. Öküz,hödük... Tüm kötü kelimeler Kerem'in yanında az kalır. Her neyse bende ona tepkimi vereceğim tabiki. Görür o.

Okul bittiğinde Kerem'e gözükmeden evime koştum. Daha çok yol vardı. Yanımda konuşacak biride yoktu. Yol boyunca sıkılacağım sanırım. O sıra yüksek sesli bir kornayla yerime çakılmam bir oldu. Ödüm patlamıştı. Kornayı çalan kişiye döndüm.

Tabiki Kerem...

Şu Keremden kurtuluş yok. Birde hiçbir şey olmamış gibi sırıtıyor. Resmen öküz... Hemen önüme döndüm. Fakat yeniden kornaya bastı. Üstelik arabasıyla beni takip ediyordu. Sonunda dayanamayıp arabadan indi. Arabanın kapısını sert kapamasından sinirlendiğini anladım. O sinirliyse bende sinirliyim. Kolumdan tutup kendisine dönmemi sağladı. Hemen kolumu çektim.

''Bu tripler ne ?'' dedi kaşlarını çatarak.

''Sana ne ! '' diye bağırdım. Bağırmamla sokakta bulunan teyzeler bize baktı.

''Ne demek sana ne. Selin benimle düzgün konuş'' dedi. Sinirlerine hakim olmaya çalışır bir hali vardı.

''Ben hep düzgün konuştum ama bazı ayılar anlamadı '' deyip tekrar yoluma dönüp yürümeye başladım fakat öküz Kerem yine izin vermedi.

''Gerçekten sana aşık olacak adama acıyorum . Kaprislerini , triplerini nasıl çekecek acaba ? Yaa bir şey soracağım seni bu zamana kadar terk eden hiç biri olmadı mı ? '' dedi dalga geçer bir şekilde.

''Başka bir şey demeyeceksen gitmeliyim. Buluşmam var '' dedim onu sinir etmek için.

''Ne buluşması ?'' dedi dişlerini sıkarak. O dalgacı halinden eser kalmamıştı artık.

''Barancığımla'' dedim her bir harfe baskı yaparak.

''Gitmeyeceksin! '' dedi bağırarak.

''Sana ne ! '' dedim bende bağırarak.

''Ben sana demedim mi benden başka hiçbir erkekle konuşmayacaksın diye ! ''

''Aaa öyle mi dedin ? '' dedim dudak büzerek.

Kerem daha fazla dayanamayıp beni hızlıca kucağına aldı.

''Ne yapıyorsun sen ayı ? Bak bırak beni hemen!! Çabuk diyorum !!! '' diye omzuna vurmaya başladım. Ama öküz bünyesi etkilenmiyor bile. Hemen beni arabaya oturtturdu ve arabayı sürmeye başladı. Tabi bende söylenmeye...

''Ya sen salak mısın ? Ne yaptığını sanıyorsun ?'' dedim şaşkın bir şekilde.

''Ne var sevgilimi kaçırıyorum '' dedi gayet rahat bir şekilde.

''Kimmiş senin sevgilin be aptal '' dedim ama beni görmezden gelerek müzik açtı. Resmen çıldıracağım.

Arabayı durdurunca geldiğimiz yere baktım. Ağzım açılmaktan yırtılacaktı. Hemen müziği kıstım.

''Sen manyak mısın ? Burası sizin eviniz '' dedim ona şaşkın şaşkın bakarak.

''Ne o prenses beğenemedin mi ?'' dedi dalga geçerek.

''Salak burada annem çalışıyor ''

''Biliyorum bu yüzden gizlice gireceğiz '' dedi sırıtarak. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAH GÖLGELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin