ليرد جاسر على الهاتف بسعاده : أهلاً أهلاً أخيراً ست شكيره هتحن لينا .صافي بضحكه سافله : ههههههه أموت انا .
جاسر : لا لا بعد الشر مش لما ادوق الأول وبعد كده تبقى تموتى براحتك أهو على الاقل تبقى تموتى على اديين واحد رويش .
صافي بمياعه : بجد بجد انت مفيش منك قولى بقا انت هتيجى امتى ؟
جاسر بمكر : هاجى اجى فيين بالظبط ؟
صافي بخبث : هيكون فيين يا بيبي اكيد الديسكو عندى وبعد كده نبقى نطلع على الاوضه سوى ولا أنت مبتحبش تشوفنى وأنا برقص دأنا حتى مدرسه فى الرقص يا بيبي.
جاسر بمكر : لأ وانا اقدر مجيش دا حتى يبقى فال وحش عليا هخلص بس الشغل فى الشركه الملعونه دى عشان بابا ميشكش فيا وابقى اجيلك هو فيه راجل مبيحبش شكيره الى عليها وسط ملبن ويجنن دى حتى يبقى راجل نكدى .
صافي بخبث : طييب متيجى دلوقتى لازم تروح الشركه يعنى هو انت بتخاف من باباك ولا أيه ؟
جاسر بغضب : اخاف ده ايه انا بس عشان لما اتأخر باليل ويقولى أتاخرت ليه اقوله كان عليا شغل كتير فى الشركه وكنت عاوز اغير جو واشم هوا فرحت اتمشييت على البحر والوقت خدنى ورجعت متأخر اهو حجه وخلاص علفكره انا مش هشرب عشان بابا بدأ يشك فيا وبيسألنى على ريحت هدومى من ايه وانا ببقى سكران اصلا بس بحاول افوق قبل ما اروح البيت لحسن تبقى ليله طيين .
صافي بخبث : وكنت بتقولو ايه بقا ؟
جاسر : ابدا كنت بقوله دا واحد من صحابى كان بيشرب سجاير وانا كنت قاعد جنبه وطبعا هشرب بس على خفيف .
صافي بضحكه سافله : ههههههه كل ده عشانى انا بس اوعى تنسي الهديه أه اصلى انا بزعل بسرعه اوى .
جاسر بإبتسامه مكر : طبعاً اى حاجه عشان عيون شكيره الى مدوخه مصر كلها دى وطبعا انسي ازاى الهديه وازعلك منى هو انا مقولتلكييش ان امى مواصيانى على الجنس الناعم ولا ايه .
صافي بضحكه سافله : هههههه قالتلك ايه بقا على الجنس الناعم قول دانت شكلك مصيبه ؟
جاسر بمكر : قالتلى خدهم بالحنيه والهداوه خدهم فى حضنك ملس عليهم طبطب كده .
صافي بضحكه سافله : هههههه والله مامتك دى مصيبه بس حبيتها مدام قالتلك كده اسيبك انا بقى واروح اطلع على الاستيدج ورايا رقصه متنساش الهديه وتيجى باى يا بيبي انا مستنياك أمممممممموه .
جاسر بمكر : مش هنسي يا حبيبت باى .
وما ان لف جاسر الى ان تفاجأ فقد وجد والده يقف خلفه ليتحدث بخوف وتوتر من ان يكون سمعه : ب.ب.بابا هو انت واقف هنا من امتى أ.أ.أقصد يعنى فيه حاجه ولا ايه ؟أرسلان بشك فى توتره : ابداً كنت جايبلك مفاتيح العربيه معقوله كنت هتسوقها من غيرهم ولا ايه ثم انت ايه الى موترك كده.
أنت تقرأ
💖 الحب المستحيل 💖
Romanceفتاه فقيره فى وسط عائله فقيره تتعتقد ان الاموال والسلطه هي التى تجعل البشر ينعمون بحياة جميله تعتقد ان الفقراء لا يمكن او لا يحق لهم ان يعيشو قصص حب او يكون لهم حظ جييد فى هذه الحياه ولا تعلم ان عندما يريد الله لشيئ ان يكون سيكون قصه تعبر عن احداث...