❤ part 7 ❤

41 2 1
                                    

طارق وهو يشير الى هند ان تجلس بجانبه ليحتضنها ويتحدث قائلا  : ليه حبيبي حاسه زعلان ؟

هند بدموع : انا مش متخيله حياتى من غيره يا طارق بقالو 5 سنيين معرفشي عنه حاجه انا هموت والله .

(هند اخت طارق التميمى اكبر اخواته الفتيات اصغر بسنتيين ٢٦ يحبها بشده اى لها معزه خاصه  لديها ابنه واحده فيروز اكبر ابنائها وهيا التى عاشت مع والدها ثلاث سنيين وهو تركها منذ خمسة سنيين اى ان فيروز تمتلك من العمر ثمانية سنيين وبعد اسبوع فقط من ذهاب زوجها مالك عرفت انها حامل وكانت تنتظر مجيئه لكى تخبره بهذا الخبر ولكن ظلت تنتظره ولم يأتى الى الآن ولا يعلم مكانه احدا وقد بحث عنه طارق فى انحاء مصر ولاكن لا اثر له وبعد عدة شهور انجبت التؤم الجميل ولكن المختلف فقصى فتى طيب القلب جداً وقد ورثه من والدتهُ بينما عدى فتى بقلب قاسي وقد ورثه من خاله طارق اخو والدته والآن يملكان خمسة سنيين ودائما يسئلان عن والدهم ولكن حين لا يتلقون الجواب يصمتا بينما فيروز هيا من عاشت مع والدها ثلاث سنيين ودائما تسأل عنه حتى فى يوم ميلادها اعطاها والدها دميه على شكل رجل شرطه وهيا منذ ذالك وتأخذها معها فى كل مكان لانها تذكره بوالدها دائما . هند طيبه القلب اصغر من طارق مباشرتاً شعرها اسود وعيون سوداء وجسد نحف من قلة تناولها لطعامها منذ رحيل زوجها عنها .)

طارق وهو يقوم بتهديتها : متخافيش يا حبيبتى انا قالب الدنيا عليه مش عارف راح فيين من ساعة ما طلع السفاريه بتاعت انه  يقبضه على الناس الى بيسرقو البنوك ويسافرو بره بالفلوس وهو سفريلهم ومحدش يعرف عنه حاجه ولا انا حتى وانشاء الله هيتطلع بخير بس تعرفى انا واثق ليه ؟؟!! .

هند بفرحة امل :ليه ياحبيبى واثق ليه انتو عرفتو حاجه عنه ؟

ليبتسم طارق على فرحتها : ايوه  صاحب جوزك مالك المحقق الى كان شغال مع جوزك ده اسمو ايه اسمو ايه اهااا ماهر ايوه ماهر لما كلمته قالى ان بقية الدوريه اصلاً مرجعتشي يعنى مش جوزك انتى بس ولو كان حصل حاجه ليه اكييد مكنوش فضلو وكانو رجعو والى انا اعرفه انه العصابه مكونه من اكتر من ١٠٠٠ واحد من الرؤسه دا طبعا غير الى شغالين مع كل رئيس عصابه يعنى حوالى عددهم كده كلهم يطلع عشرين او تلاتيين الف واحد عشان كده لما كانو بيسرقو كانو بيسرقو بنوك مصر كلها مش البنك الاهلى بس لا اكتر من واحد يعنى السرقه دى طالعيين بمليار جنيه ويوزعوها على بعض وبعد كده كل رئيس يدى الى شغاليين معاه عشان كده وطبعا محتاجيين وقت او اكتر دا حتى لما جالى قبل ميسافر قالى انه ممكن يطول يقعد حوالى عشر سنيين فاكره لما اتخانقنا ولا لا لما ........
.......................

Flash Back (  للماضى )

مالك : اسمعنى يا طارق بيه قولتلك انى هطول وانا مش عاوز هند تخاف او تقلق انا بحبها وهخلص الورديه دى وهرجع على طول

💖 الحب المستحيل 💖حيث تعيش القصص. اكتشف الآن