❤part 10 ❤

33 2 1
                                    

وما ان تقدم جاسر من صافى ..وقام بدفعها على الاريكه خلفها ..وما كاد ان يصل اليها حتى انفرج الباب ودخل النادل .. وما ان رئى جاسر يقترب منها حتى تقدم منه بسرعه وقام بمسكه بإحكام :  انت بتعمل ايه هنا ؟ وميين انت ؟ انطق بدل ما اجيب الأمن .

جاسر : أبعد ايدك يا حيوان ..انت مش عارف انا ميين ؟ .

النادل : لا والله معرفشي ميين سيادتك .
ومهما كنت ميين ، غير مسموح لأى حد يدخل للفنانه هنا .

جاسر بغضب : يا عمى اوعى يااااعم ، انت اتجننت شكلك .. ولاا شارب حاجه ..ابعد عنى عشان ممكن يكون اخر يوم ليك هنا .

النادل وهو يأمر الحراس بإحضار المدير :
أعمل الى يريحك بس مش هسيبك غير لما المدير ييجي . يا سمير اندهلى المديير بسرعه .

صافى بخوف : أ.أسيبه دا قريبى وكان عاوز يتكلم معايا فى شغ......

لم تكمل حديثها حيث قام النادل بإيقافها قائلاً  :  انا اسف يا فنانه..بس دى أوامر المديير .

وما كاد ان ينهى كلامه حتى دخل المديير ورجال الأمن قائلاً : أنت ميين ؟ وإيه الى مدخلك هنا ؟ .

جاسر : انا زبون هنا ومهم وبحجز دايماً طاوله VIP ، وممكن اقفل الملهى ده بتكت صباع .

المديير :  اسف مش واخد بالى بس ميين حضرتك ؟ !! .

جاسر بغضب : انا جاسر أرسلاان ابن اكبر رجل اعمال انت مبتسمعشي عنه !! .

المديير : مع احترامى ليك ولباباك الى معرفوش ده ،  بس احب اقولك اتفضل بره
ممنوع اى حد يدخل للفنانه هنا .

جاسر بغضب شديد : قال يعنى محترميين قوى وممنوع حد يدخل للفنانه هنا دى رقاصه
ولا اقولك غزية احسن .

المديير : أحترم نفسك يا أستاذ  ده اولاً ..أما ثانياً دى مش اسمها رقاصه دى اسمها فنانه إستعراضيه  ، أتفضل أطلع بره ده مكان أكل عيش ..وعملينا عشان الناس تنبسط وتفك شويه ..مش عشان الأشكال الى زيك ..وكمان عمليين للمكان رخصة بإذن الحكومه .. أتفضل مش عاوز اشوف حضرتك هنا تانى .

ليكمل كلامه وهو ينظر لرجال الأمن :  وصلوه لحد الباب بره دلو معرفشي الطريق .

جاسر بغضب وهو يخرج لأصدقائه : بينا يا يا شباب من هنا .

معتز : خير يا جاسر مأدينا مبسوطيين هنا .

زياد : وبعديين ده مكانا المفضل ...لو مشينا هنروح فيين  ؟ !!.

إبراهيم : براحه يا شباب بينا وراه وهنشوف بره ماله ..شكله متعصب أصلاً .

    فى الخااااارج

صعد الجميع الى السيارة وما كاد أن يدير جاسر السياره حتى أوقفه إبراهيم منتشلاً مفتاح السياره و متسألاً : مالك يا عم جاسر ايه الى معصبك كده .

💖 الحب المستحيل 💖حيث تعيش القصص. اكتشف الآن