❤ part 13 ❤

37 1 0
                                    

* عاد زياد الى الشقه الخاصه به ، وما أن فتحها وتقدم إلى الداخل وجد معتز نائم على الأريكه فأمسك كوب من الماء وسكبه عليه مما جعل معتز يقوم فازعاً من نومه

معتز : أيه فيه أيه يا بغل ؟ .
زياد : معلهش كنت بشرب والميه أدلقت عليك من غيير ما قصد .

معتز وهو يمسكه من  ملابسه : بقولك أيه ياد مش عشان قاعد عندك تستزرف أقسم بالله هزعلك ماشي .

زياد : ايه يا عم كنت بشرب مايه وأدلقت عليك بالغلط .

معتز : طب يا حلو بتشرب مايه عند الطربيزه  هناك  أيه اللى جابك هنا .

زياد : معرفش يمكن بمشي وأنا نايم 😂.

معتز وهو يتركه ويقوم بدفعه إلى الخلف : غور فى داهيه .

زياد وهو يجلس على الأريكه كرد فعل لدفعه معتز قائلاً : هتيجى معانا عاملين  حافله بلدى ، عشان نروق شويه على نفسينا من ضغط الشغل ... ؟.

معتز بحيره : مش عارف خايف زهرة تعرف وتبقى دى نهايتنا  بجد .

زياد بمكر : متخافش هيا مش هتيجى ، يلا روح حط ليا أكل .

معتز وهو ينظر له بإشمئزاز ويضرب على ظهر يده قائلاً : ليه هو أنا مدام زياد وأنا معرفش ، كنت مراتك ياك .

زياد : ايوه يلا يا موزه روحى أعمليلى أكل طالما قاعده هنا .

معتز وهو يقوم من على الأريكه ويدلف إلى الداخل قائلاً : أنا أدخل جوه أحسن بدل ما اعملك بوفتيك هنا .

وما أن دلف معتز إلى الغرفه وما كاد أن يجلس على السرير حتى دخل عليه زياد قائلاً بإستفزاز : بس أنا مش بحب البوفتيك أنا عاوز شاورما .

معتز : شاورما بس من عنيا .....
............

==============

وعلى الناحيه الأخرى هجم جاسر وأبراهيم
على شقة زياد الموجوده فى الزمالك .

جاسر : أيده هو مفيش حد ليه .

أبراهيم : يا عم ما قولتلك ، ولا فيه زبون ولا حاجه بس أنت مصمم على اللى انت بتعمله ده .

جاسر : يمكن يكون جايب مزه هناك ؟.

إبراهيم : يلا يا جاسر ربنا يهديك .

جاسر : أقفل الباب ده ، علفكره لو زياد عرف أن أحنا معانا مفاتيح الشقتين بتوعه هيعمل مننا شرايح لحمه .

💖 الحب المستحيل 💖حيث تعيش القصص. اكتشف الآن