Sonic pov:
Może to być trochę trudne do uwierzenia ale ja i Shadow ustaliliśmy że przestaniemy już ze sobą rywalizować ponieważ już bardziej dojrzeliśmy i nie widzimy dłużej w tym sensu. Zaproponowałem mu abyśmy lepiej się poznali przy czym nie był zbytnio pewny ale że nalegałem to się zgodził. Zawsze się zastanawiałem jak by to wyglądało a że miałem okazję to chciałem się dowiedzieć. Minął od tego chyba tydzień, a jutro mamy się spotkać w moim domku. Mamy w planach oglądanie filmów (pewnie to będą horrory), popcorn i mooożee trochę gadania. Nie jestem pewien co do ostatniego ponieważ jakoś szczególnie nigdy z nim nie gadałem więc nie wiem o czym moglibyśmy jutro rozmawiać.. Mam jedynie nadzieję że nie będzie żadnej niezręcznej ciszy. Nienawidzę takich chwil.. choć może być gorzej jeśli jednak dalej nie będziemy mogli się dogadać i zaczniemy kłócić lub bić nawet o najmniejsze gówno. Na razie jednak nie chcę nawet o tym myśleć więc po prostu pójdę spać i poczekam na jutrzejsze spotkanie.
Shadow pov:
(Będzie krótszy bo większość jest opisana u Sonica)Jutro mam iść do tego niebieskiego jeża bo zachciało mu się oglądania filmów.. jakbym nie miał nic lepszego do roboty. Ale i tak zgodziłem się bo mam dosyć ciągłych głupich walk a kto wie może nie będzie taki wkurzający przy bliższym poznaniu? Mam bynajmniej taką nadzieję. Nie jestem pewien jak powinienem się zachować bo nikt mnie nigdy nie zapraszał na takie rzeczy. Myślałem tylko o przyniesieniu kilku przekąsek bo na nic innego nie wpadłem ale lepsze to niż nic no nie? Zmieniając temat to chyba zaraz idę do łóżka zasnąć bo miałem dzisiaj dzień pełen roboty i nie mam na nic siły a i tak nie chciałbym przyjść do tego głupka z wyglądem jakbym zdechł.
To tyle z opisu a w następnym rozdziale zacznie się opowiadanie o spotkaniu. Mam nadzieję że na razie wam się podoba 💗 papa 🪻
CZYTASZ
~z nienawiści do miłości~ SONADOW 18+
RomancePierwsza napisana przeze mnie opowieść. Będzie ona przeważnie o dwóch głównych bohaterach, czyli shadowie i sonicu. Pojawiać będą się również czasem inne postacie np. Tails, Amy itd. Chciałabym aby na początku była przyjaźń, a w późniejszych rozdzi...