Knight: 18; Luna: 19
"Ea nu e aici. Poți să-ți bagi vaginul înapoi, Cole." Hunter Fitzpatrick a căscat, răsturnând un pahar roșu Solo pe capul unui dobitoc.
Cretinul desemnat s-a întors de la conversația lui cu o majoretă din al doilea an, gata să-l jignească. De îndată ce a văzut că era Hunter, și-a mușcat interiorul obrazului, uitându-se urât.
"Ew. De ce atât de constipat?" Hunter a spus cu vocea 'de ce atât de serios' a lui Joker.
Doborând ultima din cele cinci beri pe noapte, mi-am luat privirea de la ușa din față, băgând sticla goală în buzunarul din spate al blugilor unei fete. S-a întors și a râs când a văzut că eram eu.
Mi-am aprins jointul, trăgând din el în timp ce priveam chihlimbarul pâlpâind sub nasul meu. I l-am pasat lui Vaughn, eliberând fumul și scufundându-mă înapoi în canapeaua de pluș până când mi-a înghițit cea mai mare parte a corpului.
"Suge-o." I-am spus lui Hunter, cu vocea răgușită din cauza fumului.
"Ceva sfaturi de la un profesionist?" M-a tachinat, mormăind "Sláinte" și bând un shot de ceva albastru electric.
"Lasă-mă s-o sun pe mama ta și s-o întreb." Am glumit.
"Vinerea este o noapte plină pentru ea; mai bine sun-o pe sora lui Hunter." Vaughn, care oarecum încă deținea titlul de cel mai bun prieten al meu, avea un profil ca un vultur și o voce atât de joasă încât se simțea ca și cum fumul negru îți pătrundea în urechi. "Paranteză: Knight nu se uita la uşă."
O făceam. Dar, de asemenea, eram drogat și beat, și puțin cu garda jos. Nimic pe care câteva flirturi inofensive n-ar putea repara.
"Sigur, sigur." A spus Hunter cu accent de Boston.
L-am tras într-o ștrangulare, ciufulindu-i părul blond ca grâul, perfect dat cu spumă.
Exista o singură fisură în zâmbetul meu neclintit, bun, de miliarde de dolari și în personajul stereotip de sportiv nenorocit fierbinte. Un cip abia vizibil. Îl puteai vedea dintr-un unghi. Doar din acela. Și numai când Luna Rexroth intra în cameră și ochii ni se întâlneau — exact în prima jumătate de secundă, înainte să-mi rearanjez trăsăturile în rânjetul meu obișnuit, îngâmfat.
CITEȘTI
Cavaler Distrus (All Saints High #2)
RomanceNu toate poveștile de dragoste sunt scrise la fel. A noastră avea capitole rupte, paragrafe lipsă și un final dulce-amărui. Luna Rexroth este wallflower-ul preferat al tuturor. Dulce. Grijulie. Caritabilă. Liniștită. Falsă. Sub exteriorul blând, de...